سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

به نام خداوندی که چون همه چیز را می داند، همه چیز را می بخشد


 دانلود کتاب الکترونیکی عشق آباد شهر من


 دانلود کتاب الکترونیکی عشق آباد شهرمن نسخه قابل نصب بر روی گوشی های موبایل با حجم 957 کیلو بایت، حاصل تلاش استاد علی فغانی در مدت 217 روز فعالیت بی وقفه در عرصه جامعه مجازی اینترنت به عنوان مدیر وبلاگ فرهنگی ارزشی عشق آباد شهر من


   کتاب الکترونیکی عشق آباد شهر من, تلاشی است برای به تصویر کشیدن و زنده نگهداشتن باورها و نگرش های  استاد فقید و فرزانه علی فغانی؛ مدیر وبلاگ ارزشی و فرهنگی عشق آباد شهر من... 

   کتاب الکترونیکی وبلاگ عشق آباد شهر من، برای نصب بر روی انواع گوشی های موبایل طراحی شده و دارای 283 مطلب در سه فصل جداگانه می باشد که در ساخت کتاب سعی شده از آخرین پست مطلب استاد فعالیت کتاب آغاز و با اولین پست مطلب به پایان برسد در پایان چند مطلب خاص به صورت تکرار به خاطر اهمیت موضوع در فصلی جداگانه آمده است امید است مورد استفاده علاقمندان این اثر و استاد فقیدمان قرار بگیرد. 
   وبلاگ عشق آباد شهر من با اولین پست خود با مطلبی به نام وصیت درتاریخ سوم مرداد 89 با مدیریت و قلم شیوای استاد علی فغانی، فعالیت خود را به صورت فعال در عرصه جامعه مجازی اینترنت آغاز کرد و در تمام روزهای فعالیت این وبلاگ می توان تلاش های بی وقفه استاد برای ارج نهادن به ارزش های دین مبین اسلام و پاس داری از حریم امن خانواده و جامعه علی الخصوص نوجوانان و جوانان برومند کشور عزیزمان ایران در برابر تهاجم فرهنگی را ملاحظه کرد و این تلاش ارزشمند استاد تا آخرین روزهای عمر پر برکتش با آخرین پست وبلاگ خود بنام عشق واقعی به خدا در تاریخ هشتم اسفند ماه 89 ادامه می یابد و استاد در سحرگاه 11 اسفند ماه 89 جان به جان آفرین تسلیم کرده و به دیار باقی می شتابد که خدایش بیامرزد..

*این کتاب بر روی بیش از 90 درصد گوشی ها تلفن همراه قابل نصب است لذا پس از دانلود کتاب آن را بروی رم گوشی ریخته و از داخل گوشی آن را نصب نمایید.

.............................................................................................
لینک1:دانلود مستقیم کتاب عشق آباد شهر من اثر استاد علی فغانی
.......................................................................................
لینک2:دانلود مستقیم کتاب عشق آباد شهر من اثر استاد علی فغانی
............................................................................................. 

 


[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 2:19 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 1465853
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد