سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

 

دانلود Google Chrome v18.0.1025 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ویژگی های کلیدی این نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در یک صفحه )
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 25.08 مگابایت | لینک کمکی

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.

........................................................................

نرم افزار های مرتبط

 


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 9:14 صبح ] [ محمدرضا محمدی ]

آپدیت آفلاین محصولات شرکت ESET آپدیت 7017 نسخه های v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیرEset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 43.2 مگابایت | لینک کمکی

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 9:9 صبح ] [ محمدرضا محمدی ]

دانلود eXtreme Movie Manager v7.2 - مدیریت مجموعه فیلم ها

سعی ما همیشه بر این بوده برای همه کاربران نرم افزارهایی داشته باشیم. برای حرفه ای ها ، برای مبتدی ها ، برای کاربران عادی که از رایانه های شخصی استفاده های معمولی می کنند و به طور کلی تلاش کرده ایم همه بتوانند از نرم افزارهایی که معرفی می کنیم استفاده کنند. eXtreme Movie Manager یکی از همین نرم افزارهاست که برای همه افراد می تواند مفید باشد. نرم افزاری که می توان با استفاده از آن به راحتی هزاران فیلم را با تمامی اطلاعاتشان مدیریت کرد. اطلاعاتی نظیر نام و کاور فیلم ، تصاویری از آن ، کیفیت و رزولوشن ، فرمت ، مدت زمان ، بازیگرها و کارگردان و به طور کلی تمامی اطلاعاتی که در مورد یک فیلم نیاز است را در این ابزار با دسته بندی های مناسب می توان ثبت نمود تا کار مدیریت هزاران فیلم بسیار ساده شود.
eXtreme Movie Manager امکان جست وجو در میان فیلم ها ، انجام مرتب سازی به صورت خودکار ، دسته بندی برای فیلم های سریالی و سینمایی به صورت جداگانه ، ساخت اسکرین شات از فیلم ها برای ذخیره در نرم افزار و سازگاری با سرویس های آنلاین برای گرفتن اطلاعات کامل پیرامون هر فیلم از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که در این ابزار به چشم می خورند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار eXtreme Movie Manager:
- مدیریت آسان فیلم ها و دی وی دی ها
- امکان دسته بندی فیلم ها بر اساس نوع فیلم
- دسته بندی فیلم ها براساس فیلم های سینمایی ، سریالی ، دی وی دی و ...
- ثبت تمامی اطلاعات پیرامون یک فیلم
- قابلیت تهیه اسکرین شات از فریم های مختلف فیلم ها
- امکان ثبت یک کاور برای هر فیلم به منظور مدیریت ساده تر
- عدم محدودیت در ثبت تعداد فیلم ها
- واسط کاربری فوق العاده جذاب
- سازگار با سرویس های آنلاین برای گرفتن پیش نمایش از فیلم ها و یا اطلاعاتی پیرامون آن ها
- قابلیت تبدیل بانک اطلاعاتی به فرمت های مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 67.77 مگابایت | لینک کمکی


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 9:5 صبح ] [ محمدرضا محمدی ]

دانلود کلیک شماره 134- هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین کلیک هفته نامه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم:
- برنامه های مخابرات در سال 86، واگذاری همراه به روز می شود
- بهبود در وقت اضافه
- صندوقچه بی انتها
- این نقشه من است
- آغاز به کار بازار
- وب سایت شما در رایانه جیبی شما
- تلویزیون های آینده را الان بخریم؟
- من، روباتم و احساس دارم ...
- غوغا در طراحی
- نرم افزارهای حفاظت شده
- هکرها و راه های دفاع
- رایانه و SMS 
- وداع با شکوه با پلی استیشن 2
- همه شخصیت های مورتال کامبت دور هم جمع شده اند، آرماگدون
- مرورگر مخصوص نابینایان
- و ... 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 2.43 مگابایت | لینک کمکی


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 8:54 صبح ] [ محمدرضا محمدی ]

 

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش تصویری نرم افزار WinRAR

کتاب الکترونیکی آشنایی کامل با نرم افزار فشرده ساز WinRAR که به صورت فیلم آموزشی برای دوستان تهیه شده است. این نرم افزار قدرتمند یکی از بهترین نرم افزارهای فشرده ساز میباشد. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر از فرمتهای رایح میباشد. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... میباشد.
 آنچه شما در این آموزش مالتی مدیا خواهید آموخت:
- آموزش فشرده سازی فایلها
- آموزش تکه کردن فایلها به قسمتهای کوچکتر همراه با فشرده سازی
- آموزش قرار دادن پسورد بر روی فایلهای فشرده
- آموزش از حالت فشرده خارج کردن فایلها
- آموزش فشرده سازی و تبدیل فایل نهایی به فایل اجرایی با فرمت exe
- آموزش تنظیمات ویژه و حرفه ای برنامه برای ساخت فایل exe با لوگوی اختصاصی و متن اختصاصی شما

 

لینک های دانلود 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 2.17 مگابایت | لینک کمکی

 

 


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 8:45 صبح ] [ محمدرضا محمدی ]

نگذارید بنی ساعده تکرار شود              نگذارید علی بی کس وبی یار شود

سیلی خصم زبون نقش رخ یار شود          محرم راز علی نخل ودل چاه شود


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 6:20 صبح ] [ رضا اشرفی ]

[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 6:6 صبح ] [ رضا اشرفی ]

? دربارة تاریخ شهادت حضرت زهرا (س) روایات مختلف و متضاد است. از چهل روز تا شش ماه بعد از رحلت پیامبر (ص).
میان علمای شیعه، دو تاریخ مشهور و مقبول است: یکی هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پیامبر (ص) و دیگری نود و پنج روز.

با توجه به رحلت پیامبر اسلام (ص) در بیست و هشتم صفر، بنا به روایت هفتاد و پنج روز، در مورخة سیزدهم تا پانزدهم جمادی الأوّل ، شهادت حضرت زهرا(س) است و این ایام را فاطمیة اوّل می‌ خوانند.

اما بنا به روایت نود و پنج روز، شهادت حضرت(س) در سوم تا پنجم جمادی الثانی است و این ایام را فاطمیة دوم می‌ خوانند.

بنابراین؛ ایام فاطمیه جمعا 6 روز می باشد، 3 روز در ماه جمادی الاول و 3 روز در ماه جمادی الثانی.

فاطمیه اول از 13 تا 15جمادی الاول است و فاطمیه دوم از سوم تا پنجم جمادی الثانی می باشد.

ظاهراً علت اینکه سه روز در هر ماه بعنوان روز شهادت آن حضرت(س) معرفی شده است به این دلیل است که این احتمال وجود دارد که ماههای قمری از رحلت پیامبر(ص) تا شهادت حضرت زهرا(س)،29روز بوده باشند،حال آنکه د رصورت کامل بودن ماههای قبل،روز شهادت 13جمادی الاول و یا سوم جمادی الثانی خواهد بود.چرا که طبق تقویم، حداکثر سه ماه قمری 29 روزه و حداکثر 4 ماه قمری 30 روزه می توانند پشت سر هم قرار گیرند.

اما در عرف، به دهه دوم جمادی الاول، از دهم تا بیستم جمادی الاول که بنابر قول 75روز، شهادت آن بانوی بزرگوار در آن واقع شده است دهه فاطمیه اول و به دهه اول جمادی الثانی از اول تا دهم جمادی الثانی، که طبق قول 95روز، شهادت حضرت زهرا(س) در آن واقع شده است،دهه فاطمیه دوم گفته می شود.


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 6:2 صبح ] [ رضا اشرفی ]

السلام علیک یا فاطمه الزهرا :

شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) را خدمت

 

فرزندش امام زمان (عج) تسلیت می گوییم .

ما گوشه غم فاطمه ایم       

محتاج عطا وکرم  فاطمه ایم 

عمریست که از داغ غمش سوخته ایم

دلسوخته عمر کم فاطمه ایم.


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 5:58 صبح ] [ رضا اشرفی ]

دیدی زده بالای دری پرچم زهرا

 

بی اذن مشو وارد بزم غم زهرا

ایام، تعلق به گل یاس گرفته

افراشته بنگر همه جا پرچم زهرا

بر سینه ی زخمی و شکسته پی تسکین

جز اشک محبان نبود مرهم زهرا

پیدا نکند لولو و مرجان بهشتی

هرکس نشود غرق مگر در یم زهرا

خواهی عرق شرم نریزی به قیامت

درنوکری اینجا مگذاری کم زهرا

کافی است به سنی و مسیحی چو یهودی

از چادر خاکی بخورد یک دم زهرا

ای رشته ای از چادر بی بی مددی کن

گردیم چو سلمان شما محرم زهرا

بردار زبانم ببرید و بنویسید

تو میثم تماری و من میثم زهرا

سروده محسن افشار


[ چهارشنبه 91/1/16 ] [ 5:57 صبح ] [ رضا اشرفی ]
<   <<   6   7   8   9   10      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 103
بازدید دیروز: 82
کل بازدیدها: 1466514
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد