سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

آبرو برای هر انسانی مسأله ی با اهمیتی است که برای حفظ آن حاضرند جان خود را فدا کنند. آبروی انسان، بزرگ ترین تکیه گاه شخصیت اوست، ولی متأسفانه در بعضی موارد، بجا یا نابجا، چنان آبروی افراد بردبار می رود که تا پایان عمر از زیر بار سنگین بی آبرویی خارج نمی شوند. در این حال، فکر می کنند همه ی حیثیت آنان لکه دار و زبان زد خاص و عام شده اند. به این دلیل از مشارکت دست می کشند و خود را از دیگران پنهان می سازند.

چه پسندیده است حتی در مواردی که فرد، اشتباهی انجام داده است، گونه ای با او رفتار شود که آبروی او محفوظ بماند. به یقین، اگر کسی، بی دلیل حیثیت بی گناهی را لکه دار کند. خود نیز به خواری و ذلت خواهد افتاد.

 پیامبر گرامی اسلام( ص) درباره ی حفظ آبروی برادران دینی می فرمایند :مَنْ رَدَّ عَنْ عِرْضِ اخیه رَدّ اللّه ُ عَنْ وَجهِه النّارَخدا، آتش را از چهره ی کسی که از آبروی برادر دینی خویش دفاع کند،بازمی دارد

هدیه به همه انانی آبرور دارند وبرای آبروی دیگران ارزش قائل هستند..


[ دوشنبه 89/10/6 ] [ 8:25 صبح ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرحمن الرحیم

باسلام  خیلی با خودم کلنجار رفتم تا مطلبی بنو یسم که ارزش خواندن داشته باشد . روزی وب گردی داشتم وگذری  ونظری به سایتی زدم تحت عنوانhttp://haami.parsiblog.com/1820675.htm (حامیان ولایت ). مطلبی را درج نموده بود که عینا می آورم واینجانب نیز نقدی بر فرمایشات این عزیز داشتم که خالی از لطف نیست . جدای از اینکه قصد این بزرگواران  مچ گیری محسوب می شود ودر حقیقت بازی با همراهان در فضای مجازی است ...........قضاوت باشما دوستان مهربان.

 عکس لو رفته از دختر قالیباف »قبل از اینکه چیزی بگی دو تا مطلب

یکی اینکه انشا الله شاهد روزی باشیم که دیگه دختران به این سن و سال مجبور نباشند اینطور کار کنند و بیشتر بتوانند درس بخوانند.
و دیگر اینکه چرا به دنبال بردن آبروی دیگران هستید ... حالا عکس لو رفته از دختر هر شخصی را چرا باید بببینید ؟؟

اینجانب در سه مرحله نقدی  اخلاقی بر این موضوع داشتم که کاشکی امانتداری می کردند وقسمت سوم نظر اینجانب را نیز درج می کردند. در هرصورت به نظر اینجانب هر فردی حق دارد در حد توان از بازی با آبروی خانوادگی نوامیس این مردم وملت شهید پرور دفاع کند .

باز هم شاید قابل تحمل باشد ، آنچه قابل تحمل نیست اینکه بنام حامی ولایت تحت هر عنوانی با آبروی افراد آن هم یکی از خادمین این مملکت که فرزند انقلاب وفارغ التحصیل دانشگاه هشت ساله دفاع مقدس است وخصوصا خانواده ایشان بازی کنند . باور بفرمائید  به هیچ وجه قابل  توجیه نبوده ونخواهد بود .

کدامیک از ما حاضریم به این راحتی  با آبرو وحیثیت ما بازی شود وسکوت کنیم واین حق برای این بزرگوار محفوظ است که بخواهد از حیثیت خود وخانواده خود دفاع نماید. متاسفانه تررور شخصیتی افراد وتوهین قبح آن از بین رفته وباید تدبیری کرد که این شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست. امید وارم این بحث تلنگری باشد برای آنانی که بدون تفکر وعاقبت اندیشی اقدام به این حرکات ناشایست می نمایند. خدایا همه ما را به راه راست هدایت فرما. آمین رب العالمین


[ یکشنبه 89/10/5 ] [ 10:42 عصر ] [ علی فغانی ]

بسم الله الرحمن الرحیم

هرکسی در این عالم فدای یک چیز می شود، خیلی ها فدای مال ومقام وقدرت طلبی ها وهوای نفس می شوند . اما شما وقتی نام فدایی اسلام روی خودتان می گذاریددر حقیقت دارید خودتان را آماده می کنیدتا فدایی اسلام بشوید، این با فضیلت ترین چیزهایی است که می شود دراین عالم فرض کرد.

الحمدلله در جمع شما جوانان کم سال هست ، پیر مرد نورانی هست ، از این قبیل فاصله ها میان سنین مجاهدین برای خدا  ودر راه اسلام هم دیده می شد،در کربلا هم بچه 12 و13 ساله بود ، حبیب ابن مظاهر هم بود ،آن چیست که دو نفر را با این سطح نا برابر از سن را به صحنه می آورد ، جز ایمان و اخلاص برای خدا نیست . سعی کنید ایمان واخلاص برای خدا را حتما حفظ کنید .

مطمئن باشید که آینده در باره شما ودر باره این نسل یک قضاوت شیرین ودلنشین خواهد داشت ....

هر کدام تک تک ستاره ای هستید که در آینده می درخشید . اسم ها مهم نیست .، ممکن است یک نام فراموش شود . ممکن است شناخته نشود .اما آنچه مهم است کارها وحرکتهایی است که انجام می گیرد.

گزیده ای از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله ) در جمع فدائیان اسلام پائیز 59.


[ پنج شنبه 89/10/2 ] [ 10:22 عصر ] [ علی فغانی ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 1466128
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد