سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بادیدن انقلاب مصر وجمعیتی که از ظلم وستم دیکتاتور مصر به ستوه آمده بودند وانسانیت وشرف خود را سالها توسط این ظالمین به حراج گذاشته بوند ودست به دامان آمریکا واسرائیل می شدند و... بیاد 32  سال پیش افتادم که انقلاب بی نام خمینی کبیر ( رحمت ا.. ) در سخت ترین شرایط  به با اتکا به مردم شریف وبزرگش وبه رهبری امام وپیشوایی که اگر نبود شاید این عزت وافتخار فعلی را ما نمی دیدیم به پا خواستند وبا خون خود مشق انقلاب را نوشتند و از آزمون این مدرسه عشق وایثار وشهادت سربلند بیرون آمدند.

حال که به گذشته نیم نگاهی دارم ، اگر صادقانه وبدون حب وبغض نگاه کنیم می بینیم که دست آورد امروز ما ، انسانیت وشرف ما ، ناموس ما ، زندگی ما ، دانشگاه ما ، و....... همه وهمه میوهایی از انقلاب هستند که ازافتخارات این انقالب اسلامی است ، البته تا پخته شدن ورسیدن هنوز جادارد .

آنچه که باید درس عبرت شود وضعیت فعلی مصر و.... است که تازه به 32 سال پیش خود باید نگاه کنیم که اینچنین بودیم وحالا با عزت و آبرو روی پای خودمان ایستاده با هزران لوح افتخار ومدال خدایی بر روی سینه ملت شهید پرورمان ، به راستی اگر نبود هدایت وحمایت خداوند تبارک وتعال و آقا ومولایمان امام عصر (عج) ونایب برحقش خمینی کبیر (رحمت ا.. ) ومولا وولی وامام ما  حضرت آیت خامنه ای وحمایت وهمراهی وهمدلی واتحاد ملت بزرگ ایران آیا رسیدن به این جایگاه ممکن بود.

خدایا شاهد باش که من نه برای کسب قدرت ونه برای احساس ونه برای بدست آوردن جایگاه و... حرف دلم را می زنم ، بلکه بر حسب وظیفه شرعی وخدایی تکلیف می دانم که به عنوان نسل اول انقلاب سینه به سینه این نعمت الهی را که به قیمت خون هزران شهید وجانباز جوانان این مرزوبوم بدست ماوشما رسیده است. قدر بدانیم وقابلیت پاسداری از این گوهر گرانمایه را به لطف الهی بدست آوریم. انشاءالله

وامیدوارم ملت مصر نیز که اولین گام را محکم بر داشتند ، بتوانند در ادامه نیز به لطف الهی در برداشتن گامهای بعدی موفق شوند.


[ شنبه 89/11/23 ] [ 8:50 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 82
کل بازدیدها: 1466513
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد