سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

حرب آزادگی ایران اسلامی

به طور معمول سعی می کنم از وبلاگ پدر عزیز و بزرگوارم برای مباحث سیاسی استفاده نکنم ، زیرا فلسفه وجودی وبلاگ فرهنگی است. اما حیف دانستم تا از شکل گیری و مجوز فعالیت حزب آزادگی ایران اسلامی را به محضر دوستان نرسانم ، بعضی از دوستان گاهی بر من خرده می گیرند که صحبت سیاسی نکن( البته به کل و هرکس سلیقه ای دارد و محترم است) اما این نکته هم باید مدنظر داشت که دانش سیاسی و فعالیت سیاسی  داشتن ایرادی ندارد وقتی شما دانش سیاسی داشته باشید بهتر تصمیم گیری می کنید و طبق فرموده مقام معظم رهبری با بصیرت رفتار کنیم و انتخاب با بصیرت داشته باشیم خوب این بصیرت از کجا می آید؟.

تمام مردم باید دانش سیاسی داشته باشند و این یک افتخار است.

من وقتی از حزب آزادگی ایران اسلامی شنیدم طبق اکثر مردم فکر من از حزب محدود به ایام انتخابات و ... شد ، ولی خوشبختانه وقتی پیگیری کردم دیدم اینگونه نیست و اهداف والاتری دارد و با شرکت در پیش کنگره حزب آزادگی ایران اسلامی  اطلاعات بیشتری کسب کردم و واقعا لذت بردم. برای اطلاعات بیشتر من آدرس سایت حزب را به اشتراک می گذارم.

(www.azadegie-irane-eslami.com).

در رفتار و منش افراد این حزب دریافتم که هنوز کسانی هستند که زیاد خودشان را نمی بینند و به فکر دیگران هم هستند ، دیدم که ادب در گفتار سیاسی هنوز وجود دارد ، دیدم که تعریف از حزب از یک شخص خاص و عده ای محدود نمی باشد و یک کار گروهی است و یک کار تیمی با قدرت.

از توجه دوستان عزیز سپاسگزارم.


[ چهارشنبه 94/7/15 ] [ 10:48 عصر ] [ محمد مهدی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 1465697
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد