سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

Microsoft

Microsoft Expression Web 4 (Free Version)

Quick details

Version:4.0.1460.0Date published:12/20/2012
Language:English
File nameSize 
Web_Trial_en.exe98.7 MBDOWNLOAD

............................................................................................
نرم افزار فرانت پیج که روزی در میان نرم افزارهای طراحی صفحات وب بسیار معروف و محبوب بود، این روزها دیگر بازنشست شده است. مایکروسافت در آوریل 2009 پشتیبانی خود را از آخرین نسخه این نرم افزار که Frontpage 2003 بود برداشت و رسما این نرم افزار را مرده اعلام کرد. بنابراین بهتر است شما نیز دست از سر کچل این نرم افزار بردارید و به استفاده از محصول جدید مایکروسافت عادت کنید.

 
جایگزین فرانت پیج، نرم افزار Expression Web :
مایکروسافت در سال 2006 نرم افزار جدید Expression Web را جایگزین Frontpage اعلام کرد. نرم افزار اکسپرژن وب بخشی از بسته ی نرم افزاری Expression Suit است. این بسته نرم افزاری برای اولین بار در دسامبر 2006 ارائه شد و امکان ویرایش فایل های HTML , CSS, JS , ASP.net , XHTML, XHLT,XML را داراست. مایکروسافت در سال 2008 نسخه دوم اکسپرژن را با پشتیبانی از تکنولوژی های Silverlight و PHP ارائه کرد و در سال 2009 نیز نسخه سوم این برنامه را به بازار داد. 

ExpressionWeb هم اکنون اصلی ترین رقیب Adobe DreamWeaver محسوب میشود و امکانات فوق العاده ای برای ایجاد صفحات وب و علی الخصوص ویرایش صفحات ایجاد شده با Visual Studio .net دارد. بنابراین اگر هنوز یک کاربر فرانت پیج هستید همین امروز به سوی Expression Web بروید .

صفحه رسمی نرم افزار اکسپرژن وب 
وبلاگ رسمی اکسپرژن وب 
 لینک دانلود expression web 


[ دوشنبه 92/2/2 ] [ 12:4 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 1464561
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد