سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

امروزه همه می توانند در چند لحظه مدیر یک وبلاگ یا سایت شوند ولی این مدیران هم دسته بندی دارند و این دسته بندی خود رابطه مستقیمی با ارزش و اعتبار سایت یا وبلاگشان دارد چرا که فقط مدیران حرفه ای و توانا می توانند یک سایت پربازدید و حرفه ای داشته باشند.یکی از گزینه های این برتری یاد داشتن زبان تحت وب html است چرا بدون این زبان هیچ صفحه اینرنتی به درستی قابل اجرا نمی باشد و از هر سیستمی هم که استفاده شود باید صفحات پوسته ان را با این زبان نوشت و بعد المان های مربوط به ان سیستم را قرار داد.شاید شما هم دوست داشته باشد که قالبی را که روی وبلاگ یا سایت خود می گذارید با ظاهری که شما دوست دارید تغییر کند و ویژگی های کوچک و بزرگی که شاید به نظرتان جالب نباشد را حذف کنید یا موارد مورد نظر خود را در قالب درج کنید.علت دسته بندی ابزارهای وب ما هم بر همین اساس است چرا که فقط افراد مسلط به html یا حداقل اشنایی با ان از این کدها به خوبی استفاده نمایید و ان ویژگی حرفه ای ان را درک کنند.جالب است بدانید که طراح قالبهای گلد اسکین نیز از این کتاب الکترونیکی شروع و بعد از مراجع دیگر استفاده کرده است.

 

بازنویسی , مرتب سازی , رفع خطای مثال های این کتاب توسط مدیر سایت گلد اسکین انجام شده است.
زبان این کتاب فارسی بوده و تا حد امکان سعی شده موضوع ها را ساده بیان کند تا درک ان راحت تر شود و هم چنین بعد از معرفی هر چند تگ یک مثال نیز زده شده است که می توانند ان را داخل یک فایل txt نوشته و پسوند ان را به html تغییر و ان را اجرا کنید و با این کار درک مباحث اسان تر می شود.
نکته : جهت اجرای این کتاب می توانید از برنامه Adobe Acrobat Reader استفاده کنید.

منبع: http://www.goldskin.ir
 


[ چهارشنبه 90/6/23 ] [ 1:14 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 1467782
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد