سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

چون به عشق آمد قلم بر خود شکافت سلطه گران جهانی از 32 سال پیش که پیروزی انقلاب اسلامی نامعادله آنان را به هم ریخت برای ترور انقلاب اسلامی تمامی ظرفیت و پتانسیل خود را به صحنه آورده و با لطایف الحیل ترفندهای گوناگونی را طراحی نموده اند و پس از ناکامی در هر دوره زمانی این سؤال را پیش کشیده اند که در مواجهه با «ایران اسلامی» چه باید کرد؟ اکنون نیز که رویکرد دشمنان جمهوری اسلامی از نبرد نیمه سخت و سخت به «جنگ نرم» میل کرده است کماکان این پرسش کلیدی استمرار دارد. این در حالی است که تجربه بیش از سه دهه رویارویی نظام سلطه و قدرت های افزون طلب و زیاده خواه با نظام جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از گزینه های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی و فرهنگی باعث شده تا جریان سلطه قدری فراتر از برآوردهای مادی و ظاهری، توانمندی ایران اسلامی را به ارزیابی بنشیند و از همین روی است که امروز رسانه های مختلف غربی به بخشی از واقعیت ها و حقیقت های غیرقابل انکار اعتراف دارند.

 واشنگتن پست با صراحت به قدرت و توانمندی ایران اشاره کرده و سیاست هویج و چماق آمریکا در قبال، جمهوری اسلامی ایران را شکست خورده تحلیل می کند و می نویسد: «امروز خاورمیانه دیگر حیاط خلوت آمریکا نیست.» روزنامه آمریکایی بوستون گلوب با تحلیل شرایط حاکم بر منطقه اقرار می کند: «زمان رهبری ایران در منطقه فرا رسیده است.» روزنامه الحیات چاپ لندن پروژه آمریکایی- صهیونیستی «خاورمیانه جدید» را به باد انتقاد و مذمت می گیرد و عجزآلود چون کودکی که نمی تواند دهان بربندد فریاد می کشد: « خاورمیانه جدید آنگونه که ایران می خواهد شکل گرفته است.» اینها تنها اندکی از بسیارها و مشتی از خروارهاست که از زبان رسانه های غربی درباره قدرت و توانمندی ایران اسلامی رسانه ای شده است. اما غرض از این مقدمه بیان یک نکته مهم و راهگشا است و آن اینکه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و چند کشور همپیمان او هر چند به خوبی فهمیده اند که ایران اسلامی سد راه زیاده طلبی های استکبار در جای جای منطقه و حتی فراتر از آن است اما کماکان نفهمیده اند- یا اینکه نمی خواهند بفهمند- عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی که همانا قدرت و توانمندی اصلی و واقعی نظام است چیست و یا بهتر است گفته شود همه آنچه که جان حقیقت است را درنیافته اند.

مثلاً جریان سلطه و استکبار نقش «ولایت فقیه» را در نظام جمهوری اسلامی که ترجمانی از اسلام ناب است، درک کرده است. برای همین است که سال ها پیش فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز برجسته غربی در همایش اورشلیم تحت عنوان «بازشناسی هویت شیعه» در قامت یک ایدئولوگ ظاهر می شود و بیان می دارد، شیعه پرنده ای است که افق پروازش خیلی بالاتر از تیرهای ماست؛ پرنده ای که دو بال دارد: بال سبز که همانا مهدویت و عدالتخواهی است و بال سرخ که شهادت طلبی است و ریشه در کربلا دارد. این نظریه پرداز که صاحب رساله «پایان تاریخ و آخرین انسان» است به بعد سوم شیعه اشاره می کند و می گوید این پرنده زرهی به نام ولایت پذیری بر تن دارد. یا در همین راستا جالب است که پس از فتنه سال گذشته که تمام دشمنان داخلی و بیرونی نظام تضعیف ساختار نظام و ستون آن یعنی «ولایت فقیه» را نشانه رفته بودند مؤسسه آمریکایی رند-RAND- که از قضا فوکویاما از استراتژیست های آن محسوب می شود در کتابی که بخش هایی از آن درباره جایگاه ولایت فقیه و رهبری در ایران است می نویسد: «آیت الله خامنه ای مدیری با تدبیر، کاریزما و مقتدر و بااعتماد به نفس بسیار بالاست که در همه موضوع های اصلی و تأثیرگذار در جمهوری اسلامی حرف آخر را می زند.» اما آنچه که قابل تأمل است تکرار کارشکنی ها و دسیسه های دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی است و این در حالی است که بارها و به کرات در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده ناکام بوده اند.

 حوادث و وقایع پس از انتخابات سال گذشته شاخص و محک خوبی است تا عمق سردرگمی و ناتوانی دشمنان جمهوری اسلامی عیان و نمایان گردد. علی رغم تمام فتنه ها، شائبه ها و شبهات، اغتشاش و آشوب، فضاسازی ها و چنگ انداختن به چهره نظام جمهوری اسلامی از سوی فتنه گران داخلی و بیرونی و از سوی دیگر پمپاژ دروغ و شایعه و شبهه از سوی لشکر رسانه ای این جریان، ایران اسلامی در 9 دی و 22 بهمن 88 اقتدار خود را در مقیاس خیره کننده به رخ کشاند. اما دشمنان بیرونی در آستانه سالگرد انتخابات سال پیش، قطعنامه تحریمی بر ضد ایران تصویب کردند و به دنبال آن موج تحریم های یکجانبه و مشدّده را کلید زدند. این همان نکته ای است که نشان می دهد دشمنان هنوز عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی را باور نکرده اند. بدیهی است مادام که جمهوری اسلامی ایران بر هویت اسلامی خود تأکید دارد، دشمنی دشمنان ادامه خواهد داشت اما روی آوردن آنها به حربه های نخ نما- همچون داستان تحریم ها یا جنگ نرم به امید تضعیف ساختار نظام- بیانگر واقعیت دیگری است. سفر دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم و استقبال پرشکوه مردم را نیز باید در همین راستا ارزیابی کرد. با این توضیح که این بار هم دشمنان از تحلیل این حضور پرشور و شعور عاجز خواهند ماند. این عجز و استراگیجی ناشی از آن است که آنها در فصل 8 ماهه فتنه سال گذشته-22خرداد تا 22بهمن- تمام توان خود را بکار بستند و آنچنانکه رسانه های متعدد غربی برملا کردند تضعیف ساختار نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن ولایت فقیه را نشانه رفته بودند. پیوست این نشانه گیری، به این امید واهی و پوچ متمسک شده بودند که

 1-مشروعیت نظام را مخدوش خواهند کرد و 2- شکاف میان مردم و رهبری برقرار خواهند ساخت. اما در فرجام کار، تمام نقشه های آنها نقش بر آب شد و طرفی نبستند. خب؛ اکنون آیا کینه توزان ناکام قادر خواهند بود شمیم حضور رهبر انقلاب که شهر مردمان بابصیرت را عطرآگین نموده دریابند؟

ارزیابی دشمنان از استقبال تاریخی مردم قم که در سالروز ولادت مسعود ثامن الحجج(ع) رهبرشان را همچون نگینی دربر گرفتند چگونه خواهد بود؟ واقعیت آن است که هرچند سفرهای رهبر فرزانه انقلاب به هر نقطه ای از ایران با دستاوردها و برکات زیادی همراه بوده است اما سفر «آقا» افزون بر آنکه منجر به شکوفایی و پویایی حوزه های علمیه، پیوند هرچه بیشتر رهبری با مرجعیت و علما، حل مشکلات مردم قم و منشأ تحولات تاریخی خواهد شد از همه مهم تر خنثی کننده بسیاری از شبهات و توهمات دشمن در مقطع کنونی است. استقبال گسترده اقشار مختلف مردم قم که چند ساعت قبل از آغاز مراسم به خیابانها آمدند و کیلومترها رهبر خود را همراهی کردند نقش و جایگاه ولایت فقیه در میان آحاد ملت را به رخ دشمنان می کشد و دشمنان بر اهمیت این جایگاه آگاهی دارند اما از درک اینکه چه عاملی و کدام نیرو این چنین اقشار مختلف مردم از کارگر و کارمند و طلبه و دانشجو تا عالم و فرهیخته و نخبه را به صحنه آورده ناتوان خواهند ماند.

اینجاست که رسانه های ضدانقلاب به هذیان گویی روی می آورند و هربار که جمعیت آکنده از شور و شعور را می بینند که در دفاع از ارزشها و بخاطر علقه و علاقه به نظام اسلامی به میدان آمده اند به این توجیه سخیف و مبتذل گرفتار می شوند که مثلا آنها در قبال ساندیس یا توزیع کوپن!! در خیابان ها حضور یافته اند!! آنچه دیروز در قم اتفاق افتاد تنها در ساختار نظام «امت- امامت» قابلیت بروز و ظهور دارد. تنها عشق به ولایت است که این چنین در جان مردمان این سرزمین ریشه دوانده تا رهبر و مقتدایشان را با چشمان بارانی دربر گیرند و در یک روز پاییزی، بهاری وصف ناشدنی را به بار بنشانند. بدون تردید قدرت طلبان و زورگویان عالم همچون اوباما، نتانیاهو، پرز، دیوید کامرون، سارکوزی، لیبرمن، هیلاری کلینتون و... نخواهند فهمید و به مخیله شان خطور نخواهد کرد که راز این تشنگی مردم برای دیدن و رویت رهبرشان چیست همچنانکه کارتر و بگین و گورباچف و... نفهمیدند که عشق مردم به حضرت روح الله ناشی از چیست. شاید این نفهمیدن ها و عدم درک دشمنان نسبت به وضعیت خاص و ویژه جمهوری اسلامی، به این علت است که عمق استراتژیک نظام اسلامی را که همانا ماهیت ایدئولوژیک آن است بخوبی درنیافته اند. به عنوان نمونه- و تنها نمونه- می توان به جمله «دانی یاتوم» رئیس اسبق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) اشاره کرد که با حالتی آمیخته به عجز و سردرگمی درباره ایران می گوید؛ خطر ایران فراتر از موشک ها و قابلیت دفاعی و نظامی آن است خطر آنجاست که ایرانیان معتقد به برخورداری از یک خط تلفنی مستقیم با خدا هستند! در این مقال دیگر فرصت بسط موضوع وجود ندارد اما آنچه در بالا آمد توضیح طنین همان شعاری است که دیروز مردم بابصیرت قم آن را فریاد کشیدند که؛ خامنه ای کوثر است- دشمن او ابتر است. و بالاخره درباره شور و شعف و عشق مردم به ولی امر و مقتدایشان نیز از حضرت مولانا باید کمک گرفت که؛ هرچه گویم عشق را شرح و بیان چون به عشق آیم خجل گردم از آن گرچه تفسیر زبان روشنگر است لیک عشق بی زبان روشن تر است چون قلم اندر نوشتن می شتافت چون به عشق آمد قلم بر خود شکافت

منبع:http://www.seratnews.ir/fa/pages/?cid=11766


[ جمعه 89/7/30 ] [ 9:48 عصر ] [ علی فغانی ]

 

üهیچ باغبانی را سرزنش نمی کنند که چرا دورباغ خود حصار وپرچین کشیده است.چون باغ بی دیوار از آسیب مصون نیست ومیوه ومحصولی برای باغبان نمی ماند.

üهیچکس هم به نام آزادی دیوار خانه خود را برنمی دارد وشبها درب حیاطش را باز نمی گذارد، چون خطر رخنه دزد جدی است.

üهیچ صاحب گنج وگوهری هم، جواهرات خود را بدون حفاظ ، در معرض دید رهگذران نمی گذارد تا بدرخشد، جلوه کند وچشم ودل برباید.چون خود، جواهر ربوده می شود.

üهرچیزی که قیمتی باشد درصد مراقبت از آن بیشتر می شود.

üهرچه نفیس تر باشد، بیم ربودن وغارت آن بیشتر است ومراقبت لازم تر.

üوقتی درب خانه ات رامی بندی، یا پشت پنجره اتاقت راپرده می آویزی، خانه خود را از ورود بیگانه ونگاههای نامحرم ومزاحم در پناه قرار داده ای، نه که خود را در قید وبند وحصار افکنده باشی.

üاگر برای ایمنی از خطر آسودگی از مزاحمان،خود را بپوشانی ،نه کسی ایراد میگیرد ، ونه اگر هم ایراد بگیرد ، اعتنا می کنی ، چرا که سخنش را بی منطق ونا آگاهانه میدانی ومی بینی.

üاینکه دل باید پاک باشد ،بهانه ای برای گریز جاهلانه ازهمین مصونیّت است و آویختن به شاخه لاقیدی ، وگر نه از دل پاک هم نباید جز نگاه ورفتار پاک برخیزد

üظاهرآینه باطن است واز کوزه همان.

üزن به خاطر ارزش وکرامتی که دارد،باید محفوظ بماند وخود را حراج نکند ودر بازار سوداگران شهوت ، خود را به بهای چند نامه ونگاه ولبخند نفروشد.(زدست دیده و دل هردو فریاد ---- که هرچه دیده بیند دل کند یاد ---- بسازم خنجری نیشش زپولاد --- زنم بردیده تادل گردد آزاد)

üزن به خاطر لطافتی که داردنباید در دستهای خشن کامجویان دیو سیرت ، که نقاب مهربانی وعشق به چهره دارند پژمرده شودوپس از آنکه گل عصمتش را چیدند ، اورا به دور اندازند، یا زیر پایشان له کنند.

üزن به خاطر عصمتی که دارد ، میراث دار پاکی زهرا(ع) ومریم است، نباید بازیچه هوس وآلوده به ویروس گناه گردد.

üگوهر عفاف وپاکی ، کم ارزشتر از طلا وپول ومحصول باغ ووسایل خانه نیست .

üدزدان ایمان وغارتگران شرف نیز فراوانند.

üسادگی وخامی است که کسی خود رادرمعرض دید ونگاههای مسموم وچشم های ناپاک قرار دهد وبه دلبری وجلوه گری بپردازد وخیال کندبیمار دلان ورهزنان عفاف را به وسوسه نمی اندازدواز زهر ونگاهها ونیش پشه های شهوت در امان می ماند .

üبعضی از نگاهها ویروس گناه منتشر می کنند ،وبعضی از چهره ها حشره مزاحمت جمع می کنند.

üخراب کرد ن همه دیوارهاوبرداشتن همه پرده هاوباز گذاشتن همه پنجره ها، نشانه تیره اندیشی است،نه روشنفکری ، علامت جاهلیّت است نه تمدّن. آنکه ایمان را به لقمه نانی می فروشد!

üمی گویی نه؟ به طومار کسانی نگاه کن که پس از رسوایی وبی آبرویی، با دو دست پشیمانی برسر غفلت خویشتن می زنندوبر جهالت خود لعنت می فرستند.

üکسی که از جماعت رسوا نگریزد رسوای جماعت می شود.

üآنکه یوسف زیبایی را با چند سکّه قلب عوض می کند !

üآنکه کودک عفاف را جلوصدها گرگ گرسنه می برد وبه تماشا می گذارد،روزی هم پشت دیوار ندامت اشک حسرت به زمین خواهد ریخت در آخرت هم به آتش بی پروایی خود خواهد سوخت .

üاز اول که جامه عفاف سفید وشفاف است ،نباید گذاشت چرکابه گناه برآن بپاشد

üاز اول باید مواظب بود این کاسه چینی نشکند واین جام بلورین ترک بر ندارد ..

üاز اوّل نباید به پای بیگانه، اجازه ورود به مزرعه نجابت داد ، که بوته های نورس عصمت را لگد مال کند .

üولی... گریه بی حاصل است وبی ثمر ، وقتیکه شاخه وگل چیده شد.!!!!!


[ پنج شنبه 89/7/29 ] [ 7:39 عصر ] [ علی فغانی ]

 سی ثانیه پای صحبت آقای برایان دایسون مدیر اجرائی اسبق در شرکت کوکاکولا، هیچ‌وقت از ریسک کردن نهراسیم. چرا که به ما این فرصت را خواهد داد تا شجاعت را یاد بگیریم فرض کنید زندگی همچون یک بازی است. قاعده این بازی چنین است که بایستی پنج توپ را در آن واحد در هوا نگهدارید و مانع افتادنشان بر زمین شوید... جنس یکی از آن توپ‌ها از لاستیک بوده و باقی آنها شیشه‌ای هستند. پر واضح است که در صورت افتادن توپ لاستیکی بر روی زمین، دوباره نوسان کرده و بالا خواهد آمد، اما چهار توپ شیشه‌ای، به محض برخورد، کاملا شکسته و خرد میشوند. او در ادامه میگوید: " آن چهار توپ شیشه‌ای عبارتند از خانواده، سلامتی، دوستان و روح خودتان و توپ لاستیکی همان کارتان است " در خلال ساعات رسمی روز ، با کارایی وافر به کارتان مشغول شوید و بموقع محل کارتان را ترک کنید. برای خانواده و دوستانتان نیز وقت کافی بگذارید و استراحت کامل و مکفی داشته باشید. سریعترین راه برای دریافت عشق ، بخشیدن آن است.


[ پنج شنبه 89/7/29 ] [ 7:14 عصر ] [ علی فغانی ]

شیطان‌پرستی به مثابه یک تهدید در این بخش به دنبال آن هستیم تا به تبیین " تهدید " آمیز بودن فعالیت گروه‌های شیطان‌پرست در داخل کشور بپردازیم .

 1. همکاری‌های جاسوسی با توجه به اینکه در 4 کشور آنگلو ساکسون مکان‌های مقدس شیطان‌پرستان با نام "کلیسای شیطان" واقع شده است و در همین کشور‌ها نیز بنابر بر دلایل سیاسی از گروه‌های ناهنجار اجتماعی و سیاسی مهاجر و مسافر بهره برداری جاسوسی می شود لازم است که به صورت ویژه به همکاری‌های جاسوسی عناصر مربوط اشاره داشت.

2. جرائم باندی در جهان کنونی جرایم در دو دسته‌بندی کلی یعنی جرایم فردی و غیر‌سازمانی و جرایم باندی یا سازماندهی شده ،‌ ارزیابی و تحلیل می‌شوند . مصادیق جرایم باندی یا سازمانی بمب‌گذاری ، اقدام برای ترور ،‌قاچاق مواد مخدر علی‌الخصوص مواد مخدر شیمیایی ،‌راه‌اندازی مراکز فساد و.. می‌باشد که طبق تحقیقات به عمل آمده شیطان‌پرستان با تمامی جرایم مذکور ارتباط داشته و عمدتا از طریق مشارکت در آنها بودجه‌هایی را دریافت می‌نمایند.

 3. روابط سازمانی روابط سازمانی در ادامه جرایم سازمانی و بلکه به عنوان عامل زیربنایی بر آن تعریف می‌شود . از سوی دیگر ایجاد برخی ناامنی‌های عمومی و اجتماعی در اثر عنصر روابط سازمانی جهت می‌یابد . البته نگاهی جامع‌تر به سایر بخش‌های مورد اشاره در پژوهش می‌تواند هرچه بیشتر گویای این مطلب باشد ، لکن تاکید بر این نکته ضروری است که اعضای این گروه‌ها عمیقاً سازمان‌گرا و سازمان‌محور می‌باشند.

 4. ارتباط خارجی همانطور که در بند اول اشاره شد ، شیطان‌پرستان در 4 کشور آنگلو ساکسون ، یونان و رژیم صهیونیستی دارای تشکیلات سازمانی اماکن مقدس و ... می‌باشند که زمینه‌ساز ارتباطات مختلف از مجراهای گوناگون را برای ایشان فراهم می‌آورد . حجم روابط به خودی خود می تواند منشا تهدیدات امنیتی متعددی برای کشورهای اسلامی بخصوص نظام اسلامی باشد . همچنین نباید از نظر دور داشت بقا و استمرار فعالیت اینگونه گروه‌ها به لحاظ ماهیت و اهداف عمیقاً نیاز به روابط با خارج از کشور دارد . در این باره باید عنایت ویژه‌ای نیز به ارتباط این افراد با خانواده‌هایشان در سایر کشورها علی‌الخصوص کشورهای آمریکایی و اروپایی داشت .

 5. سرقت اغلب جوانان که به شیطان‌پرستان می پیوندند حتی چنانچه از خانواده های ثروتمند نیز باشند از اعضاء مطرود خانواده به حساب می‌آیند ، ‌لذا حضور ایشان در جمع گروه اجتماعی می‌تواند زمینه جرایمی را همچون سرقت برای تامین منابع مالی فراهم آورد که این سرقت‌ها در ابعاد مسلحانه طبیعتا تهدیدی برای امنیت اجتماعی به شمار می‌آیند . در این خصوص مجدداً تاکید می‌شود که هرگونه دامن زدن به فساد چون از باورهای شیطان‌گرایان می‌باشد . بدیهی است که بخشی از این مفاسد نیز در پوشش سرقت‌های متعدد انجام می‌پذیرد ، باید در نظر داشت که سرقت نیز عاملی است برای نزدیکی به شیطان .

 6. تجاوز جنسی در جمع شیطان‌پرستان اصولا تجاوز جنسی یک ارزش و شرط برای ورود و استمرار حضور در گروه به حساب می‌آید . این تجاوز که عمدتا با قتل ،تجاوز به همجنسان و کودکان نیز همراه است عنصر اصلی ایراد خسارت و انتقام‌گیری از فرد متجاوز جنسی است . تصور شیوع یافتن این ضد فرهنگ مخرب نیز می‌تواند مرزهای امنیت اخلاقی را در جامعه در‌نوردد . تجاوز جنسی از ضدارزش‌های تبلیغی این دست گروه‌هاست که دائماً با ساخت نماهنگ ، تنظیم آلبوم‌های موسیقی ، ترویج فکری و از طریق فیلم‌های مبتذل دنبال می‌شود . در حقیقت شیطان‌گرایان مدعی‌اند " تجاوز " تنوع در کسب لذت جنسی است .

7. قتل قتل یک عمل شیطانی بزرگ به حساب آمده و شیطان‌پرستی که تعداد و کیفیت قتل‌هایش بیشتر باشد به درگاه شیطان نزدیک‌تر خواهد شد .

 ناگفته پیداست که این مولفه نیز تاثیرات سوء امنیتی را به همراه خواهد داشت . افزایش تعداد قتل در جوامع مختلف یکی از معیارهای بین‌المللی و تعیین‌کننده درخصوص وضعیت امنیتی هر کشور به شمار می‌آید ، حال اگر این جرم کلان با یک اندیشه سازماندهی شده و تقدس‌زا همراه شود و حاشیه‌هایی چون تجاوز جنسی را نیز با خود همراه سازد ، ناگفته پیداست که می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای را در خدشه‌دار نمودن مقوله مهم امنیت به همراه داشته‌باشد . وضعیت فعلی شیطان‌پرستی در ایران وضعیت فعلی این گروه‌ها در ایران طی 5 بخش که در ادامه شرح آن می‌آید خلاصه می‌شود :

1. تحرک در اینترنت وبلاگ‌نویسی ،‌گفتگو در محیط یاهو 360 درجه ، سایت کلوپ دات کام ، دریافت خبرنامه‌ها و ... از جمله تحرکات اینترنتی شیطان‌پرستان ایرانی است که تاکنون نیز ادامه دارد (در آینده گزارش ویژه از تک‌تک حوزه های یاد شده ارائه خواهد شد.)

 2. ترویج نمادها مغازه‌ها و اصناف فروشنده زیور‌آلات نقره‌ای ، فروشگاه‌های پوشاک جوانان و بانوان علی‌الخصوص در شهر تهران وظیفه عمده ترویج شیطان‌پرستی در داخل کشور را بر عهده دارند . در برخی موارد حتی می‌توان اظهار کرد که فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند . همچنین گفتنی است برخی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ و متالیکا در تهران و شهرستان‌ها به کرات و از طرق مختلف این نمادها را حمل و معرفی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ترویج آنها می‌پردازند . سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان نیز نقش عمده‌ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می‌کنند .

3. ترویج متالیکا گروه‌های موسیقی متالیکا همچون گروه "رامان" و گروه (DSD) که توسط "بابک خواجه‌پور، ژانو باغومیان‌، لویک یومیان و کارن آراکلیان" اداره می‌شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه‌های متالیکا قابل ذکر هستند.

4. پارتی‌های شبانه پارتی‌های شبانه "رپرها"، جشن‌های فارغ‌التحصیلی و مهمانی‌ها خاص دوستانه همواره به عنوان کانون فعالیت شیطان‌پرستان قابل ذکر هستند. در این مراسم و هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف با اندیشه‌ها و ظواهر شیطان‌گرایی آشنا و یا جذب آنها می‌شوند.

5. همکاری با سلطنت‌طلب‌ها اوایل سال گذشته میلادی خبری در وبلاگ‌های وابسته به شیطان‌پرستان ایران منتشر شد که‌ " اهریمن " سر کرده ایشان پیوستن گروهش را به " انجمن پادشاهی ایران " اعلام می‌کرد.


[ چهارشنبه 89/7/28 ] [ 10:11 عصر ] [ علی فغانی ]

در بررسی نمادهای مربوط به شیطان پرستی خط بسیار روشنی از ارتباط صهیونیسم وشیطانیسم به وضوح قابل مشاهده است . در ذیل برخی از نمادها که به عنوان نگین ، انگشتری ، گردنبند ، تصاویر بر روی دستنبدها، پیراهن شلوار، کفش ، ادکلن ، ساعت و... درج شده از جمله به ایران اسلامی نیز راه یافته است ، مورد بررسی ومعرفی قرار می گیرد .

اگر نوشته وسط نماد یعنی ((satanism به معنای شیطان گرایی به همراه دایره آن حذف کنیم ، آن وقت یک ستاره پنج ضلعی برجای می ماند که همان نشانه ستاره صبح یا پنتا گرام باقی می ماند .

(پنج ضلعی وارونه): نشانه ستاره صبح ، نامی که به شیطان تعلق دارد. این علامت در مراسم های مخفیانه ( کابالا ) و جادوگری برای احضار ارواح شیطانی استفاده میشود. این علامت را شیطان پرستان با دو ضلع در بالا و ملحدان با یک ضلع در بالا استفاده میکنند. در هر حال این علامت نشانه شیطان است و مهم نیست که یک نوک ضلع آن بالا باشد یا هر دوی آنها و یا دور آن دایره ای کشیده شده باشد یا خیر در هر حال این علامت شیطان است. 666: یک سمبل با عنوان ( شماره تلفن شیطان ) توسط گروه های هوی متال ، وارد ایران اسلامی شد .اما در حقیقت علامت انسان ونشانه جانور در میان شیطان پرستان است .


[ سه شنبه 89/7/27 ] [ 10:44 عصر ] [ علی فغانی ]

*انتشار سی‌دی ، کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا

*گسترش یافتن سایت‌ها وبلاگ‌های مربوط به شیطان پرستی

 *تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه و گفتگوهای دوستانه علی‌الخصوص در مناطق مرفه شهرهای تهران ، شیراز و ...

*تبلیغ در تالارهای گفتگوهای مجازی


[ سه شنبه 89/7/27 ] [ 10:38 عصر ] [ علی فغانی ]

میلاد مسعود آقا امام رضا (ع) بر همه شیعیان آن امام همام مبارک باد.

همانا خاموشی (کنترل زبان) دری از درهای حکمت است و موجب جلب دوستی می‏شود و راهنم ای هر گونه نیکی است.

 - دوست هر انسانی عقل و دشمن هر انسانی نادانی است.

 - دوستی با مردم، نیمی از عقل است.

 - همانا خداوند قیل و قال (کشمکش‏های لفظی بی‏مورد) و تباه نمودن ثروت و تقاضا کردن بسیار را دشمن می‏دارد.

 - مؤمن تا سه خصلت نداشته باشد، مؤمن حقیقی نیست: 1. سنتی از پروردگارش؛ 2. سنتی از پیغمبرش؛ 3. سنتی از امامش. اما سنت خدا پرده‏پوشی است؛ سنت پیامبرش خوشرفتاری و مدارا با مردم است؛ و سنت امامش، صبر کردن در سختی و پریشانی است.

 - کسی که به روزی اندک از خداوند خشنود باشد، خداوند از او به عمل کم، خشنود خواهد شد.

- انس گرفتن بی‏حساب و نسنجیده با مردم، شخصیت انسان را از بین می‏برد.

 - همنشینی با اشرار و بدکاران، موجب بدبینی نسبت به نیکان و درستکاران می‏شود.

 - در قیامت، آن کس که به من نزدیک‏تر است که در دنیا خوش‏ اخلاق‏تر و نسبت به خانواده‏ی خود نیکوکارتر باشد.

 - بهترین بندگان آنانند که چون نیکی کنند، خوشحال شوند و چون بدی کنند، آمرزش طلبند و هر گاه چیزی به آنان داده شود، سپاس‏گزارند و هر گاه به بلا دچار گردند، صبر کنند و هر گاه خشم کنند، درگذرند.

 - برای بخیل آسایش و برای حسود لذت و برای پادشاهان وفا و برای دروغگو مروت وجود ندارد.

 - صله‏ی رحم کن؛ گر چه با جرعه‏ای آب باشد.

 - برترین چیزی که بدان صله‏ی رحم می‏شود، خودداری از آزار و اذیت به ارحام است.

 - یاری رساندن تو به ضعیف، برتر از صدقه است.

 - حقیقت ایمان برای بنده‏ای کامل نمی‏شود، مگر آن که سه خصلت در او باشد: تفقه در دین، برنامه‏ریزی و صبر بر سختی‏ها.

 - ایمان چهار پایه دارد: توکل بر خدا و رضا به قضای او و تسلیم شدن به امر خدا و واگذاشتن کار به خدا.

 - بزرگوارترین و گرامی‏ترین خوبی‏ها، انجام کار خیر و فریادرسی دادخواهان و تحقق آرزوی آرزومندان و تصدیق گمان امیدواران و زیادی دوستان در زندگی و بسیاری گریندگان پس از وفات است.

 - کسی که از نظر تو در صلاحش پیروی نمی‏کند، پس تو هم به نظر او مگرای.

 - مسکنت و آرامش، کلید نماز است.

- با دوست با تواضع، با دشمن با پرهیز و مراقبت، و با عامه‏ی مردم با گشاده‏رویی همنشین باش.

 - پیروان و دوستان هر امامی نسبت به او تعهدی دارند و تکمیل کردن وفای به عهد نسبت به امام، این است که به زیارت قبور آنان بروند.

 - مرد زیر زبانش پنهان است و چون سخن می‏گوید، شناخته می‏شود.

 - دشمنی با بندگان خدا، بد توشه‏ای برای آخرت است.

 - هر کس که قدر و منزلت خویش را بشناسد، هلاک نمی‏گردد.

 - مؤمن چون خشمگین شود، خشمش او را از رعایت حق بیرون نمی‏برد. محبت کردن با مردم، نصف عقل است.

- سخت‏ترین کارها سه چیز است: انصاف و حق‏گویی، اگر چه علیه خود باشد؛ در همه حال به یاد خدا بودن؛ و با برادران ایمانی در اموال مواسات کردن.

 - شخص با سخاوت از غذایی که مردم برایش آماده کرده‏اند، می‏خورد، تا دیگران نیز از غذایی که او آماده می‏سازد، بخورند.

 - قرآن کلام و سخن خداست؛ از آن نگذرید و هدایت را در غیر آن نجویید که گمراه می‏شوید.

 - هر که از نفس خویش حساب کشد، سود برده و آن که از آن غافل شود، زیان کرده است.

 - کسی که بترسد، ایمن شود و کسی که عبرت گیرد، بینا گردد و آن که بینا شود، بفهمد و آن که بفهمد، بداند.

- مؤمن چون خشم می‏گیرد، خشمش او را از حق به در نبرد و چون راضی شود، رضایتش او را به باطل نکشاند و چون به قدرت یافت، بیش از حق نگیرد.

 - در هر زمان که مردم گناه جدیدی را رایج کنند، خداوند تبارک و تعالی بلای جدیدی که تا آن زمان سابقه نداشته، بر آن‏ها وارد می‏سازد.

- ثروت جمع نمی‏شود، مگر به پنج علت: بخل شدید، آرزوی طولانی، حرص غالب، قطع رحم و ندادن حقوق ارحام، و انتخاب دنیا بر آخرت.

 - کسی که روح تشکر نسبت به خلق خدا نداشته باشد، از نعمات پروردگار نیز شکرگزار نخواهد شد.

 - دشمنی با بندگان خدا، توشه‏ی بدی برای آخرت است.

- هدیه، کینه‏ها را از دل می‏زداید.

 - کسی که به مسلمانی خیانت کند، از ما نیست.

 - خرد انسان مسلمان تمام نمی‏شود، مگر اینکه در او ده ویژگی باشد: از او امید خیر داشته باشند، از بدی او در امان باشند، خیر اندک دیگری را بسیار شمارد، خیر بسیار خود را کم انگارد، هر چه حاجت از او خواهند دلتنگ نشود، در طول عمر خود از دانش‏جویی خسته نشود، فقر در راه خدا برایش محبوبتر از توانگری باشد، خواری در راه خداوند برایش محبوب‏تر از سرفرازی در راه دشمن خدا باشد، گمنامی برایش شیرین‏تر از آوازه باشد و دهم آن که کسی را نبیند جز آن که بگوید او بهتر و پرهیزگارتر از من است.

 - هر کسی که نمی‏تواند به ملاقات ما بیاید، به ملاقات دوستان صالح ما برود؛ در این صورت خداوند ثواب ملاقات با ما را به او می‏دهد. منبع:کتاب پیشوای مهر


[ دوشنبه 89/7/26 ] [ 1:52 عصر ] [ علی فغانی ]

  قبل از ورود به بحث لازم میدانم مواردی را مورد تاکید قرار دهم .قصد اغراق ،غلو وبزرگنمایی نداشته ونداریم .با توکل به خداوند منان و به لطف نظام    مقدس جمهوری اسلامی ایران واثرات پر برکت خون شهیدانمان فضای حاکم جایی برای پروبال گرفتن این فرقه ضاله نخواهد بود.ولی بی تفاوتی به این هجوم خاموش خود نیزگناه نابخشودنی است.  

اسلام و شیطان پرستی(satanism) در فرهنگ اسلام دنیا به منزله پلی برای آخرت قرار داده شده است یعنی سعادت انسان در آخرت بستگی به نوع زندگی انسان در دنیا واهدافی است که در آن دنبال می کند.در قرآن کریم وا‍‍‍ژه های «آخرت»و«دنیا»به طور یکسان به کار رفته اند واین نشانگر اهمیت این دو در کنار یکدیگر می باشد ومکمل هم هستند به طوریکه آخرت با دنیا بدست می آید. دنیا بسته به نوع نگرش واستفاده انسان از آن دارد اگر دنیا را بدون آخرت ملاحظه نماییم فقط لهو ولعب وبازیست منتها در این بازی هم برد وباخت وجود دارد، اگر کسی بخواهد در بازی دنیا پیروز شود باید آخرت را نیز در نظر داشته.

به تعبیر قرآن(آیه 23 جاثیه)برخی معتقدند: زندگی فقط در این دنیاست وبس.خداوند در (آیه 20 شوری) می فرماید هر کس فقط طالب دنیا باشد به او می دهیم ولی در آخرت دیگر بهره ونصیبی ندارد.

صرف نظر ازدلیل شرعی وقرآنی با عقل نیز می توان این موضوع را ثابت کرد. شیطان همان موجودی است که وقتی بر آدم سجده نکرد واز درگاه خداوند متعال رانده شد چنین قسم یاد کرد: ای پروردگار من چون مرا گمراه کردی من نیز در زمین(نعمت های مادی را)در نظر آنها جلوه می دهم وهمه را گمراه خواهم کرد به جز بندگان پاک ومخلص تو را.(حجرآیه38) جالب توجه اینجاست که شیطان تقریبا با 7(هفت)بار تاکید این حرف را زده است.پس این شیطان از اول دشمن قسم خورده ما وهمه بشربوده و هست آیا با دشمنی که قسم خورده در همه حال در فکر گمراه کردن ما باشد ودست از ما برندارد تا به راه خودش بکشاند آیا باید از در صلح وارد شد؟؟ آیین شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست . به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک میگویند.

  • شیطان پرستی جدید آیینی است دارای شباهت هایی به اومانیسم که انسان را برترین موجود می داند و او را تنها در برابر خود مسئول می داند.آنتون لاوی می گوید: " خدای باعظمت و با شکوهی وجود ندارد، و جهنمی که در آن گناهکاران کباب میشوند هم نیست . اینجا و حالا روز شکنجه و سختی ماست ! حالا و اینجا روز خوشی ماست ! اینجا و حالا فرصت ماست ! این روز، این ساعت را انتخاب کن که زندگی رهایی بخشی نیست !" بنیانگزار فرقه شیطان پرستی یک یهودی از خاندان لوی به نام آنتوان لوی است و در کلیسای شیطان آنتوان لوی ، مناسک جنسی جایگاه خاصی دارد.همان رقص ها و کار های جنسی که به وسیله فرانکسیست ها ، به طور مخفی انجام می شد ، امروز از طریق گروه های شیطان پرست مثل متالیکا در سطح عموم رواج داده می شود. صنعت سکس و بازرگانی تن که در ردیف سود آورترین تجارت های جهان است به همراه صنایع مشروب سازی ، قاچاق مواد مخدر ، قمار و صنعت سینما در انحصار یهود است.شبکه وسیعی ازکلوبهای شبانه و فاحشه خانه ها توسط ویلیام ساموئل رزنبرگ ، مشهور به بیلی رز ، که از یهودیان مهاجر به آمریکا است ، تاسیس شد .
  • سران صهیونیسم جهانی عزم جدی بر نابودی هر عقیده ای دارند ، آنان تمامی اصول و تئوریها را بهم می ریزند ، نظامها و حاکمیت ها را لرزان می سازند ، خانواده ها را ویران و نقش مدیریتی پدرها و مادرها را لگدمال می کنند .
  • یهود با صرف مبالغ هنگفت و با به خدمت گرفتن هنرپیشگان ، خوانندگان ، نوازندگان ، انتشار سی دی های آموزشی ، مجلات ، روزنامه ها و کاباره ها ...در صدد پر کردن خلاء روحی و معنوی جوانان غرب و به تبع جوانان شرق برآمده است .
  • شیطان پرستی آنگونه که خود می گوید حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود .خود کشی که از موارد رایج این آیین است ، توجیهی اینگونه دارد :اگر بپرسی چرا خودت را می کشی ؟ می گوید می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این دنیا به دست نمی آید.
  • به شیطان پرست تفهیم می کنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی شود در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره ای برای پاک شدن نیست جز مردن و رهایی از این دنیا .
  • شیطان پرستی آیینی است که همه چیز را منفی ارائه می دهد . آدم شیطان پرست عمر شب را بلند می داند . او حتی خورشید را مانع از تابش نور می پندارد، آنان همه چیز را منفی می خواهند ، اگر به باغ سیب بروند همه سیب ها را کال می بینند و اگر به تئاتر بروند همه بازیگر ها را لال می پندارند .
  • امروز دیگر صلیب های وارونه ، ستاره پنج پر ، خفاش ، صورتهای نقاشی شده ، ماسک های حیوانات درنده ی شاخ دار ، برهنه پوشی ...تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید.  
  • در جمع شیطان‌پرستان اصولا تجاوز جنسی یک ارزش و شرط برای ورود و استمرار حضور در گروه به حساب می‌آید. این تجاوز که عمدتا با قتل ،تجاوز به همجنسان و کودکان نیز همراه است عنصر اصلی ایراد خسارت و انتقام‌گیری از فرد متجاوز جنسی است . تصور شیوع یافتن این ضد فرهنگ مخرب نیز می‌تواند مرزهای امنیت اخلاقی را در جامعه در‌نوردد . تجاوز جنسی از ضدارزش‌های تبلیغی این دست گروه‌هاست که دائماً با ساخت نماهنگ ، تنظیم آلبوم‌های موسیقی ، ترویج فکری و از طریق فیلم‌های مبتذل دنبال می‌شود .در حقیقت شیطان‌گرایان مدعی‌اند " تجاوز " تنوع در کسب لذت جنسی است .
  • قتل یک عمل شیطانی بزرگ به حساب آمده و شیطان‌پرستی که تعداد و کیفیت قتل‌هایش بیشتر باشد به درگاه شیطان نزدیک‌تر خواهد شد . ناگفته پیداست که این مولفه نیز تاثیرات سوء امنیتی را به همراه خواهد داشت .
    افزایش تعداد قتل در جوامع مختلف یکی از معیارهای بین‌المللی و تعیین‌کننده درخصوص وضعیت امنیتی هر کشور به شمار می‌آید ، حال اگر این جرم کلان با یک اندیشه سازماندهی شده و تقدس‌زا همراه شود و حاشیه‌هایی چون تجاوز جنسی را نیز با خود همراه سازد ، ناگفته پیداست که می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای را در خدشه‌دار نمودن مقوله مهم امنیت به همراه
    داشته‌باشد.

[ جمعه 89/7/23 ] [ 8:32 صبح ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ای مردم! وعده خدا حق است; مبادا زندگی دنیا شما را بفریبد، و مبادا شیطان شما را فریب دهد و به (کرم) خدا مغرور سازد. (5) البته شیطان دشمن شماست، پس او را دشمن بدانید; او فقط حزبش را به این دعوت می‏کند، که اهل آتش سوزان، (جهنم) باشند! (6) (آیه 5و6 سوره فاطر )

و هرگاه‏وسوسه‏ای از شیطان به تو رسد، به خدا پناه بر; که او شنونده و داناست! (200) (آیه 200 سوره اعراف)

 و به خاطر بیاور بنده ما ایوب را، هنگامی که پروردگارش را خواند (و گفت: پروردگارا!) شیطان مرا به رنج و عذاب افکنده است. (41) (آیه 41 سوره محمد (ص) )

جمعی را هدایت کرده; و جمعی که (شایستگی نداشته، گمراهی بر آنها مسلم شده است.) آنها کسانی هستند که شیاطین را به جای خداوند، اولیای خود انتخاب کردند; و گمان میکنند هدایت یافته‏اند! (30) *(آیه 30 سوره اعراف)

فرمود: «برو! هر کس از آنان، از تو( شیطان) تبعیّت کند، جهنم کیفر شماست، کیفری است فراوان! (63) هر کدام از آنها را که می توانی، با صدایت تحریک کن! (*شیطان چوپان گله گمراهان .) و لشکر سواره وپیاده ات را بر آنها گسیل دار! و در ثروت و فرزندانشان شرکت جوی! و آنان، را با وعده‏ها سرگرم کن! ولی شیطان! جز فریب و دروغش وعده‏ای به آنها نمی‏دهد!» (64) (اما بدان) تو هرگز سلطه ای بر بندگان من، نخواهی یافت و آنها هیچگاه به دام تو گرفتار نمی‏شوند!» همین قدر کافی است که پروردگارت حافظ آنها باشد.» (65) آیه 63تا65 سوره اسراء آیا ندیدی که ما شیاطین را بسوی کافران فرستادیم تا آنان، را شدیدا تحریک کنند؟! (83) پس درباره آنان، شتاب مکن; ما آنها! و اعمالشان را به دقت شماره می‏کنیم. (84) (آیه 83تا84 سوره مریم)

 نجوا تنها از سوی شیطان است; می‏خواهد با آن مؤمنان غمگین شوند; ولی نمی تواندهیچگونه ضرری به آنها برساند جز بفرمان خدا; پس مؤمنان تنها بر خدا توکل کنند! (10) (آیه 10 سوره مجادله )

کار آنها ( همه انسانهایی که تحت تاثیر شیطان قرار گرفته اند ) همچون شیطان است که به انسان گفت: «کافر شو (تا مشکلات) تو را حل کنم!» اما هنگامی که کافر شد گفت: «من از تو بیزارم، من از خداوندی که پروردگار عالمیان است بیم دارم!» (16) * با طناب پوسیده شیطان به چاه نروید. (آیه 16 سوره حشر )

ای فرزندان آدم! شیطان شما را نفریبد، آن گونه که پدر و مادر شما را از بهشت بیرون کرد، و لباسشان را از تنشان بیرون ساخت تا عورتشان را به آنها نشان دهد! چه این که، او وهمکارانش شما را میبینند از جایی که شما آنها را نمی‏بینید! (اما بدانید) ما شیاطین را اولیای کسانی قرار دادیم که ایمان نمی‏آورند (27) (آیه 27 سوره اعراف)

 ای کسانی که ایمان آورده‏اید از گامهای شیطان پیروی نکنید! هر کس پیروگامهای شیطان شود (گمراهش می‏سازد؟! زیرا) او به فحشا و منکر فرمان میدهد و اگر فضل و رحمت الهی بر شمانبود، هرگز احدی از شما پاک نمی‏شد! ولی خداوند هر که را بخواهد تزکیه می‏کند، و خدا شنوا و داناست! (21) (آیه 21 سوره نور )

ما طایفه «عاد» و «ثمود» را نیز (هلاک کردیم)، و مساکن (ویران شده) آنان، برای شما آشکار است; شیطان اعمالشان را برای آنان، آراسته بود، از این رو آنان، را از راه (خدا) بازداشت در حالی که بینا بودند. (38) (آیه 38 سوره عنکبوت)

 و از آنچه نام خدا بر آن برده نشده‏ نخورید! این کار گناه است; و شیاطین به دوستان خود مطالبی مخفیانه القاء می‏کنند!» تا با شما به مجادله برخیزند; اگر از آنها اطاعت کنید، شما هم مشرک خواهید بود! (121) ( آیه 121 سوره انعام )

و شیطان! هنگامی که کار تمام می‏شود، میگوید ; «خداوند به شما وعده حق داد; و من به شما وعده (باطل) دادم، و تخلف کردم! من بر شما تسلطی نداشتم، جز اینکه، دعوتتان کردم و شما دعوت مرا پذیرفتید! بنابر این ، مرا سرزنش، نکنید; خود را سرزنش ، کنید! نه من فریادرس شما هستم، و نه شما فریادرس من! من نسبت به شرک شما درباره خود، که از قبل داشتید، (و اطاعت مرا هم ردیف اطاعت خدا قرار دادید) بیزارم!» و کافرم!» مسلماً ستمکاران عذاب دردناکی دارند! (22)   (آیه22  سوره ابراهیم)

 کسانی که بعد از روشن شدن هدایت برای آنها، پشت به حق کردند، شیطان اعمال زشتشان را در نظرشان زینت داده و آنان را با آرزوهای طولانی فریفته است! (25) (آیه 25 سوره محمد(ص))


[ جمعه 89/7/23 ] [ 7:45 صبح ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 ما شما را آفریدیم; سپیده دم صورت بندی کردیم; بعد به فرشتگان، گفتیم: «برای آدم خضوع کنید! » آنهاهمه سجده‏کردند; جز ابلیس که از سجده‏کنندگان نبود. (11) (خداوند به او) فرمود: «در آن هنگام که به تو فرمان دادم، چه چیز تو را مانع شد که سجده کنی؟» گفت: «من از او بهترم مرا از آتش آفریده‏ای و او را از گل!» (12) گفت: «از آن (مقام و مرتبه ات) فرود آی! تو حق نداری در آن (مقام و مرتبه) تکبر کنی! بیرون رو، که تو از افراد پست و کوچکی! (13) گفت: «مرا تا روزی که (مردم) برانگیخته می‏شوند مهلت ده (و زنده; بگذار!)» (14) فرمود: «تو از مهلت داده شدگانی!» (15) (آیه 11تا 15سوره اعراف)

 گفت: «اکنون که مرا گمراه ساختی ! من بر سر راه مستقیم تو، در برابر آنهاکمین می کنم! (16) سپس از پیش رو و از پشت سر و از طرف راست و از طرف چپ آنها به سراغشان می روم وبیشتر آنها را شکرگزار نخواهی یافت!» (17) فرمود: «از آن (مقام)، با ننگ و عار و خواری، بیرون رو! و سوگند یاد می‏کنم; که هر کس از آنها از تو پیروی کند، جهنم را از شما همگی پر می‏کنم، (18) و ای آدم! تو و همسرت در بهشت، ساکن شوید! و از هر جا که خواستید، بخورید! اما به این درخت نزدیک نشوید، که از ستمکاران خواهید بود!» (19) سپس شیطان آن دو را وسوسه کرد، تا آنچه راکه از اندامشان پنهان بود، آشکار سازد؟!» و گفت: پروردگارتان شما را از این درخت نهی نکرده مگر بخاطر اینکه، اگر از آن بخورید، فرشته خواهید شد، یا جاودانه در بهشت خواهید ماند!» (20) (آیه 17تا 20سوره اعراف)

و برای آنها سوگند یاد کرد که من برای شما از خیرخواهانم. (21) و به این ترتیب، آنها را با فریب (از مقامشان) فرودآورد. و هنگامی که از آن درخت چشیدند، اندامشان (عورتشان) برآنهاآشکار شد; و شروع کردند به قرار دادن برگهای (درختان بهشتی) بر خود، تا آن را بپوشانند. و پروردگارشان آنها را ندا داد که: «آیا شما را از آن درخت نهی نکردم؟! ونگفتم که شیطان برای شما دشمن آشکاری است(22) (آیه 21تا 22سوره اعراف)

 و (یاد کن) هنگامی را که به فرشتگان، گفتیم: «برای آدم سجده‏ و خضوع کنید!» همگی سجده کردند؛ جز ابلیس که سر باز زد، و تکبر ورزید، (و به خاطر نافرمانی و تکبرش) از کافران شد. (34) و گفتیم: «ای آدم! تو با همسرت در بهشت، سکونت کن؛ و از (نعمت‌های) آن ، از هر جا می‏خواهید گوارا بخورید؛ (اما) نزدیک این درخت نشوید؛ که از ستمگران، خواهید شد. (35) پس شیطان موجب لغزش آنها از بهشت شد؛ و آنان را از آنچه‌ در آن بودند، بیرون کرد. و (در این هنگام) به آنها! گفتیم: «همگی (به زمین) فرود آیید! در حالی که بعضی دشمن دیگری خواهید بود. و برای شما در زمین تا مدت معینی قرارگاه و وسیله بهره‏ برداری خواهد کرد.» (36) ( 34 تا 36 سوره بقره )

و اینکه، سفیه ما (ابلیس) درباره خداوند سخنان ناروا می‏گفت (4) و اینکه ، ما گمان می‏کردیم. که انس و جن هرگز بر خدا دروغ نمی بندند. (5) و اینکه، مردانی از بشر به مردانی از جن پناه میبرند. و آنها سبب، افزایش گمراهی و طغیانشان می شدند; (6) آیه 4 تا 6 سوره جن (به یاد آورید) زمانی را که به فرشتگان، گفتیم: «برای آدم سجده‏ کنید!» آنهاهمگی ‏سجده‏ کردند، جز ابلیس که گفت: «آیا برای کسی سجده‏ کنم که او را از خاک آفریده‏اند؟! (61) (سپس) گفت: «به من بگو، این کسی را که بر من برتری داده‏ای. (به چه دلیل بوده است؟ اگر مرا تا روز قیامت! زنده; بگذاری، همه فرزندانش را، جز عده کمی، گمراه و ریشه‏کن خواهم ساخت. (62) (آیه 61تا62 سوره اسراء)

هنگامی که قرآن می خوانی از شر شیطان مطرود، به خدا پناه بر! (98) چرا که او، بر کسانی که ایمان دارند و بر پروردگارشان توکل می‏کنند تسلطی ندارد. (99) تسلط او تنها بر کسانی است که او را به سرپرستی خود برگزیده اندو آنها که نسبت به او (خدا) شرک می‏ورزند (و فرمان شیطان را به جای فرمان خدا)، گردن می‏نهند(100) (آیه 98تا100 سوره نحل)

 * حدیث :(اگر شیاطین در اطراف دلهای فرزندان آدم دور نمی زدند ، آنها می توانستند ملکوت وباطن آ سمانها را بنگرند ) *‌ باید ذکر را به فکر وفکر را به یک حالت درونی تبدیل کنیم وهنگام خواندن هر آیه از اینکه وسوسه های شیطان مانعی میان ما وکلام حیاتبخش او ایجاد کند ، به خدا پناه بریم.


[ پنج شنبه 89/7/22 ] [ 10:3 عصر ] [ علی فغانی ]
   1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 27
کل بازدیدها: 1465799
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد