سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خدا وبا یاد شهیدانی که با خون خود به ما فرهنگ عشق و ایثارو شهادت آموختند ، عشق وشهادت را پیام آور شدند وتوحید وحرکت را راهنما.بیاد بنیان گزار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره).

بیاد دارم که در سال 1357 انقلاب اسلامی ایران بدست مردم ورهبری امام خمینی (ره) جان گرفت وآتشی به جان رژیم شاهنشاهی انداخت که هنوز شعله های آن با چشم دل دیده می شود.

بیاد دارم که چیزی به نام ارزش واخلاق ودین در فرهنگ رژیم شاهنشاهی وجود خارجی نداشت ، بیاد دارم مردم در تاریکی حکومت ظلم وستم شاهنشاهی ودر خفقان موجود هیچ صدایی شنیده نمی شد ، بیاد دارم که رهبری این کشور در دست بی کفایت شاهی ستمکار وخونخوار بود که هزران تن از جوانان این این مرز وبوم در سخت ترین شرایط ودر مخوفترین زندانها به خاک وخون کشید. بیاد دارم که این گردانندگان حکومت ایران در آن زمان با ناموس این ملت چه ها که نکردند . شاید تاریخ از نگارش آن شرم دارد.

شاید برای جوانان ما باور این مطالب سخت باشد و آن را بصورت یک داستان یا قصه بیان کنند .

حال به برکت وجود بنیان گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) وجانشین خلفش آیت الله العظمی امام خامنه ای وخون هزاران شهید در دهه فجر بهمن 57 وخرداد42 وجانفشانی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس وهزاران جانباز که هنوز درد ورنج این دفاع را با خود همراه دارندوترور ناجوانمردانه دولتمردان  ودانشمندان این نظام مقدس ، رهبری داریم که وجودش یک نعمت الهی است از امنیت وآرامشی برخورداریم که شاید در هیچ کشوری وجود نداشته باشد ، فرهنگ حاکم در جامعه ما فرهنگی ارزشی ، الهی است ، اصلا قابل قیاس با نظام شاهنشاهی عاری از مهر نیست . خدایا به جوانان ما بصیرتی عطا فرما که قدر این همه نعمت را بدانند ، خدایا به مردم ما توانی عطا فرما که به برکت آن قدر این ولایت ورهبری را بدانند . خدایا ما سالهای سختی را پشت سر گذاشته ایم ،هزینه های گزافی در این پرداخته ایم ، به لطف وبزرگواری خودت به بصیرتی عطا فرما که بتوانیم لیاقت پاسداری از خون شهیدانمان را داشته باشیم. خدایا به دولتمردان ما نیز بصیرتی عطا فرما که در دام شیطان گرفتار نشوند.وقدر این مردم شریف وشهید پرور را بیشتر بدانند.

بیایید تلاش کنیم که فراموشمان نشود که از کجا به کجا رسیده ایم. چه چیزهایی نداشته ایم که در حال حاضر آنرا به راحتی در دسترس داریم و...... دوستتان دارم

در هر حکومتی مشکلات وکمبودهایی وجود دارد که من منکر آن نیستم ، ولی داشته های ارزشمند ما بیشمارند که حفظشان نیز از اوجب واجبات است. وتکلیفی است بر گردن تک تک ما از پیر وجوان.

 


[ سه شنبه 89/11/5 ] [ 9:19 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 82
کل بازدیدها: 1466515
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد