سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

دانلود cFosSpeed 10.02 Build 2180 Final نمایش و افزایش سرعت اینترنت

نرم افزار cFosSpeed یکی از نرم افزارهای کم حجم است که به تنهایی قادر به افزایش سرعت اینترنت شما با استفاده از تکنولوژی TRAFFIC SHAPING (شکل دهی به عبور و مرور داده) می باشد. این نرم افزار در چندین نسخه وارد بازار شده که می تواند خواسته ها و نیازهای گروه مختلفی از مردم که از انواع مختلف سیستم های اینترنتی مانند DSL, Cable, Mobile Broadband (2G/3G), WiFi, و … استفاده می کنند را برآورده سازد. به وسیله این نرم افزار می توانید لذت گشت و گذار در اینترنت را تجربه کنید. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی ذکر شده قادر به تثبیت سرعت دانلود نیز می باشد که در خطوط اینترنتی با سرعت کم یکی از معضلات به حساب می آید. کارکرد آسان این نرم افزار نیز از مزایای آن است. با اتصال شما به اینترنت کار این نرم افزار آغاز می شود. این نرم افزار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز 8.1 نیز سازگار است.

راهنمای فعال سازی: برای فارسی نمودن زبان نرم افزار فایل مورد نظر را دانلود کرده و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید، دو فایل متنی را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید. حال از طریق منوی Option نرم افزار و گزینه Language زبان فارسی را انتخاب کنید


[ چهارشنبه 93/11/29 ] [ 9:3 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 1464579
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد