سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

منبع : www.AsanDownload.com

امروزه تقریبا بیش از نیمی از کاربران با انواع سایت ها، تکنولوژی ها و انواع زبان های برنامه نویسی که برای استفاده در یک سایت وجود دارد آشنایی دارند. سایت ها به طور کلی به دو شکل پویا و ایستا تقسیم بندی می شوند. البته در این میان هم سایت هایی هستند که بخشی از آن ها داینامیک و بخشی هم ایستا است. سایت های پویا معمولا از زبان های برنامه نویسی اجرایی نظیر PHP ، ASP و ... بهره می برند و معمولا هم توانایی پاسخ گویی به حرکات یک کاربر را دارند اما در مقابل سایت های ایستا تنها یک طراحی خاص هستند و در بیشتر موارد به هیچ گونه پاسخی برای کاربران نخواهند داشت. برای داشتن هریک از این نوع سایت ها باید آموزش های خاصی دیده شود، برای مثال برای داشتن سایت پویا یا باید از نرم افزارهای آماده استفاده نمود و یا این که پس از دیدن آموزش سایت شخصی را با هریک از زبان های برنامه نویسی طراحی و برنامه نویسی کرد. سایت هایی که به ایستا معروف هستند به مطمئنا ساده تر طراحی می شوند. اکثر کاربران می توانند با نرم افزارهای خاصی این کار را انجام دهند. نرم افزارهای طراحی وب که بسیار هم متعدد هستند و قابلیت های فراوانی هم دارند که حتی بدون یک خط کدنویسی به کاربران این امکان را می دهند تا زیباترین سایت ها را طراحی کنند. حتی در میان همین نرم افزارهای متعدد هم نام های زیادی هستند که قابلیت های کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، برای مثال نرم افزار Incomedia Website Evolution X5ابزاری فوق العاده قدرتمند و غنی از امکانات کلیدی برای طراحی یک سایت جذاب و نیمه پویا به زیباترین شکل ممکن بدون حتی یک خط کدنویسی به هرزبانی به شمار می رود. این نرم افزار که تقریبا تمامی بخش های مختلف آن به صورت Wizard  می باشد در 5 مرحله ساده یک سایت را آماده استفاده می نماید ، اما در هریک از این مراحل می توان سایت را کاملا شخصی و با طراحی دلخواه مورد بازبینی نهایی قرار داد. Incomedia Website Evolution X5 قابلیت های جالب و البته مهمی دارد که شاید این امکانات برای این دسته نرم افزارها بی نظیر باشد. برای مثال به سادگی می توان فیدخوان RSS برای سایت ایجاد نمود و یا اینکه یک جست و جوگر داخلی برای سایت تعبیه نمود؛ ساخت فرم های ارتباط با ما بدون حتی یک خط کدنویسی ، قابلیت برقراری ارتباط با انواع سیستم های پولی و ارسال و پرداخت و بسیاری قابلیت های دیگر که مطمئنا می توانند هرکاربری را برای داشتن یک سایت نیمه پویا کمک کنند. دیگر قابلیت هایی که در بیشتر نرم افزارهای طراحی وب نظیر قرار دادن عکس ها وجداول ، مدیریت عکس ها و ساخت آلبوم های تحت وب ، وجود ده ها طرح آماده و CSS ها برای داشتن ایده در طراحی صفحات ، قابلیت طراحی صفحاتی برای کاربران خاص با امکان استفاده از نام کاربری و رمز عبور خصوصی ، قابلیت ارسال مستقیم به سرورهای FTP و ... نیز در این نرم افزار قدرتمند گنجانده شده است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار جذابی هم دارد که در آن به هیچ وجه نمی توان صفحه ای برای کدنویسی یافت و همین عامل باعث می شود تا هرکاربری چه حرفه ای و چه مبتدی به سادگی بتواند با داشتن کمی حوصله و خلاقیت سایتی زیبا را طراحی و آماده استفاده قرار دهد. 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Incomedia Website Evolution X5 v9.0.6.1775:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
- عدم نیاز به حتی یک خط کدنویسی
- داشتن ده ها طرح آماده و انواعی از طرح های CSS
- قابلیت طراحی فرم های ارتباط با ما با داشتن Anti-Spam
- ساخت و طراحی یک سایت تنها در 5 مرحله کلی
- امکان ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- ارتباط با انواع سیستم های پولی 
- امکان طراحی یک فروشگاه اینترنتی ساده
- سازگار با زبان های مختلف
- امکان فشرده سازی تصاویر
- قابلیت استفاده از تمامی Object ها نظیر فایل های صوتی و تصویری ، جداول ، تصاویر و ... در یک صفحه وب
- سازگاری کامل با Youtube.com
- امکان طراحی جست و جوگر داخلی برای سایت
- قابلیت ساخت صفحه ای خصوصی برای کاربران خاص با نام کاربری و رمز عبور
- امکان قراردادن فیدخوان RSS
- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ... 

 


 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله آخر می بایستی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد. از محیط نرم افزار خارج شوید، لازم به ذکر است در برخی از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت کامل بسته نشده و آیکون آن در نوار وظیفه شما نمایان می شود و شما می بایستی با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- پس از طی مراحل بالا فایل موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید تا نرم افزار کرک شود. از ایمیل و سریال حرفی دلخواه استفاده کنید. 

 قیمت: 69.95 دلار آمریکا 
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم  - 202.79 مگابایت | لینک کمکی 
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 تصویری از محیط کرک شده ی نرم افزار
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع


[ یکشنبه 90/11/9 ] [ 12:30 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 1465716
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد