سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

به نام خداوندی که چون همه چیز را می داند، همه چیز را می بخشد


 دانلود کتاب الکترونیکی عشق آباد شهر من


 دانلود کتاب الکترونیکی عشق آباد شهرمن نسخه قابل نصب بر روی گوشی های موبایل با حجم 957 کیلو بایت، حاصل تلاش استاد علی فغانی در مدت 217 روز فعالیت بی وقفه در عرصه جامعه مجازی اینترنت به عنوان مدیر وبلاگ فرهنگی ارزشی عشق آباد شهر من

   کتاب الکترونیکی عشق آباد شهر من, تلاشی است برای به تصویر کشیدن و زنده نگهداشتن باورها و نگرش های  استاد فقید و فرزانه علی فغانی؛ مدیر وبلاگ ارزشی و فرهنگی عشق آباد شهر من... 

   کتاب الکترونیکی وبلاگ عشق آباد شهر من، برای نصب بر روی انواع گوشی های موبایل طراحی شده و دارای 283 مطلب در سه فصل جداگانه می باشد که در ساخت کتاب سعی شده از آخرین پست مطلب استاد فعالیت کتاب آغاز و با اولین پست مطلب به پایان برسد در پایان چند مطلب خاص به صورت تکرار به خاطر اهمیت موضوع در فصلی جداگانه آمده است امید است مورد استفاده علاقمندان این اثر و استاد فقیدمان قرار بگیرد. 
   وبلاگ عشق آباد شهر من با اولین پست خود با مطلبی به نام وصیت درتاریخ سوم مرداد 89 با مدیریت و قلم شیوای استاد علی فغانی، فعالیت خود را به صورت فعال در عرصه جامعه مجازی اینترنت آغاز کرد و در تمام روزهای فعالیت این وبلاگ می توان تلاش های بی وقفه استاد برای ارج نهادن به ارزش های دین مبین اسلام و پاس داری از حریم امن خانواده و جامعه علی الخصوص نوجوانان و جوانان برومند کشور عزیزمان ایران در برابر تهاجم فرهنگی را ملاحظه کرد و این تلاش ارزشمند استاد تا آخرین روزهای عمر پر برکتش با آخرین پست وبلاگ خود بنام عشق واقعی به خدا در تاریخ هشتم اسفند ماه 89 ادامه می یابد و استاد در سحرگاه 11 اسفند ماه 89 جان به جان آفرین تسلیم کرده و به دیار باقی می شتابد که خدایش بیامرزد..

*این کتاب بر روی بیش از 90 درصد گوشی ها تلفن همراه قابل نصب است لذا پس از دانلود کتاب آن را بروی رم گوشی ریخته و از داخل گوشی آن را نصب نمایید.

.............................................................................................
لینک1:دانلود مستقیم کتاب عشق آباد شهر من اثر استاد علی فغانی
.......................................................................................
لینک2:دانلود مستقیم کتاب عشق آباد شهر من اثر استاد علی فغانی
............................................................................................. 


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 11:27 عصر ] [ علی فغانی ]

 

دانلود رایگان کتاب الکترونیک اعمال ماه مبارک رمضان - جاوا



کتابی رو تحت عنوان "اعمال ماه مبارک رمضان"درتالارهای گفتگوی برسا آماده کرده ایم.این کتاب با نرم افزار کتابچه ساخته شده و در بسیاری از گوشی های ساپورت کننده جاوا قابل اجرا می باشد.
کتاب دارای بخش های زیر میباشد.
سوره های از قرآن:
سوره یس، سوره الرحمن، سوره دخان، سوره عنکبوت، سوره روم، سوره زلزله، سوره قدر، سوره انعام، سوره کهف، سوره تکاثر، آیت الکرسی
توضیح مختصر درباره بخش سوره ها:در این بخش ده سوره از قرآن کریم و آیه ایت الکرسی که به خواندن آنها در ماه مبارک رمضان تاکید شده، آورده شده است.هر سوره دارای بخش درباره،متن قرآن همراه با ترجمه،بدون ترجمه و ترجمه بدون متن می باشد.
تقویم و فضیلت ماه مبارک رمضان:
- فضیلت ماه مبارک رمضان
- تقویم این ماه
توضیح مختصر درباره این بخش: در این بخش به صورت مختصر به فضیلت این ماه پرداخته شده و رویدادهایی را که در این ماه اتفاق افتاده در بخش تقویم این ماه آورده شده است.
ادعیه ماه مبارک رمضان:
دعای شب آخر ماه شعبان، دعاهای بعد از نماز، دعاهای هر روز، دعای سحر،‌ مختصرترین دعای سحر،‌ادعیه وتسبیحات مشترک روزانه، دعاهای مسترک دهه آخر رمضان،‌دعاهای مخصوص هر شب از دهه آخر رمضان،‌دعای افتتاح، دعای ابو حمزه ثمالی، دعای عهد،‌دعا به هنگام افطار و دعاهای مشترک شبانه، دعای جوشن کبیر، دعای جوشن صغیر، دعای صباح،‌ دعای کمیل،‌ دعای سمات، دعای یستشیر، دعای مجیر،‌ دعای توسل،‌ دعای ندبه

 

 


توضیح مختصر:در این بخش دعاهایی را که در ماه رمضان تاکید بر خواندن آنها شده جمع آوری کرده ایم.توضیحات بیشتر در قسمت اعمال این ماه آمده است.
زیارات:
زیارت عاشورا
زیارت آل یاسین
زیارت امین الله
توضیح بیشتر:در این ماه به زیارت ائمه بویژه امام حسین علیه السلام،امام علی علیه السلام و امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف سفارش شده است از این رو سه زیارت نامه را در این بخش گردآوری کرده ایم.
- اعمال مشترک
اعمال مشترک هر شب و روز
اعمال مشترک شب های ماه مبارک رمضان
اعمال مخصوص سحرگاهان
اعمال مشترک روزهای ماه مبارک رمضان
نماز های شب های ماه مبارک رمضان
اعمال مخصوص شب ها یا روز های معین ماه مبارک رمضان:
شب سیزدهم ماه
شب چهاردهم و پانزدهم
روز نیمه ماه رمضان
شب هفدهم ماه
شب بیت وهفتم ماه رمضان
اعمال شب عید فطر
اعمال روز عید فطر
شب های قدر:
معرفی شب های قدر
اعمال مشترک شب های قدر
شب نوزدهم
شب بیست و یکم
شب بیست وسوم


 این نرم افزار بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.

 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 1.1 مگابایت | لینک کمکی (مستقیم)
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com 
 لینک منبع


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 10:48 صبح ] [ علی فغانی ]

 

مجموعه 7 ترک صوتی وِیژه شب 19 ماه مبارک رمضان - حاج محمود کریمی


یکی از بالاترین شب ها در طول سال فرا رسیده است. شبی برتر از هزاران ماه که خداوند در آن قرآن را بر پیامبر (ص) نازل فرمودند. یکی از شب هایی که قدر نام گرفته است. شبی که علی (ع) به عرش سفر کرد تا برای همیشه پدر عالم هستی چشم بر دنیا ببندد. شبی که همه عالم یتیم شدند. شبی که اول مظلوم عالم چشم از دنیا فانی بست و به سوی معبودش شتافت. شب 21 ماه رمضان است ؛ شبی است که بنده نباید شک کند که گناهانش آمرزیده شده یا خیر. در این شب زمانی که دلتان شکست ما را هم از یاد نبرده و دعا کنید تا شاید ما هم از بندگان مخلص خداوند باشیم و بتوانیم دل صاحب این شب را به عنوان شیعه واقعی شاد کنیم.

علامه جعفری و زیباترین دختر دنیا
از علامه جعفری می پرسند چی شد که به این کمالات رسیدی؟!
ایشان در جواب خاطره ای از دوران طلبگی تعریف می کنند و می گویند که هر چه دارند از کراماتی است که به دنبال این امتحان الهی نصیبشان شده:
«ما در نجف، در مدرسه صدر اقامت داشتیم. خیلی مقید بودیم که در جشن ها و ایام سرور، مجالس جشن بگیریم و ایام سوگواری را هم سوگواری کنیم. یک شبی مصادف شده بود با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اول شب نماز مغرب و عشا را خواندیم آن گاه با فکاهیاتی مجلس جشن و سرور ترتیب دادیم. یک آقایی بود به نام آقا شیخ حیدر علی اصفهانی که نجف آبادی بود و معدن ذوق. آن ایام مصادف شده بود با ایام قلب الاسد (10 الی 21 مرداد ) که ما خرما پزان می گوییم. نجف خیلی گرم می شد. آن سال در اطراف نجف باتلاقی درست شده بود و پشه های بوجود آمده بود که عرب های بومی را هم اذیت می کرد چه برسد به ما ایرانی ها که اصلا خواب و استراحت نداشتیم. آن سال آن قدر گرما زیاد بود که اصلا قابل تحمل نبود. نکته دیگر این که حجره من رو به شرق و خورشید بود. تقریبا مخروبه هم بود. من فروردین را در آن جا به طور طبیعی مطالعه می کردم و می خوابیدم. اردیبهشت هم مقداری قابل تحمل بود ولی دیگر از خرداد امکان استفاده از حجره نبود. گرما واقعا کشنده بود. وقتی می خواستم بروم از حجره کتاب بردارم، مثل برداشتن نان از تنور، خیلی سریع بیرون می آمدم.
با این تعاریف این جشن افتاده بود به این موقع. در بغداد و بصره و نجف، گرما، تلفات هم گرفته بود. ما بعد از شب نشستیم، شربت هم درست شد. آقا شیخ حیدر علی اصفهانی که کتابی هم نوشته به نام «شناسنامه خر» آمد. مدیر مدرسه مان، مرحوم آقا سید اسماعیل اصفهانی هم آنجا بود. به آقا شیخ علی گفت: آقا شب نمی گذره، حرفی داری بگو. ایشان یک تکه کاغذ روزنامه در آورد .عکس یک دختر بود که زیرش نوشته بود: « اجمل بنات عصرها » «زیباترین دختر روزگار» گفت: آقایان من درباره این عکس از شما سوالی می کنم. اگر شما را مخیر کنند بین این که با این دختر به طور مشروع و قانونی ازدواج کنید و هزار سال هم با کمال خوشی و بدون غصه زندگی کنید یا این که جمال علی (ع) را مستحبا زیارت و ملاقات کنید، کدام را انتخاب می کنید؟!
سوال، خیلی حساب شده بود. طرف دختر حلال بود و زیارت علی (ع) هم مستحب. گفت: آقایان واقعیت را بگویید. جا نماز آب نکشید. عجله نکنید، درست هم جواب دهید.
اول، کاغذ را مدیر مدرسه گرفت و نگاه کرد و خطاب به پسرش که در کنارش نشسته بود با لهجه اصفهانی گفت: سید محمد! ما یک چیزی بگوئیم نری به مادرت بگوئی ها؟! معلوم شد نظر آقا چیست! شاگرد اول ما نمره اش را گرفت! همه زدند زیر خنده.
کاغذ را به دومی دادند. نگاهی به عکس کرد و گفت: آقا شیخ علی، اختیار داری، وقتی آقا (مدیر مدرسه) این طور فرمودند مگر ما قدرت داریم که خلافش را بگوئیم! آقا فرمودند دیگه! خوب در هر تیکه خنده راه می افتاد.
نفر سوم گفت: آقا شیخ حیدر این روایت از امام علی (ع) معروف است که فرموده اند: « یا حارث حمدانی من یمت یرنی » «ای حارث حمدانی هر کی بمیرد مرا ملاقات می کند» پس ما انشاالله در موقعش جمال علی (ع) را ملاقات می کنیم! باز هم همه زدند زیر خنده.
خوش ذوق بودند. واقعا سوال مشکلی بود. یکی از آقایان گفت: آقا شیخ حیدر گفتی زیارت آقا مستحبی است؟ گفتی آن هم شرعی صد در صد؟ آقا شیخ حیدر گفت: بلی. گفت: والله چه عرض کنم! باز هم خنده حضار.
نفر پنجم من بودم. این کاغذ را دادند دست من. دیدم که نمی توانم نگاه کنم. کاغذ را رد کردم به نفر بعدی، گفتم: من یک لحظه دیدار علی (ع) را به هزاران سال زناشویی با این زن نمی دهم. یک وقت دیدم یک حالت خیلی عجیبی دست داد. تا آن وقت، هم چون حالتی ندیده بودم. شبیه به خواب و بیهوشی. بلند شدم. رفتم داخل حجره. حالتم غیر عادی بود. یک دفعه دیدم یک اتاق بزرگی است، یک آقایی نشسته در صدر مجلس. تمام علامات و قیافه ای که شیعه و سنی درباره امام علی (ع) نوشته بودند، در این مرد موجود بود. یک جوانی پیش من، در سمت راستم نشسته بود. پرسیدم این آقا کیست؟ گفت: این آقا خود علی (ع) است! من سیر او را نگاه کردم. آمدم بیرون، رفتم همان جلسه. کاغذ رسیده بود به دست نفر نهم یا دهم. رنگم پریده بود. نمی دانم شاید مرحوم شمس آبادی بود که خطاب به من گفت: آقا شیخ محمد تقی شما کجا رفتید؟ نمی خواستم ماجرا را بگویم. فکر کردم اگر بگویم عیششان بهم می خورد. اصرار کردند و من بالاخره قضیه را گفتم. خیلی منقلب شدند. خدا رحمت کند آقا سید اسماعیل (مدیر مدرسه) را خطاب به آقا شیخ حیدر گفت: آقا دیگر از این شوخی ها نکن! ما را بد آزمایش کردی.
به نقل از انجمن های آسان دانلود

 



 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- این مجموعه دارای 7 ترک صوتی با فرمت WMA بوده که ویژه شب 21 ماه مبارک رمضان و شب ضربت خوردن امام علی (ع) نیز می باشد.

 قیمت: التماس دعا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 12.84مگابایت | لینک کمکی 
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 
 سایت سازنده
 لینک منبع


[ دوشنبه 90/5/31 ] [ 10:19 صبح ] [ علی فغانی ]

علاقه وافر استاد فغانی به مسائل مذهبی و فرهنگی و تلاش ایشان در راه گسترش فعالیت های مذهبی و تبیین آن در بین جوانان

استاد علی فغانی شیفته فعالیت های مذهبی و فرهنگی

 1- بکوش تا این ماه نقطه عطفی برای محاسبه نفس و تقویت اعمال و برگشت از گناهان و تصحیح زندگیت باشد.

2-برای شرکت در نماز تراویح حریص باش.(نماز تراویح در اصل نوافل شبهای ماه رمضان ، 20 تا 30 رکعت است که فریقین آن را قبول دارند در اصل این نماز ها اختلافی نیست بلکه بدعت در به جماعت خواندن آن هاست که این بدعت در زمان عمر به وجود آمده است.)

3 -از اسراف در مال و دیگر چیزها بپرهیزید زیرا اسراف حرام است و نصیبت را از صدقات کاهش میدهد.

4 -عزمت را جزم کن تا آنچه را که در رمضان انجام میدهی استمرار داشته باشد.

 5- گذشت زمان و روزها را به عنوان سپری شدن عمر در نظر بگیر.

 6- این ماه در واقع ماه عبادت و عمل است نه ماه خواب و کسالت.

 7- زبانت همیشه به وسیله ذکر خداوند تر باشد و از جمله کسانی مباش که خداوند را یاد نمی کنند مگر اندکی.

 8- هنگامی که احساس گرسنگی و تشنگی کردی به یاد بیاور که تو همیشه به غذا و دیگر نعمت های خداوند محتاجی.

 9- این ماه رابه عنوان فرصتی برای رها کردن امور غیر ضروری و بیهوده غنیمت بشمار.

10- بدان که عمل امانتی است و نفست را محاسبه کن که آیا این امانت را به نحو شایسته بجای آورده یا نه.

11- برای طلب ببخش از کسانی که ظلمی در حق آنها کرده ای بشتاب قبل از این که از حسناتت برداشته شود.

 12- برای افطاری دادن یه روزه دار حریص باش تا از اجر او بی نصیب نگردی.

 13- هر گاه گناهی انجام دادی و خداوند آن را پوشاند بدان که این فرصتی است برای توبه پس بشتاب و بر ترک کردن این گناه عزمت را استوار گردان

14- بدان که خداوند بزرگوارترین بزرگواران و آمرزنده ترین آمرزندگان است و توبه کنندگان را می پذیرد و همچنین شدید العقاب است که مهلت میدهد اما رها نمی کند.

15- برای یادگیری و شناخت تفسیر قرآن و احادیث رسول اکرم صلی الله علیه و سلم, زندگانی پربارش و علوم دین کوشا باش زیرا طلب علم عبادت است.

16- از همنشینان بد بر حذر باش و در هنشینی با صالحان و نیکان بکوش.

 17- مدوامت بر رفتن اول وقت به مساجد سبب ازدیاد شوق و خشوع در عبادات و مناجات پروردگار می باشد.

 18- بکوش تا به زیر دستانت مسایل دینشان را بیاموزی زیرا آنان به سخن تو بیش از دیگران گوش فرا می دهند.

 19- سفره افطارت را زیاد رنگین مساز زیرا این کار سبب مشغولیت اهل خانه در هنگام روز رمضان می شود و آ نها را از قرائت قرآن و عبادات دیگر باز می دارد. هنگامی که احساس گرسنگی و تشنگی کردی به یاد بیاور که تو همیشه به غذا و دیگر نعمت های خداوند محتاجی

 20- از زیاد رفتن به سوی بازار در شبهای ماه رمضان مخصوصا شبهای آخر بر حذر باش تا این اوقات گرانبها از دستت نرود. رمضان

 21- بدان که این ماه مبارک میهمانی است، پس مهمان نواز خوبی باش.

22- بر قیام ده شب آخر رمضان حریص باش زیرا این شب ها شب های با ارزشی هستند و شب قدر که بهتر از هزار ماه می باشد در این ده شب است.

 23- بدان که روز عید روز سپاسگزاری از پرودگارت است پس آن را نقطه شروع کارهایی که نفست را از آن باز می داشتی قرار مده.

 24- در روز در حالی که شاد هستی به فکر یتیمان و افراد نیازمند و تنگدست هم باش و بدان کسی که تو را به آن برتری داده قادر است که این احوال را دگرگون سازد پس برای شکرگزاری و همدردی با آنها شتاب کن.

 25- از خوردن روزه بدون عذر بر حذر باش زیرا هر کس یک روز از روزهای رمضانش بدون عذر فوت شود، روزه دهر هم نمیتواند آن را قضا یا جبران کند.

 26- برای نفست بهر ه ای هر چند اندک از اعتکاف باقی بگذار.

 27- در شب عید فطر و روزه آن تا قبل از بر پایی نماز با صدای بلند تکبیر بگو.

 28- برای نفست بهره ای از روزه های سنتی هم بگذار و تنها در رمضان روزه نباش.

 29- بدان که خداوند نعمت فراغت را به ما ارزانی داشته تا در امور حلال بکار ببریم و اگر ما تمام وقتمان را صرف تفریح بکنیم خیر زیادی را از دست داده ایم.

 30- نفست را در تمام امور محاسبه کن از جمله: نماز، جماعت، زکات، صله رحم، نیکی به والدین، احوال پرسی همسایه، آشتی با کسی که بین تو و او کدورتی وجود دارد، عدم اسراف، تربیت زیر دستانت، اهتمام به امور مسلمانان، عدم استفاده از اموالی که به دست تو داده شده برای امور شخصی، قبول کردن نصیحت از دیگران، دوری از ریاء، برای دیگران آن را بپسند که برای خویش می پسندی، کوشش برای اصلاح، پرهیز از غیبت، تلاوت قرآن و تدبر در معانی آن خشوع در هنگام شنیدن قرآن . 

......................

پایگاه تبیان

 


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 10:12 عصر ] [ علی فغانی ]

 

علی ای همای رحمت

مرحوم آیة الله العظمى مرعشى نجفى فرمودند: شبى توسل پیدا کردم تا یکى از اولیاى خدا را در خواب ببینم ، آن شب در عالم رؤ یا مشاهده کردم در زاویه مسجد کوفه نشسته ام و امیر مؤ منان على (ع ) با جمعى حضور دارند.

حضرت فرمودند: شعراى اهل بیت ما را بیاورید، دیدم چند تن از شعراى عرب را آوردند، افزود: شعراى فارسى زبان را هم بیاورید، آن گاه ((محتشم کاشانى )) و چند تن از شعراى فارسى زبان آمدند، فرمودند: ((محمد حسین شهریار)) را بیاورید! وى آمد، حضرت خطاب به شهریار گفتند: شعرت را بخوان ، او این سروده را خواند:


علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را 
که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را
 

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین 
به علی شناختم من به خدا قسم خدا را 
به خدا که در دو عالم اثر از فنا نماند 
چو علی گرفته باشد سر چشمه‌ی بقا را 
مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ
به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را 
برو ای گدای مسکین در خانه‌ی علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را 
بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر تست اکنون به اسیر کن مدارا
بجز از علی که آرد پسری ابوالعجائب
که علم کند به عالم شهدای کربلا را 
چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان
چو علی که میتواند که بسر برد وفا را 
نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را
بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت
که ز کوی او غباری به من آر توتیا را 
به امید آن که شاید برسد به خاک پایت 
چه پیامها سپردم همه سوز دل صبا را
چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان 
که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را
چه زنم چونای هردم ز نوای شوق او دم
که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را
«همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی
به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را»
ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب 
غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا 

حضرت آیة الله مرعشى نجفى فرمودند: وقتى شعر شهریار به پایان رسید، از خواب بیدار شدم ، چون این شاعر را ندیده بودم ، فرداى آن روز پرسیدم که شهریار شاعر، چه کسى است ؟ پاسخ دادند: در تبریز زندگى مى کند. گفتم از جانب من او را دعوت کنید که به قم بیاید. چند روز بعد شهریار آمد، دیدم همان کسى است که او را در عالم رؤ یا آن هم در حضور حضرت على (ع ) دیده ام . از او پرسیدم : این شعر ((على اى هماى رحمت )) را کى ساخته اى ؟ شهریار با شگفتى گفت : شما از کجا خبر دارید که من این شعر را ساخته ام ، چون آن را نه به کسى داده ام و نه در موردش با کسى صحبت کرده ام و هیچ کس از مضمون آن آگاهى ندارد!! بعد حضرت آیة الله مرعشى ماجراى رؤ یاى راستین خویش را براى وى باز گفت . در این حال شهریار منقلب مى شود و مى گوید: در فلان شبى این شعر را سروده ام و همان گونه که عرض کردم کسى از آن باخبر نمى باشد.  مرحوم آیة الله مرعشى افزوده بودند: وقتى شهریار تاریخ و ساعت سرودن شعر را گفت ، مشخص شد درست مقارن ساعتى که وى آخرین مصرع شعر خود را به پایان رسانیده ، من آن رؤ یا را دیده ام .
آقاى شجاعى خاطرنشان نموده اند: آنهایى که تا سال 1357 ه -ق به نجف مشرف شده اند، این شعر را که با خطى خوش در داخل قابى بالاى ضریح مطهر حضرت على (ع ) قرار دارد، مشاهده کرده اند و من آن را دیده ام ، ولى نمى دانم چه کسى این شعر را به آن جا انتقال داده و کى بالاى ضریح نهاده است؟! روزى در محضر آیة الله بهاءالدینى عارف کبیر از شعر و شاعرى سخن به میان آمد، ایشان با جمله اى کوتاه فرمود: بنده اشعار زیادى درباره اهل بیت ، خصوصا حضرت على (ع ) شنیده ام ، ولى هیچ کدام برایم چون شعر شهریار جذابیت نداشته است ، به همین جهت او را دعا کردم . بعدا برزخ را از او برداشتند!

 

 


[ شنبه 90/5/29 ] [ 10:51 عصر ] [ علی فغانی ]

السلام علیک یا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

سالروز شهادت امیر المومنین علی ابن ابیطالب (علیه السلام ) را بر تمام مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمائیم .

 دانلود مداحی ضربت و شهادت امیرالمومنین علی (ع) با صدای مداحان اهل بیت

 

دانلود مداحی شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) با صدای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین اول با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین دوم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین سوم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین چهارم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین پنجم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین ششم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین هفتم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین هشتم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین نهم با نوای حاج محمود کریمی

دانلود گلچین دهم با نوای حاج محمود کریمی

 دانلود مداحی شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) با صدای حاج محمد رضا طاهری

دانلود گلچین اول با نوای حاج محمد رضا طاهری

دانلود گلچین دوم با نوای حاج محمد رضا طاهری

دانلود گلچین سوم با نوای حاج محمد رضا طاهری

دانلود گلچین چهارم با نوای حاج محمد رضا طاهری

 دانلود مداحی شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) با صدای کربلایی حسین سیب سرخی

دانلود گلچین اول با نوای کربلایی حسین سیب سرخی

دانلود گلچین دوم با نوای کربلایی حسین سیب سرخی

دانلود گلچین سوم با نوای کربلایی حسین سیب سرخی

دانلود گلچین چهارم با نوای کربلایی حسین سیب سرخی

دانلود گلچین پنجم با نوای کربلایی حسین سیب سرخی

دانلود گلچین ششم با نوای کربلایی حسین سیب سرخی

 دانلود مداحی شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) با صدای سید مهدی میرداماد

دانلود گلچین اول با نوای سید مهدی میر داماد

دانلود گلچین دوم با نوای سید مهدی میر داماد

دانلود گلچین سوم با نوای سید مهدی میر داماد

دانلود گلچین چهارم با نوای سید مهدی میر داماد

 دانلود مداحی شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) با صدای حاج مهدی سلحشور

دانلود گلچین اول با نوای حاج مهدی سلحشور

دانلود گلچین دوم با نوای حاج مهدی سلحشور

دانلود گلچین سوم با نوای حاج مهدی سلحشور

دانلود گلچین چهارم با نوای حاج مهدی سلحشور

دانلود گلچین پنجم با نوای حاج مهدی سلحشور

 دانلود مداحی شب شهادت امیر المومنین حضرت علی (ع) با صدای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین اول با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین دوم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین سوم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین چهارم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین پنجم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین ششم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین هفتم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین هشتم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین نهم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین دهم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین یازدهم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

دانلود گلچین دوازدهم با نوای حاج عبدالرضا هلالی

التماس دعا

ما تا ظهور ایستاده ایم

اللهم عجل لولیک الفرج

منبع:    http://piy.ir/yasin


[ شنبه 90/5/29 ] [ 7:27 عصر ] [ علی فغانی ]

oz9oy6k6zwlm80yy7pg3.jpg

    شب نوزدهم:

اولین شب از شب‌های قدر است و شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال رقم می‌خورد و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان علیه‌السلام مشرف می‌شوند و آنچه برای هر کس مقدر شده است بر امام علیه السلام عرض می‌کنند.

اعمال شب قدر بر دو نوع است: یکی آن که در هر سه شب انجام می‌شود و دیگر آن که مخصوص هر شبی است.

 

 اعمالی که در هر سه شب مشترک است:

1- غسل. (مقارن غروب آفتاب، که بهتر است نماز عشاء را با غسل خواند.)

2- دو رکعت نماز وارد شده است که در هر رکعت بعد از حمد، هفت مرتبه توحید بخواند و بعد از فراغ هفتاد مرتبه اَستَغفُرِاللهَ وَ اَتوبُ اِلَیهِ و در روایتی است که از جای خود برنخیزد تا حق تعالی او و پدر و مادرش را بیامرزد.

3- قرآن مجید را بگشاید و بگذارد در مقابل خود و بگوید: اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُِکَ بِکِتابِکَ المُنزَلِ وَ ما فیهِ اسمُکَ الاَکبَرُ و اَسماؤُکَ الحُسنی وَ ما یُخافُ وَ یُرجی اَن تَجعَلَنی مِن عُتَقائِکَ مِنَ النّار. پس هر حاجت که دارد بخواهد.

4- مصحف شریف را بگیرد و بر سر بگذارد و بگوید:

اَللّهمَّ بِحَقِّ هذاالقُرآنِ وَ بِحَقِّ مَن اَرسَلتَه بِه وَ بِحَقِ کُلِّ مومنٍ مَدَحتَه ُ فیهِ وَ بِحَقِّکَ عَلَیهِم فلا اَحَدَ اَعرَفُبِ بِحَقِّکَ مِنکَ.

ده مرتبه بگوید: بِکَ یا الله

ده مرتبه: بِمُحَمَّدٍ

ده مرتبه: بِعلیٍّ

ده مرتبه: بِفاطِمَةَ

ده مرتبه: بِالحَسَنِ

ده مرتبه: بِالحُسَین ِ

ده مرتبه: بِعلیّ بنِ الحُسین

ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ

ده مرتبه: بِجَعفَر بنِ مُحَمَّدٍ

ده مرتبه: بِموُسی بنِ جَعفَر ٍ

ده مرتبه: بِعلیِّ بنِ مُوسی

ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ

ده مرتبه: بِعَلِیِّ بنِ مُحَمَّدٍ

ده مرتبه: بِالحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ

ده مرتبه: بِالحُجَّةِ.

 

پس از این عمل هر حاجتی که داری طلب کن.

5- زیارت امام حسین علیه السلام است؛ که در روایت آمده است که چون شب قدر می‌شود منادی از آسمان هفتم ندا می‌کند که حق تعالی آمرزید هر کسی را که به زیارت قبر امام حسین علیه السلام آمده است.

6- احیا داشتن این شب‌ها. در روایت آمده هر کس احیا کند شب قدر را گناهان او آمرزیده شود هر چند به عدد ستارگان آسمان و سنگینی کوه‌ها و وزن دریاها باشد.

7- صد رکعت نماز بخواند که فضیلت بسیار دارد، و افضل آنست که در هر رکعت بعد از حمد ده مرتبه توحید بخواند.

8- این دعا خوانده شود: اَللّهُمَّ اِنّی اَمسَیتُ لَکَ عَبدًا داخِرًا لا اَملِکُ لِنَفسی وَ اَعتَرِفُ...

 

 اعمال مخصوص هر شب قدر

 شب نوزدهم:

 

1- صد مرتبه "اَستَغفُرِاللهَ رَبی وَ اَتوبُ اِلَیه".

2- صد مرتبه " اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ".

3- دعای "یا ذَالَّذی کانَ..." خوانده شود .

4- دعای " اَللّهَمَّ اجعَل فیما تَقضی وَ..." خوانده شود.

 

 شب بیست و یکم:

فضیلتش زیادتر از شب نوزدهم است، و باید اعمال آن شب را از غسل و احیاء و زیارت و نماز، هفت قل هو الله و قرآن بر سر گرفتن و صد رکعت نماز و دعای جوشن کبیر و غیره در این شب به عمل آورد، در روایات تاکید شده در غسل و احیاء و جدّ و جهد در عبادت در این شب و شب بیست و سوم.

 

منبع:http://www.tebyan.net


[ جمعه 90/5/28 ] [ 10:58 عصر ] [ علی فغانی ]

پخش مستقیم اماکن مذهبی - زیارت از راه دور 

 







  منبع: پایگاه جامع عاشورا - http://www.ashoora.ir

 


[ پنج شنبه 90/5/27 ] [ 5:52 عصر ] [ علی فغانی ]

استاد علی فغانی در حال تمرین دادن به بچه ها

*یادی از استاد فقید و فرزانه علی فغانی مربی ممتاز
کیوکوشین کاراته  و آشی هارا کاراته

اجرای یوکوتوبی گری از استاد علی فغانی


تو پر از صفا؛ چون بهار و باران بودی... 
چون دماوند استوار... چون آرش عاشق ایران و چون حافظ زبان ایمان بودی...
هنوز و همیشه باورمان نمی شود رفتنت را...
هنوز و همواره زمزمه صدای تو در کوچه های شهر ما جاریست...
انگار همین دیروز بود که نگاه مهربان تو ما را به یافتن بیشتر و پیمودن راهی با افتخار دعوت می کرد...

*****روحت همیشه شاد و دلت در پناه خدا آرام باد*****


[ شنبه 90/5/15 ] [ 11:27 عصر ] [ علی فغانی ]

 

منبع : www.AsanDownload.com


هدیه فوق العاده برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم. قرآن، کتاب آسمانی ما مسلمانان نباید به دلیل  مشغله کاری  هر روز از ما دورتر شود، به همین دلیل قصد داریم این نشانه حضرت باری تعالی را به صورت کاملا سه بعدی و به شکلی بسیار زیبا و متفاوت که قابل اجرا در رایانه است را برای دانلود در سایت قرار دهیم. این نرم افزار که حتی نیازی به نصب هم ندارد و به راحتی اجرا می شود ، رحل قرآنی را در محیط کاربری خود دارد که به سادگی می توان صفحات را مانند یک کتاب معمولی عوض نموده و حتی قرآن را جلو یا عقب برد و یا به جهات مختلف چرخاند. استفاده از این نرم افزار بسیارساده بوده و مطمئنا هرکس می تواند به راحتی از آن بهره ببرد. صفحات این قرآن مجازی، به مانند یک قرآن واقعی تذهیب شده است و لذت درک آیات قرآن را برای هرکس می تواند به همراه داشته باشد. کیفیت نمایش آیات و تصاویر فوق العاده مناسب و کاملا طبیعی می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Quran 3D:
- قابلیت انتخاب صفحات به مانند یک قرآن واقعی
- استفاده بسیار آسان به همراه محیط بسیار زیبا کاربری
- نمایش جز قرآن
- نمایش سوره
- قابلیت زوم کردن برروی آیات و سوره ها  یا عقب بردن رحل قرآن
- قابلیت چرخاندن قرآن
- صفحات تذهیب شده
- عدم نیاز به نصب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

 

 قیمت: رایگان
 دانلود -  40.2 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 لینک منبع


[ شنبه 90/5/15 ] [ 2:46 عصر ] [ علی فغانی ]
   1   2      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 100
کل بازدیدها: 1465976
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد