سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا :تومی دانی آنچه ما انجام دادیم نه به خاطر رغبت قدرت بود تا برجایگاه حاکمان تکیه زنیم ونه برای زیاده طلبی در این دنیای ناچیز بود.بلکه فقط می خواستیم نشانه های دین را مجددا در جای خود مستقر داریم ودر شهرها اصلاح پیشه نمائیم تا بندگان ستمدیده ات را ایمنی حاصل آید واحکامی که ضایع شده بودند اجرا گردد. 1علی ( ع) نهج البلاغه خطبه13

شجره طیبه انقلاب اسلامی بدست توانمند معمار وبنیان گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی رحمت ا... ) با همین هدف در 32 سال پیش به لطف الهی وهمت ولی نعمتان انقلاب مردم شریف ایران اسلامی برقرار گردید تانشانه های دین را مجددا در جای خود مستقر داریم ودر شهرها اصلاح پیشه نمائیم تا بندگان ستمدیده را ایمنی حاصل آید واحکامی که ضایع شده بودند اجرا گردد. در 32 سال گذشته هزینه های ارزشمندی را نثار کردیم وفدا کردیم تااین درخت تنومند پا بر جا بماند.

لطف الهی شامل حال این ملت اسلامی والهی گردید وبعد از رحلت جانسوز بنیان گذار نظام مقدس جمهور ی اسلامی ، رهبری وولایت ملت شریف ایران اسلامی به حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) رسید تا راه پیر ومرشد ورهبر فرزانه خود راادامه دهد.

چه خون دلها وخونها ی شهیدان و جانبازانی ... که در این مسیر نداده ایم ، چه شیطان صفتهایی که در پوشش یک خادم ملت به  عنوان رئیس جمهور ( بنی صدر خائن ) وزیر ونماینده و... در مجلس و... حضور یافتند وبا افکار خود زمینه نفاق را فراهم ساختند و... اکنون در دامان انگلیس وآمریکا بر علیه این ملت وانقلاب اسلامی آب به آسیاب دشمن می ریزند.

حال که این شجره طیبه 32 ساله شده وشاخ برگهای آن هر کدام برای خود به ثمر نشسته و میوه شیرین آن کام این ملت را شیرن کرده است ، چند عنکبوت که سالها درپناه این درخت تناور ودرسایه آن فربه شدند با تار پود پوشالی خود که با تزریق سرمایه آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل  ، آلت دست منافقین شده می خواهند مانع رشد این شجره طیبه شوند ؟؟؟ سعه صدر رهبر فرزانه وملت شریف جمهوری اسلامی ایران نیز موجب نشد تا این منافقین کوردل ( موسوی وکروبی )به دامان پر مهر انقلاب اسلامی برگردند . کور کورانه همانند یک عروسک خیمه شب بازی  عنان خود را دراختیار عروسک گردانان خود ( آمریکا ،انگلیس واسرائیل) قرار دادند. تا ثابت کنند که دیگر به نقاب نیاز ندارند .

چه میزان انسان ( البته با عذر خواهی ازهمه انسانهای شریف) باید بدبخت وبیچاره وجاهل باشد که این همه نشانه های الهی را ببیند وعبرت نگیرد. غافل ازاینکه چراغی را که ایزد بر فروزد ف هر آنکس پف کند ریشه اش بسوزد. نه ریشش.

حال  که به لطف الهی و با هدایت مدبرانه رهبرومولایمان وبا بصیرتی که ملت شریف ایران  وبعض خواص پیدا کردند می توان با رفع غبار بهتر فضا را دید ، انشاءالله شاهد نابودی عنکبوت صفتان وتار پود آنها مخواهیم بود باشد که دیگر شاهد این موضوعات نباشیم ودر س عبرتی باشد برای خواصی که هنوز به مراقبت از خودشان ادامه می دهند. ودرعبرتی برای شیطان صفتانی که هنوز در مخیله خود قصرهای عنکبوتی می سازند.

خدایا  سپاسگزاریم که باز ما را تنها نگذاشتی وپرده نفاق وفتنه را کنار زدی تا خون جوانان این مرز وبوم وشهیدانی که برای اجرای احکامت ریخته شده بود پایمال نشود.

 


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:49 عصر ] [ علی فغانی ]

روزی برحسب دلتنگی سری زدم به چند سایت ازجمله سایت اهداء عضو که راحت با سرچ چند کلمه فارسی می توان به آن راه پیدا کرد . سایت جالبی است . رد پای آسمانی ها را می توان درآنجا براحتی پیدا کرد . آنهایی که جلو جلو اعضا وتار پود وسلولهای بدن خود را برای همنوعان خود به حراج گذاشته اند . ما که لیاقت شهادت را نداشتیم تا به خون خود ببالیم که برای شرافت وحفظ انقلاب  ناموس این ملت بر زمین همیشه جاودان ایرا اسلامی ریخت. به همین خاطر با حسادت به خوبانی که به این امر خداپسندانه قدم در وادی ایثار گران جان وجسم گذاشته اند . حقیر نیز پس از عمری استفاده از این جسم که خداوند مهربان ،رحمان ،رحیم ،به من ارزانی داشته بر خود لازم دانستم تا به همراه فرزند دلبندم سعادت حضور درکنار این عزیان را داشته باشم .اگر حمل بر خود ستایی نگذارید. حیفم آمد یادبود فرزندی از این مرز بوم (بهار)که با عشق اقدام به حضور در این دنیای معنوی زیبا نموده است بیان  ننمایم . فلذا ذیلا به رؤیت شما خوبان مهربان می رسانم:

روزی فرا خواهد رسید که جسم من آنجا زیر ملحفه سفید پاکیزه ای که از چهار طرفش زیر تشک تخت بیمارستان رفته است، قرار می گیرد و آدم هایی که سخت مشغول زنده ها و مرده ها هستند از کنارم می گذرند. آن لحظه فرا خواهد رسید که دکتر بگوید مغز من از کار افتاده است و به هزار علت دانسته و ندانسته زندگیم به پایان رسیده است. در چنین روزی، تلاش نکنید به شکل مصنوعی و با استفاده از دستگاه، زندگیم را به من برگردانید و این را بستر مرگ من ندانید... بگذارید آن را بستر زندگی بنامم بگذارید جسمم به دیگران کمک کند که به حیات خود ادامه دهند. چشمهایم را به انسانی بدهید که هرگز طلوع آفتاب ، چهره یک نوزاد و شکوه عشق را در چشم های یک زن ندیده است. قلبم را به کسی هدیه بدهید که ازقلب جز خاطره ی دردهایی پیاپی و آزار دهنده چیزی به یاد ندارد. خونم را به نوجوانی بدهید که او را از تصادف ماشین بیرون کشیده اند وکمکش کنید تا زنده بماند ونوه هایش را ببیند. کلیه هایم را به کسی بدهید که زندگیش به ماشینی بستگی دارد که هر هفته خون او را تصفیه می کند. استخوان هایم، عضلاتم، تک تک سلول هایم و اعصابم را بردارید و راهی پیدا کنید که آنها را به پاهای یک کودک فلج پیوند بزنید. هر گوشه از مغز مرا بکاوید، سلول هایم را اگر لازم شد، بردارید و بگذارید به رشد خود ادامه دهند تا به کمک آنها پسرک لالی بتواند با صدای دو رگه فریاد بزند ودخترک ناشنوایی زمزمه باران را روی شیشه اتاقش بشنود. آنچه را که از من باقی می ماند بسوزانید و خاکسترم را به دست باد بسپارید، تا گلها بشکفند... اگر قرار است چیزی از وجود مرا دفن کنید بگذارید خطاهایم، ضعفهایم و تعصباتم نسبت به همنوعانم دفن شوند... گناهانم را به شیطان و روحم را به خدا بسپارید و اگر گاهی دوست داشتید یادم کنید. عمل خیری انجام دهید، یا به کسی که نیازمند شماست، کلام محبت آمیزی بگویید. اگر آنچه را که گفتم برایم انجام دهید، همیشه زنده خواهم ماند...

در پایان برحسب وظیفه از همه خوبان مهربان همراه دعوت می کنم سری به وادی عشق وایثار بزنند ، انشاءالله که همیشه از نعمت سلامتی بهره مند باشید.


[ یکشنبه 89/11/24 ] [ 8:55 عصر ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بادیدن انقلاب مصر وجمعیتی که از ظلم وستم دیکتاتور مصر به ستوه آمده بودند وانسانیت وشرف خود را سالها توسط این ظالمین به حراج گذاشته بوند ودست به دامان آمریکا واسرائیل می شدند و... بیاد 32  سال پیش افتادم که انقلاب بی نام خمینی کبیر ( رحمت ا.. ) در سخت ترین شرایط  به با اتکا به مردم شریف وبزرگش وبه رهبری امام وپیشوایی که اگر نبود شاید این عزت وافتخار فعلی را ما نمی دیدیم به پا خواستند وبا خون خود مشق انقلاب را نوشتند و از آزمون این مدرسه عشق وایثار وشهادت سربلند بیرون آمدند.

حال که به گذشته نیم نگاهی دارم ، اگر صادقانه وبدون حب وبغض نگاه کنیم می بینیم که دست آورد امروز ما ، انسانیت وشرف ما ، ناموس ما ، زندگی ما ، دانشگاه ما ، و....... همه وهمه میوهایی از انقلاب هستند که ازافتخارات این انقالب اسلامی است ، البته تا پخته شدن ورسیدن هنوز جادارد .

آنچه که باید درس عبرت شود وضعیت فعلی مصر و.... است که تازه به 32 سال پیش خود باید نگاه کنیم که اینچنین بودیم وحالا با عزت و آبرو روی پای خودمان ایستاده با هزران لوح افتخار ومدال خدایی بر روی سینه ملت شهید پرورمان ، به راستی اگر نبود هدایت وحمایت خداوند تبارک وتعال و آقا ومولایمان امام عصر (عج) ونایب برحقش خمینی کبیر (رحمت ا.. ) ومولا وولی وامام ما  حضرت آیت خامنه ای وحمایت وهمراهی وهمدلی واتحاد ملت بزرگ ایران آیا رسیدن به این جایگاه ممکن بود.

خدایا شاهد باش که من نه برای کسب قدرت ونه برای احساس ونه برای بدست آوردن جایگاه و... حرف دلم را می زنم ، بلکه بر حسب وظیفه شرعی وخدایی تکلیف می دانم که به عنوان نسل اول انقلاب سینه به سینه این نعمت الهی را که به قیمت خون هزران شهید وجانباز جوانان این مرزوبوم بدست ماوشما رسیده است. قدر بدانیم وقابلیت پاسداری از این گوهر گرانمایه را به لطف الهی بدست آوریم. انشاءالله

وامیدوارم ملت مصر نیز که اولین گام را محکم بر داشتند ، بتوانند در ادامه نیز به لطف الهی در برداشتن گامهای بعدی موفق شوند.


[ شنبه 89/11/23 ] [ 8:50 عصر ] [ علی فغانی ]

 یوم الله 22 بهمن; یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن; یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی; یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است.

22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است. واینکه  خون بر شمشیر پیروز است.


[ دوشنبه 89/11/18 ] [ 8:21 صبح ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان مهربان همراه ، شرایط وتغییر وتحولات حاکم در منطقه موجب شد تاکنکاشی مختصر در این خصوص داشته باشم ، لازم دیدم قبل از بیان هر صحبتی چند شکر را بجای آورم.

خدایا ممنونم وسپاسگزارم که در به ثمر رسیدن انقلابمان مارا تنها نگذاشتی وولایتی داشتیم که هدایت گر ما بود.

خدایا شکرت را بجای می آورم که ولایتی داشتیم صادق وبا وفا که سالها دوری از وطن و دربدری را به جان پذیرفت تا پایدار بماند وانقلاب این مملکت و به قول خودش این ولی نعمتان  را رهبری کند.

خدایا اگر نبود این نعمت الهی وولایت تو در ایران زمین چه ها که انتظار مارا نمی کشید.

خدایا شاکرم واین رهبری پایدار نگهداشتی تا هشت سال دفاع مقدس را با شرافت وبزرگی پشت سر بگذاریم.

خدایا شاکرم که جانشینی خلف بجای بنیانگزار جمهوری اسلامی ایرا ن به ما عطا کردی تا 30 سال با عزت وآبرو وبا حفظ شرافت خود با اهداء خون هزاران شهید وجانباز سربلند بمانیم.

چند روزی است فضای حاکم منطقه را شاهد هستیم وسردر گمی این ملتها واقعا آیا انها نمی خواهند سرنوشت خودرا عوض کنند ؟ آیا توان این کار را ندارند؟ وآیا.....

واقعا حلقه مفقوده این ملتها کجاست ؟

رهبری و ولایت خلعی است که به وضوح خود نمایی می کند، همانند موجی که بارها به سخرها برخورد می کند ولی راه بجایی نمی برد . علیرغم همراهی مردم وهمدلی ایجاد شده هدفی وجهتی را نمی توان پیش بینی کرد .

خدایا به بزرگواری خودت  این ملتهای مظلوم را خودت رهبری کن وبر ظالمان پیروز بفرما.  


[ پنج شنبه 89/11/14 ] [ 10:48 عصر ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرحمن الرحیم

فضای مجازی  فضایی است که با نقابهای گوناگون ورنگارنگ می توان ظاهر شد و نظر وحرفی را بیان نمود ، سؤال این است چرا باید بانقاب حرف زد ؟ چرا باید با نامهای مستعار اظهار نظر نمود ، وچرا ...... متاسفانه اکثرا افرادی که شهامت وشجاعت لازم را ندارند ویا شخصیت حضور در این فضارا پیدا نکرده اند. اقدام به توهین ، افترا ، و... به شخصیتهای حقیقی می نمایند ، که شایسته دین ، مذهب وفرهنگ  وخانواده ما ایرانی مسلمان نیست .

جالب است ، کسی که جرائت بیان واقعیت را ندارد وشهامت بیان شخصت حقیقی خود را ندارد و خود را در لابلای نقاب نفاق پنهان می کند  راحت اظهار نظر می کند.  بیان نظر اینگونه افراد چه اعتباری خواهد داشت ؟؟؟ وآیا می توان به این فرد که با نقاب دورویی ودورنگی وارد این فضا شده اند اعتماد کرد؟؟؟؟

مدتی بود این موضوع مرا به فکر برده بود ،واین موضوع مرا آزار می داد چرا که ، اینجانب با صداقت به این فضا قدم گذاشتم وبدور از حاشیه های سیاسی و... همراهان گرامی  وارزشمندی را در این مسیر پیدا نمودم واینجانب نیز متقابلا از این همراهان بهره علمی در ابعاد دانشی وبینشی ارزشمندی کسب نمودم.

چقدر خوب بود که تمرین شهامت وشجاعت ومردانگی می کردیم ودر این فضا رد پایی زیبایی از خود بجا می گذاشتیم ، وبجای اتهامات واهی وافترا که شاید اگر در فضای واقعی می خواستید نظر بدهید جرأت آنرا نداشتیم ،خود را قاضی نمی دیدیم وحکم صادر نمی کردیم ، چقدر خوب بود که در چار چوب اخلاق وادب ونزاکت نسبت به تربیت یکدیگر تلاش می نمودیم واگر قدمی وقلمی در این راستا می زنیم ، صادقانه، مخلصانه ،برادرانه وبدور از حب وبغض و..... باشد.

بیائید دوستان خوب ومهربان وعزیزانی که به هر منظوری در این فضا حضور می یابیم . رضای خداوند تبارک وتعالی را در نظر داشته باشیم ، رضای آقا امام زمان را در بیان ومطالب ونگارش خود در نظر بگیریم و یاد بگیریم که به خلق خدا در هر جایگاه وسمتی که باشد احترام بگذاریم . این از نشانه های مؤمن است . واز نفاق ودورویی در هرمکانی چه واقعی وچه مجازی پرهیز کنیم. حرق از سر صدق ودرستی زدن نیازی به نقاب ونام مستعار ندارد.ارزش انسانی بالاتر ازین  حرفها است.

دوستتان دارم علی فغانی

 

 

 


[ پنج شنبه 89/11/7 ] [ 8:25 عصر ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خدا وبا یاد شهیدانی که با خون خود به ما فرهنگ عشق و ایثارو شهادت آموختند ، عشق وشهادت را پیام آور شدند وتوحید وحرکت را راهنما.بیاد بنیان گزار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره).

بیاد دارم که در سال 1357 انقلاب اسلامی ایران بدست مردم ورهبری امام خمینی (ره) جان گرفت وآتشی به جان رژیم شاهنشاهی انداخت که هنوز شعله های آن با چشم دل دیده می شود.

بیاد دارم که چیزی به نام ارزش واخلاق ودین در فرهنگ رژیم شاهنشاهی وجود خارجی نداشت ، بیاد دارم مردم در تاریکی حکومت ظلم وستم شاهنشاهی ودر خفقان موجود هیچ صدایی شنیده نمی شد ، بیاد دارم که رهبری این کشور در دست بی کفایت شاهی ستمکار وخونخوار بود که هزران تن از جوانان این این مرز وبوم در سخت ترین شرایط ودر مخوفترین زندانها به خاک وخون کشید. بیاد دارم که این گردانندگان حکومت ایران در آن زمان با ناموس این ملت چه ها که نکردند . شاید تاریخ از نگارش آن شرم دارد.

شاید برای جوانان ما باور این مطالب سخت باشد و آن را بصورت یک داستان یا قصه بیان کنند .

حال به برکت وجود بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) وجانشین خلفش آیت الله العظمی امام خامنه ای وخون هزاران شهید در دهه فجر بهمن 57 وخرداد42 وجانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس وهزاران جانباز که هنوز درد ورنج این دفاع را با خود همراه دارندوترور ناجوانمردانه دولتمردان  ودانشمندان این نظام مقدس ، رهبری داریم که وجودش یک نعمت الهی است از امنیت وآرامشی برخورداریم که شاید در هیچ کشوری وجود نداشته باشد ، فرهنگ حاکم در جامعه ما فرهنگی ارزشی ، الهی است ، اصلا قابل قیاس با نظام شاهنشاهی عاری از مهر نیست . خدایا به جوانان ما بصیرتی عطا فرما که قدر این همه نعمت را بدانند ، خدایا به مردم ما توانی عطا فرما که به برکت آن قدر این ولایت ورهبری را بدانند . خدایا ما سالهای سختی را پشت سر گذاشته ایم ،هزینه های گزافی در این پرداخته ایم ، به لطف وبزرگواری خودت به بصیرتی عطا فرما که بتوانیم لیاقت پاسداری از خون شهیدانمان را داشته باشیم. خدایا به دولتمردان ما نیز بصیرتی عطا فرما که در دام شیطان گرفتار نشوند.وقدر این مردم شریف وشهید پرور را بیشتر بدانند.

بیایید تلاش کنیم که فراموشمان نشود که از کجا به کجا رسیده ایم. چه چیزهایی نداشته ایم که در حال حاضر آنرا به راحتی در دسترس داریم و...... دوستتان دارم

در هر حکومتی مشکلات وکمبودهایی وجود دارد که من منکر آن نیستم ، ولی داشته های ارزشمند ما بیشمارند که حفظشان نیز از اوجب واجبات است. وتکلیفی است بر گردن تک تک ما از پیر وجوان.

 


[ سه شنبه 89/11/5 ] [ 9:19 عصر ] [ علی فغانی ]

مطلبی را یکی از همراهان ارزشی در وبلاگشان درج بدلیل بار ارزشی واینکه خالصانه واز دل برخواسته بود عینا برا شما همراهان گرامی درج نمودم.

سلام متن زیر شاید فاقد صنایع ادبی باشد اما فاقد دل تنگی نیست امید که بر جان های سبز و هشیارتان خوش نشیند.....
به دشت محبت رفته بودم تا دسته ای از گل های عطرآگین برایتان بچینم گل ها که دانستند قرار است به دست شما برسند و بوسه بر دستان مهربانتان بزنند همگی از جان ریشه تا گلبرگ هایشان آوای فراقتان را سر دادند . واز شور وصال شما سر از پای نشناختند و همراه من شدند همه یشان را روی یک گاری چوبی گذاشتم تا قاصدک ها بیاورندشان ودر حیاط منزلتان گلخانه ی عشق بکارند.
حسابی هول شدم یادم رفت بگویم : آقای من سلام  شما را به خدا دیر به دیر به تلویزیون نیایید دلم برایتان تنگ می شود غروب های جمعه وقتی فرج مولا را می طلبم یادم می آید که ولایت پذیری شما تمرینی است برای ولایت پذیری مهدی موعود... و همین است که شوق اطاعت از شما وجودم را از باران رحمت و تلاش پر برکت می کند .
آن هنگام که سخن می گویید عرش کبریایی به وجد می آید فرشتگان فخر می کنند . وصدای زیبایتان همه ی ذرات کائنات را سرشار از نیلوفر معرفت و بصیرت می کند حرف هایتان عجیب دلنشین وپدرانه است:جوانان ما صلاح های هسته ای ما هستند / جوانان مسئله نیستند راه حل اند.// دیدن چشم های پر از اشکتان از پشت پلک شیشه ای تلویزیون اشک ها را امان نمی دهدمن نه لحظات پر تپش انقلاب را دیده ام ونه ثانیه های سنگین و لبریز از عشق جنگ را چشیده ام از آن روز که آمدم به من گفتند: نسل سومی .... کسی که تمام این رویدادها برایش خاطره است دلم گرفت تا این که در کتابها خواندم که امام مهربان گفته اند: جنگ ما جنگ حق و باطل بود  وتمام شدنی نیست./ از همان روز بود که رزمنده شدم و آرزو دارم تنها یکبار رهبرم به این رزمنده اش بگوید "طیب الله انفسکم"  هرچند که من لیاقت دیدارتان را ندارم چه رسد به این که بخواهید جمله ای در وصفم بفرمایید.

یادم نمی رود آن دقایق عشقناکی را که رهبری برای آن که مردمش زیر باران سرما نخورند سخنانش را کوتاه کرد. یادم نمی رود رهبری را که ساعت ها در مهر و ماه شاعران جوان گوش جان به اشعارشان می سپارد  فراموش نخواهم کرد از یاد ره بری که فصل الخطاب انتخاباتی شد که قرار بود انقلاب مخملی بشود .

 اما آقای من آن نماز جمعه ی پس انتخابات چه قدر حزن آلود بود ... جگرمان سوخت برای آن بدن ناقصی که جانباز ی هدف والایش شده است گویی ارکستری جهانی موسیقی غم نواختند بغض گلوی آسمان را می فشرد وتنها یک سیلی می توانست کاری بکند که ابرها تا قیامت برای آن بدن ناقص گریه کنند ...

 امروز جهانیان می دانند که باغ ایران از وجود گل شما معطر است واهریمن لحظه ای از دشمنی با شما غفلت نمی ورزد . خوش حالم چون هر چه بیشتر دشمنی کنند  نشان از این است که رهبری شما به کمال بیشتری رسیده است

درود خداوند بر روح بلند آن روح الله که از صفای باطن سیدعلی جوان آگاه شد و امروز کسی رهبر سرزمین آریانا است که روح آزادگی و استقلال را با نفس مسیحایش در جامعه می دمد. وقتی خیل جمعیت راهپیمایان 9 دی را دیدم به خودم گفتم: بادا که به دریا برسد کوشش این رود هم پای تو پرچم بسپاریم به موعود.... خیلی وقتتان را گرفتم.با تشکر از همراه همیشگی خانم فاطمه  کنعانی


[ دوشنبه 89/11/4 ] [ 11:30 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 1465822
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد