سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا :تومی دانی آنچه ما انجام دادیم نه به خاطر رغبت قدرت بود تا برجایگاه حاکمان تکیه زنیم ونه برای زیاده طلبی در این دنیای ناچیز بود.بلکه فقط می خواستیم نشانه های دین را مجددا در جای خود مستقر داریم ودر شهرها اصلاح پیشه نمائیم تا بندگان ستمدیده ات را ایمنی حاصل آید واحکامی که ضایع شده بودند اجرا گردد. 1علی ( ع) نهج البلاغه خطبه13

شجره طیبه انقلاب اسلامی بدست توانمند معمار وبنیان گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی رحمت ا... ) با همین هدف در 32 سال پیش به لطف الهی وهمت ولی نعمتان انقلاب مردم شریف ایران اسلامی برقرار گردید تانشانه های دین را مجددا در جای خود مستقر داریم ودر شهرها اصلاح پیشه نمائیم تا بندگان ستمدیده را ایمنی حاصل آید واحکامی که ضایع شده بودند اجرا گردد. در 32 سال گذشته هزینه های ارزشمندی را نثار کردیم وفدا کردیم تااین درخت تنومند پا بر جا بماند.

لطف الهی شامل حال این ملت اسلامی والهی گردید وبعد از رحلت جانسوز بنیان گذار نظام مقدس جمهور ی اسلامی ، رهبری وولایت ملت شریف ایران اسلامی به حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) رسید تا راه پیر ومرشد ورهبر فرزانه خود راادامه دهد.

چه خون دلها وخونها ی شهیدان و جانبازانی ... که در این مسیر نداده ایم ، چه شیطان صفتهایی که در پوشش یک خادم ملت به  عنوان رئیس جمهور ( بنی صدر خائن ) وزیر ونماینده و... در مجلس و... حضور یافتند وبا افکار خود زمینه نفاق را فراهم ساختند و... اکنون در دامان انگلیس وآمریکا بر علیه این ملت وانقلاب اسلامی آب به آسیاب دشمن می ریزند.

حال که این شجره طیبه 32 ساله شده وشاخ برگهای آن هر کدام برای خود به ثمر نشسته و میوه شیرین آن کام این ملت را شیرن کرده است ، چند عنکبوت که سالها درپناه این درخت تناور ودرسایه آن فربه شدند با تار پود پوشالی خود که با تزریق سرمایه آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل  ، آلت دست منافقین شده می خواهند مانع رشد این شجره طیبه شوند ؟؟؟ سعه صدر رهبر فرزانه وملت شریف جمهوری اسلامی ایران نیز موجب نشد تا این منافقین کوردل ( موسوی وکروبی )به دامان پر مهر انقلاب اسلامی برگردند . کور کورانه همانند یک عروسک خیمه شب بازی  عنان خود را دراختیار عروسک گردانان خود ( آمریکا ،انگلیس واسرائیل) قرار دادند. تا ثابت کنند که دیگر به نقاب نیاز ندارند .

چه میزان انسان ( البته با عذر خواهی ازهمه انسانهای شریف) باید بدبخت وبیچاره وجاهل باشد که این همه نشانه های الهی را ببیند وعبرت نگیرد. غافل ازاینکه چراغی را که ایزد بر فروزد ف هر آنکس پف کند ریشه اش بسوزد. نه ریشش.

حال  که به لطف الهی و با هدایت مدبرانه رهبرومولایمان وبا بصیرتی که ملت شریف ایران  وبعض خواص پیدا کردند می توان با رفع غبار بهتر فضا را دید ، انشاءالله شاهد نابودی عنکبوت صفتان وتار پود آنها مخواهیم بود باشد که دیگر شاهد این موضوعات نباشیم ودر س عبرتی باشد برای خواصی که هنوز به مراقبت از خودشان ادامه می دهند. ودرعبرتی برای شیطان صفتانی که هنوز در مخیله خود قصرهای عنکبوتی می سازند.

خدایا  سپاسگزاریم که باز ما را تنها نگذاشتی وپرده نفاق وفتنه را کنار زدی تا خون جوانان این مرز وبوم وشهیدانی که برای اجرای احکامت ریخته شده بود پایمال نشود.

 


[ پنج شنبه 89/11/28 ] [ 9:49 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 82
کل بازدیدها: 1466487
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد