سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید. 

 

 



 طریقه ی استفاده از فایل های آپدیت: 
فایلها را از حالت فشرده خارج سازید. سپس آنتی ویروس خود را باز کرده و کلید F5 را فشار دهید. گزینه ی آپدیت را از سمت چپ انتخاب کنید. سپس Edit On Update Server را کلیک کنید. پوشه ای که از حالت فشرده خارج کردید را انتخاب نمایید. دکمه ی Add  را انتخاب کنید. ok را بزنید سپس از سمت چپ بر روی Update  کلیک کنید و بر روی دکمه ی Update Virus Signature Database کلیک نمایید

توجه: به علت ماهیت آپدیت آنتی ویروس امکان جداسازی آپدیت جدید نمی باشد. و شما میبایستی تمامی آپدیت را دانلود نماید. و امکان ارائه آپدیت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت کم حجم وجود ندارد


 قیمت: رایگان
 دانلود رایگان آپدیت آفلاین با لینک مستقیم -  40 مگابایت  
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 آپدیت آنلاین محصولات ESET بدون نیاز به پسورد و یوزرنیم
 شماره سریالهای برنامه
 ابزارهای رایگان سایت سازنده
 سایت سازنده
 لینک منبع


[ شنبه 90/6/26 ] [ 11:5 صبح ] [ علی فغانی ]

امروزه همه می توانند در چند لحظه مدیر یک وبلاگ یا سایت شوند ولی این مدیران هم دسته بندی دارند و این دسته بندی خود رابطه مستقیمی با ارزش و اعتبار سایت یا وبلاگشان دارد چرا که فقط مدیران حرفه ای و توانا می توانند یک سایت پربازدید و حرفه ای داشته باشند.یکی از گزینه های این برتری یاد داشتن زبان تحت وب html است چرا بدون این زبان هیچ صفحه اینرنتی به درستی قابل اجرا نمی باشد و از هر سیستمی هم که استفاده شود باید صفحات پوسته ان را با این زبان نوشت و بعد المان های مربوط به ان سیستم را قرار داد.شاید شما هم دوست داشته باشد که قالبی را که روی وبلاگ یا سایت خود می گذارید با ظاهری که شما دوست دارید تغییر کند و ویژگی های کوچک و بزرگی که شاید به نظرتان جالب نباشد را حذف کنید یا موارد مورد نظر خود را در قالب درج کنید.علت دسته بندی ابزارهای وب ما هم بر همین اساس است چرا که فقط افراد مسلط به html یا حداقل اشنایی با ان از این کدها به خوبی استفاده نمایید و ان ویژگی حرفه ای ان را درک کنند.جالب است بدانید که طراح قالبهای گلد اسکین نیز از این کتاب الکترونیکی شروع و بعد از مراجع دیگر استفاده کرده است.

 

بازنویسی , مرتب سازی , رفع خطای مثال های این کتاب توسط مدیر سایت گلد اسکین انجام شده است.
زبان این کتاب فارسی بوده و تا حد امکان سعی شده موضوع ها را ساده بیان کند تا درک ان راحت تر شود و هم چنین بعد از معرفی هر چند تگ یک مثال نیز زده شده است که می توانند ان را داخل یک فایل txt نوشته و پسوند ان را به html تغییر و ان را اجرا کنید و با این کار درک مباحث اسان تر می شود.
نکته : جهت اجرای این کتاب می توانید از برنامه Adobe Acrobat Reader استفاده کنید.

منبع: http://www.goldskin.ir
 


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 1:14 صبح ] [ علی فغانی ]

استاد فغانی به همراه استاد رویاما، محمد مهدی و آقا مجتبی

استاد فغانی:

خود استاد خود باشید و توانمندیهای نهفته خود را پیدا کرده و شکوفا سازید

تصویری از تمرینات استاد علی فغانی

 

 


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 1:11 صبح ] [ علی فغانی ]

لا بردن سرعت اینترنت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه امروز در ایران بیش از 90 درصد مردم هنوز از Dialup با سرعت بسیار کم بهره می برند و اکثرا از راههای افزایش سرعت اینترنت خود آگاهی ندارند. امروز می خواهیم نرم افزار BeFaster را به شما عزیزان معرفی کنیم که شما را یاری خواهد داد تا از حداکثر سرعت ممکن نت خود بهره ببرید. این نرم افزار معجزه نمی کند؛ بلکه یک ابزار قدرتمند است که با بهینه سازی نحوه اتصال شما به اینترنت سرعت دریافت و ارسال اطلاعات شما را افزایش خواهد داد. این نرم افزار که یک نوع Speed Up می باشد تنها محدود به یک نوع ارتباط Dialup نمی باشد و شما می توانید در تمام اتصالات همانند Dial-up modem, Lan, Wireless, Cable Modem, xDSL, ISDN, T1, DirecPc , Cable/DSL از این نرم افزار بهره ببرید و برای افزایش سرعت اینترنت خود اقدام کنید و از اینترنتی سریعتر لذت ببرید.
همانطور که می دانید هر چه قدر سرعت شما بالا باشد به راحتی می توانید اطلاعات بیشتری را دریافت و ارسال کنید. این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت همچنین تنظیمات اینترنت شما را به نحوی پیکربندی خواهد کرد که قطعی های مکرر اینترنت از نحوه اتصال شما دیگر به وجود نیامده و به راحتی ساعات متوالی Internet شما فعال خواهد ماند. لازم به ذکر است این نرم افزار از 26 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند و از این رو از محبوبیت خاصی برخوردار است. هم اینک شما عزیزان می توانید نرم افزار BeFaster آخرین نسخه ارایه شده این نرم افزار می باشد را از وب سایت دانلود رایگان نرم افزار دریافت و از آن لذت ببرید.

BeFaster 4.2 - نرم افزار افزایش چشمگیر سرعت اینترنت

قالبیت های اصلی این نرم افزار :

  • بهینه سازی تنظیمات رجیستری اتصال به اینترنت
  • بهینه سازی تنظیمات ویندوز برای جلوگیری از دریافت، آنالیز و کاهش سرعت اینترنت
  • قابلیت تنظیم و تیک زنی برای تنظیمات هر بخش از رایانه برای بالا بردن سرعت اینترنت
  • حذف قابلیت تعلیق اینترنت از مودم و پینگ گیری مکرر برای متصل نگه داشتن Internet
  • ارتباط زنده و مکرر با سرور اینترنت و پینگ گیری مکرر (سوپر پینگ) برای آگاهی از کاهش سرعت از طرف سرور
  • امکان ذخیره و ارسال تنظیمات این نرم افزار برای هر شخص بر روی هر رایانه دیگر
  • بهینه سازی استفاده از پهنای باند با استفاده ی مکرر از پینگ اینترنت
  • امکان آپدیت و به روز رسانی نرم افزار از طریق Internet
  • استفاده و کاربرد بسیار آسان برای هر کاربر
  • رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب
  • پشتیبانی از اکثر نسخه های مختلف ویندوز همانند ویندوز 7

دانلوددانلود رایگان نرم افزار افزایش سرعت اینترنت (حجم : 3.9 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان


[ دوشنبه 90/6/21 ] [ 6:27 عصر ] [ علی فغانی ]

کیوکوشین با 1000 روز تمرین آغاز میشود و با 10000 روز تمرین به اوج خود میرسد 

  یادی از سوسای اویاما و شیهان علی فغانی  اویاما: کیوکوشین یعنی حقیقت، حقیقت یعنی زندگی، زندگی یعنی مبارزه

 

تقدیم به سوسای اویاما استاد فقید و بنیانگذار کیوکوشین کاراته 
و تقدیم به روح بزرگ استاد علی فغانی که تمام زندگی و جوانی خود را صرف کیوکوشین کرد
یادی از سوسای اویاما و استاد فقید و فرزانه علی فغانی

استاد علی فغانی و 2 سبک رزمی کیوکوشین و آشی هارا 

 


[ پنج شنبه 90/6/17 ] [ 10:25 عصر ] [ علی فغانی ]

حداقل روزی 15 دقیقه بخندید

خندیدن...............................................................

گروهی از دانشمندان در بررسی‌های خود نشان دادند که حداقل 15 دقیقه خنده در روز می‌تواند همانند ورزش و داروهای کاهنده کلسترول از قلب محافظت کند.

دانشمندان دانشگاه مریلند که نتایج یافته‌های خود را در کنگره کاردیولوژی اروپا در پاریس ارائه کردند نشان دادند تاثیرات مثبتی که خندیدن بر روی شریان‌ها می‌گذارد، برابر با فواید فعالیت‌های جسمی و داروهای استاتین است.
این تحقیقات نشان می‌دهد که برای کسب این فواید حداقل باید 15 دقیقه در روز خندید.
این محققان به منظور دستیابی به این نتایج، وضعیت اندوتیال (پوشش داخلی رگ‌های خونی) را در گروهی از افراد قبل و بعد از تماشای یک نمایش سرگرم‌کننده و خنده دار و یک نمایش غم انگیز با هم مقایسه کردند.
نتایج این مشاهدات حاکی از آن است که خنده موجب انبساط رگ‌های خونی حداکثر تا سقف 50 درصد می‌شود. این انبساط رگ‌ها در پیشگیری از انقباض شریانی، سکته و ایست قلبی نقش مهمی ایفا می‌کند.
بخندید تا سالم بمانید
بر اساس تحقیقات جدید دانشمندان، قهقهه میزان هورمون‌های استرس‌زا را در خون کاهش می‌دهد. پژوهشگران دانشگاه پزشکی لوما لیندا، با نمایش یک فیلم کمدی، 16 مرد را در موقعیت خنده‌آور قرار دادند و میزان هورمون‌های استرس مانند کورتیزول، اپی نفرین و دوپاک را در خون آنان، قبل، حین و بعد از نمایش فیلم، اندازه‌گیری کردند.
نتایج این بررسی نشان می‌دهد هورمون‌های استرس در خون افراد بر اثر تماشای فیلم خنده دار به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.
به گفته پژوهشگران، قرار گرفتن در موقعیت‌های مثبت، با کاهش هورمون‌های استرس، از عوارض ناشی از افزایش مزمن این هورمون‌ها پیشگیری می‌کند. محققان با توجه به نتایج این پژوهش توصیه می‌کنند، در برنامه‌های کاهش استرس و فشارهای روانی از موارد خنده‌آور استفاده شود.
تحقیقات علمی نشان می‌دهند تغییر دادن حالت لب‌ها و نمایش یک تبسم ساده، حتی اگر هیچ دلیلی نیز نداشته باشد، نقش مهمی در تغییر روحیه افراد دارد. این فرآیند در اوقاتی که افراد دچار درگیری‌های شدید ذهنی هستند، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید
بخندید و از دارویی به نام خنده غافل نشوید
پژوهشگران تاکید می‌کنند که خنده مانند دارویی برای تمام نقاط بدن عمل می‌کند. اگر امروز خندیده‌اید بدانید که کار خوبی انجام داده‌اید، چون اکثر مردم زندگی را زیادی جدی می‌گیرند، اما کسانی که می‌خندند سالم‌تر هستند، چون خندیدن کمک می‌کند از استرس رهایی یابید.
اگرچه خندیدن در ابتدا باعث افزایش ضربان قلب می‌شود، اما بزودی به میزان قابل توجهی قلب آرام می‌شود و در نتیجه فشار خون کاهش پیدا می‌کند.
به گفته روان‌شناسان، خندیدن باعث آرامش ماهیچه‌های اسکلتی و نگهدارنده می‌شود و در نتیجه گردش خون را در ماهیچه‌ها بهبود می‌بخشد. خندیدن همچنین هورمون استرس را از بین می‌برد و باعث ترشح هورمون‌هایی می‌شود که با شادی در ارتباط هستند.
به علاوه خنده سیستم دفاعی بدن را تقویت می‌کند و از بدن در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی محفاظت می‌نماید.
به خنده نگاه علمی کنید
خنده بهترین درمان است. این عبارت برای بسیاری از مردم شناخته شده و درصد بالایی از آن‌ها نیز به آن ایمان دارند. در حقیقت در فرهنگ تمامی مردم جهان، خنده به عنوان عاملی مثبت و اثرگذار در بهبود خلق و خوی انسانی در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل دانشمندان زیادی به بررسی نقش آن در افزایش کیفیت زندگی انسان‌ها پرداخته‌اند. اگر از دید علمی به خنده نگاه کنیم، متوجه وجود حقایقی جذاب در دل آن می‌شویم.
تحقیقات نشان می‌دهند گوش دادن به یک لطیفه ساده می‌تواند سطح خشم و عصبانیت در فرد را تا حد زیادی کاهش دهد. این کاهش خشم ممکن است تنها در عرض چند ثانیه صورت گیرد، حال آن‌که نمی‌توان راهکاری با چنین تاثیرگذاری زیاد در این گونه مواقع پیدا کرد.
از آن گذشته سرزندگی و خوشحالی که پیامد رضایت‌بخش خنده هستند، نقش قابل توجهی در کاهش استرس‌های روانی دارند و جالب‌تر این است که برخی از دردهای مزمن نیز به واسطه خنده تسکین نسبی پیدا می‌کنند.
وقتی تحقیقات نشان می‌دهند که در حین خندیدن ماهیچه‌های کمتری از صورت به کار گرفته می‌شوند تا در زمان گریه کردن، منطقی است که بیشتر بخندیم. بخندیم و از زندگی لذت ببریم
برخی از افراد بر این باورند که برای خندیدن باید حتما دلیلی وجود داشته باشد، حال آن‌که تحقیقات علمی نشان می‌دهند تغییر دادن حالت لب‌ها و نمایش یک تبسم ساده، حتی اگر هیچ دلیلی نیز نداشته باشد، نقش مهمی در تغییر موقتی روحیه افراد دارد. این فرآیند در اوقاتی که افراد دچار درگیری‌های شدید ذهنی هستند، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید.
خنده به جوان ماندن مغز کمک زیادی می‌کند. در گذشته تحقیقات زیادی برای روشن شدن تاثیر واقعی خنده بر مغز و ساختار آن صورت گرفته که یکی از آن‌ها با نتایج جالبی همراه بوده است. این تحقیق که در دهه 70 میلادی انجام شد نشان داد افراد مسنی که همواره در زندگی خود می‌خندیده‌اند در مقایسه با پیرمردها و پیرزن‌های اخمو و همواره عصبانی، از ساختار مغزی سالم‌تری برخوردار بوده‌اند که هنوز آمادگی کسب اطلاعات و پردازش آن‌ها را دارد.
با توجه به نتایج تحقیقات مختلف می توان گفت، خنده بهترین درمان برای تسکین هرچند موقتی همه دردهاست.
افرادی که همواره خنده‌رو هستند، چهره جذاب‌تری نیز دارند که در مواقع ناراحتی و غصه به کمکشان آمده و ظاهری مناسب به آن‌ها می‌دهد.
نوع خنده تعیین‌کننده طول عمر است!
پژوهشگران اخیرا از این مسئله که خندیدن باعث طول عمر می‌گردد فراتر رفته و به این نتیجه رسیده‌اند که نوع خنده در هر فرد، با افزایش طول عمر وی رابطه مستقیم دارد.
به نوشته نشریه علوم روانی (psychological science  )، پژوهشگران با بررسی تصاویر مربوط به 230 ورزشکار مشهور که هم اکنون در قید حیات نیستند، نحوه خندیدن این افراد را به سه بخش لبخندهای جزئی، خندیدن متوسط و قهقهه (خندیدن زیاد) تقسیم کردند.
بنابر نتایج این پژوهش کسانی که در زمره سومین گروه قرار گرفته‌ بودند، از دو گروه دیگر بیشتر عمر کرده‌ بودند.
بر اساس این پژوهش، میانگین طول عمر افراد دارای لبخند جزئی تنها به 45 سال می‌رسید. در حالی که این میانگین در افراد دارای خنده‌های متوسط 5/72 سال و در گروه قهقهه زنان به 9/79 سال (نزدیک به دو برابر گروه اول) می‌رسید.
پس توصیه پژوهشگران را جدی گرفته و تا می‌توانید بیشتر و بیشتر بخندید.

فرآوری: نیره ولدخانی -بخش سلامت تبیان

 

 


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 11:56 عصر ] [ علی فغانی ]

عکسهایی که فقط یک نفر در دنیا می تواند بگیرد

 


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 11:49 عصر ] [ علی فغانی ]

 

تاثیر پذیری مولوکول های آب

تاثیر پذیری مولوکول های آب

یه دانشمند ژاپنی به اسم آقای ماسارو ایموتو (Masaru Emoto) تحقیق جالبی کرده . آقای ایموتو در مورد آب و تاثیرپذیری و هوشیاری اون تحقیق کرده . خلاصه نظر ایشون اینه که اگه افکار بشری قبل از اینکه آب یخ ببنده متوجه آب بشن، تصاویر میکروسکوپی حاصل از کریستال آب، بسته به اینکه این افکار مثبت یا منفی باشن، زشت یا زیبا خواهد بود. به نظر دکتر ایموتو این تصاویر خوب یا زشت را میشه با استفاده از دعا ، موسیقی یا نصب نوشته ای بر ظرف حاوی آب به دست آورد . دکتر شاهین فرهنگ صحبتی داشت در مورد این که هر چه که اسلام 1400 سال پیش گفته دانشمند ها الان دارن بهش می رسن ! این یه مورد در باب آب :خداوند می‌فرماید هرآن چه در زمین و آسمان است مرا تسبیح می‌کند. تا به حال از خود پرسیده‌اید این جمله چه معنایی دارد؟ 

تاثیر پذیری مولوکول های آب

هر ذره‌ای در عالم هستی دارای ادراک و درک و فهم و شعور است. همه ذرات عالم هوشمندانه در مقابل خدای خودشان تعظیم و تسبیح می‌کنند. همه ذرات هستی در محضر خدا هستند و تعبد در مقابل خدا دارند. همه ذرات هستی در ازای تک تک اتفاقاتی که در عالم اتفاق می‌افتد از خودشان واکنش نشان می‌دهند. و این فقط من و شما نیستم که هوشمندانه رفتار می‌کنیم.آب یکی از اینهاست.
آب خوب و بد را می‌فهمد. آب زشت و زیبا را می‌فهمد. آب دعا را می‌فهمد. آب اهانت و فحش را می‌فهمد. آب تفاوت قائل است بین فکر مثبت و فکر منفی. آب تفاوت قائل است بین نوشته مثبت و نوشته منفی. آب تفاوت قائل است بین رفتار خوب و رفتار بد. و برای همه این به صورت هوشمندانه واکنش نشان می‌دهد.آب پیام بسیار مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاهی عمیق‌تر به خود بیندازیم. وقتی از نگاه آب به خود می‌نگریم، این پیام به نحوی شگفت‌آور شفاف و واضح می‌شود. ما می‌دانیم که زندگی انسان به طور مستقیم با کیفیت آب هم در درون و هم در اطراف ما ارتباط دارد. 
یک محقق ژاپنی با انتشار یافته‌های تحقیقات خود مدعی شد که مولکول‌های آب نسبت به مفاهیم انسانی تأثیرپذیرند. نظریه این محقق ژاپنی که تاکنون از سوی مؤسسات علمی فیزیکی و زیست‌شناسی مورد تأیید قرار گرفته است، مبتنی بر بررسی نمونه‌های فراوانی از کریستال‌های منجمدشده آب و مقایسه آن با یکدیگر است. پروفسور «ماسارو ایموتو» (Masaru Emoto) ‌که یافته‌های خود را با استفاده از حدود 10 هزار آزمایش جمع‌آوری نموده، در سه جلد کتاب ارائه کرده است و معتقد است که مفاهیم متافیزیکی محیط بر روی ترکیب مولکولی آب تأثیر می‌گذارد. این دانشمند ژاپنی که فارغ‌التحصیل دانشگاه یوکوهاماست، دارای یک مؤسسه تحقیقاتی به نام SHM در ژاپن است که امور تحقیقاتی مربوط به کریستالیزه شدن آب را در آنجا انجام می‌دهد. او می‌گوید آب، پیام مهمی برای ما دارد. آب به ما می‌گوید که نگاه عمیق‌تری به خودمان بیندازیم. زمانی که با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می‌کند. می‌دانیم که زندگی بشر مستقیماً به کیفیت آبی که در اطراف ما یا درون بدن ماست، روی آورده است. 
تصاویر و اطلاعات ارائه ‌شده در این مقاله،‌ بازتابی از فعالیت «ماسارو ایموتو»، محقق خلاق و رویاپرداز ژاپنی است. «ایموتو» کتابی با نام «پیغام آب» منتشر کرده که برگرفته از یافته‌های تحقیقات جهانی وی است. اگر شما نسبت به تأثیرپذیری افکارتان از وقایع درون یا پیرامونتان شک و تردید دارید، اطلاعات و عکس‌هایی که در اینجا آورده شده را ببیند. این تصاویر مستقیماً بر اساس نتایج به دست آمده در کتاب انتشاریافته «ایموتو» است، مطمئناً در فکر و ذهن شما دگرگونی پدید می آورد و عقاید شما را عمیقاً تغییر خواهد داد. 
بنا بر آنچه در کتاب «ایموتو» آمده است، ما به مدارک حقیقی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات، موسیقی، دعا و نیایش بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد. آب، ماده‌ای بسیار سازگار است، به گونه‌ای شکل فیزیکی آب به آسانی با محیطی که در آن هست، انطباق پیدا می‌کند و نه تنها از نظر فیزیکی تغییر می‌کند، بلکه شکل مولکولی آن نیز تغییر می‌یابد. انرژی یا ارتعاشات محیط، شکل مولکولی آب را تغییر می‌دهد. از این جنبه، نه تنها آب توانایی آن را دارد که از حیث دیداری، محیط خود را منعکس کند، بلکه از حیث مولکولی هم در انعکاس محیط اطراف خود عمل می کند.ایموتو»، تغییرات مولکولی آب را به وسیله تکنیک‌های عکسبرداری میکروسکوپ‌های الکترونیکی و مشاهده آن به صورت سند و مدرک درآورده است. از آنجایی که فرم کریستالی آب هنگامی نمایان می‌شود که آب منجمد شده باشد، به همین منظور وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یک فضای تاریک میکروسکوپی مورد آزمایش که از قابلیت‌های عکاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشکارا تغییر شکل ساختار مولکول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد. برف، بیش از چندین میلیون سال است که بر زمین فرود می آید و همان‌گونه که می‌دانیم، هر دانه برف‌، دارای شکل و ساختار خاص ومنحصربه فرداست. با تبدیل آب به یخ و عکسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنکردنی‌ای آب دست پیدا می کنید.

تاثیر پذیری مولوکول های آب

«ایموتو» به تفاوت‌های جالب‌ توجهی در ساختار کریستالی و بلوری آب دست یافته است که از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی کره زمین تهیه شده‌اند. آبی که از نخستین محل خود از کوه جاری می‌شود و چشمه‌هایی که جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای کریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. آب آلوده و سمی که از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست آمده است و آب راکد کوله‌های آب و سدهای ذخیره، به صراحت ساختارهای کریستالی تغییریافته و برحسب اتفاق شکل‌گرفته آب را که به صورت بلورهای تخریب شده و نا منظم است، نشان می‌دهد. ایموتو معتقد است آبهایی جاری هستند منتهی از میان شهرها می‌گذرند نیاز شکل مولکولی زشتی به خود می‌گیرند. آبهایی که راکند به دلیل راکد بودن زشت می‌شوند، چرا که هستی با رکود مخالف است، آبهایی که جاری هستند و از بین شهرها عبور می‌کنند به دلیل طیف غالب افکار منفی در شهرها واکنش منفی از خود نشان می‌دهند.ایموتو به همین منظور ابتدا آب دریاچه‌ای به نام «بیواکو» را مورد آزمایش قرار داد. دریاچه بیواکو بزرگترین دریاچه در مرکز ژاپن است. وی می‌گوید چون آب دریاچه ساکن است و حرکتی ندارد، همین رکود باعث شده که مولکول‌های آب زشت شوندیموتو می‌گوید به دلیل این که این آب از میان شهرها عبور می‌کند شکل مولکولی این آب به صورت تغییر کرده است. ایموتو به این نتیجه رسیده‌است که آب‌هایی که تازه از چشمه‌ها و دل کوه بیرون می آیند، به دلیل این که هنوز در معرض افکار منفی مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولکولی زیبایی به خود می گیرند. آزمایش بعدی وی بر روی آب رودخانه‌ای به نام «شیمانتو» است. البته درست زمانی که سرچشمه این رودخانه از کوه بیرون آمده استتوجه به این نکته کرده‌اید که 70% بدن انسان آب است؟
آقای ایموتو معتقد است که دعا بلافاصله بر روی مولکول‌های آب اثر می گذارد. وی به این نتیجه رسیده است که دعا همه چیز را زیبا می کند و یکی از اینها آب است. وی می‌گوید کلمات زیبا یک واکنش زیبا نشان می دهند، اما اگر کلمات زیبا را در کنار هم قرار دهیم واکنش زیباتری نشان داده خواهد شد. ایمتو به این نتیجه رسید که اگر آب را نزدیک گل‌های معطر کنیم مولکول‌های آب سعی می‌کنند که خود را شبیه به آن گل کنند. وی به این نتیجه رسید که همه ساختارهای1320 زیبایی که آب در مقابل مثبت‌ها از خود نشان می‌دهد، به صورت شش ضلعی هستند. آب به صورتی زنده و تأثیرپذیر به هر یک از احساسات و اندیشه‌هایمان پاسخ می‌دهد. 
کاملا روشن است که آب به آسانی، ارتعاشات و انرژی محیطش را به خود می‌گیرد و جذب می‌کند؛ خواه آلوده، سمی یا راکد و کهنه باشد. کار غیرعادی «ایموتو»، نمایشی پرهیبت است و ابزاری قدرتمند که می تواند، درک ما را از خودمان و جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، برای همیشه تغییر دهد. هم‌اکنون مدرک قوی و محکمی داریم که می‌توانیم به طور مثبت، خود و سیاره خود را با انتخاب افکاری که برای اندیشیدن برمی‌گزینیم و راه‌هایی که این افکار را به فعلیت می‌رساند درمان نموده تغییر شکل دهیم. در پایان بد نیست بدانید که آقای ماسارو ایموتو تحقیقاتی نیز بر روی اسلام و تأثیر مفاهیم اسلامی بر روی آب داشته است. وی بر روی پروژه‌ای فعالیت‌ تحقیق کرد که بر اساس 99 نام خدا، 99 تصویر از آب را جمع‌آوری می کند. این هم نقل قول مستقیم مطلبی از سایت آقای ماسارو ایموتو در همین زمینه:
That project is the 99 names of God in Islam. We are hoping to create a photograph book of crystals showing 99 different names of God. Below is a sample of how it looks like. There are 99 of those and we spend two years going through all of them. We formally asked Masaya to edit the design and hopefully the book will be ready within this year. With this I will debut my work in the Islamic world.I feel the increasing need to keep myself physically healthy for this.
سایت آقای ماسارو ایموتو دانشمند ژاپنی کاشف حالت های مختلف آب و نویسنده کتاب پیام هایی از آب 
درضمن توی ایران هم خانمی به نام حمیده بیطرف همین آزمایش رو در مورد آب و چندین فلز تکرار کرده و به نتایج مشابهی رسیده و در جشنواره خوارزمی هم مقام آورده. در آزمایشهای خانم بیطرف زیباترین شکلهای کریستال آب موقعی به وجود اومده بودن که برای آب قرآن پخش شده بود.راستی پس این کارهایی که قدیمیها میکردن و آب توی ظرفی می ریختن که دورش سوره یاسین نوشته بود و می خوردن خالی از معنا نبوده.......... 
منابع:http://www.masaru-emoto.net/english/ediary200608.html
http://www.markazi-news.blogfa.com/post-260.aspx
http://www.masaru-emoto.net/
منبع:http://www.rasekhoon.net/ 

 


[ چهارشنبه 90/6/16 ] [ 11:29 عصر ] [ علی فغانی ]

 نمونه هایی از مونتاز تصاویر متوالی !

در تصاویر زیر شاید اینطور بنظر برسد که این حرکات هماهنگ، بصورت همزمان اتفاق افتاده ولی این فرضیه با موضوع این سری تصاویر کاملا متفاوت است چراکه این عکس ها با تکنیک عکاسی و مونتاژ تصاویر متوالی از یک سوژه تهیه شده اند و صحنه هایی شگفت انگیز از حرکت پیاپی سوژه ها در کنار هم را نشان می دهد.

تصاویر فوق العاده برای شما کاری از وبلاگ اختصاصی استاد علی فغانی

وبلاگ اختصاصی استاد علی فغانی

3

5

6

منبع:http://www.Persian-Star.org


[ دوشنبه 90/6/14 ] [ 8:8 عصر ] [ علی فغانی ]

لوگوهای جدید پیشنهادی برای موسسه تبیین آفاق پویا هدیه ای از وبلاگ استاد فقید و فرزانه علی فغانی که جایش برای همیشه در قلب همه ما خالیست

1

2

3

 

 


[ دوشنبه 90/6/14 ] [ 7:29 عصر ] [ علی فغانی ]
<      1   2   3      >
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 99
کل بازدیدها: 1466667
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد