سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

امام صادق(علیه السلام) فرمود: «هر جوان مومنی که قرآن تلاوت کند قرآن با گوشت و خونش آمیزد و خداوند او را با فرشتگان که سفیر خدایند و بزرگمندانی نیک هستند همراه گرداند و در روز رستاخیز قران بازدارنده او از دوزخ است.

قرآن در روز رستاخیز گوید پروردگارا به راستی هر کردگار (عمل کننده ای) به پاداش کردار خویش رسید جز عمل کنندگان به من پس گرانقدرترین عطایای خود را به او ده پس خدای گرامی و بزرگ دو جامه از جامگان بهشت را به او پوشاند و تاج شکوهمندی را بر سرش نهاد سپس خداوند خطاب به قرآن فرماید: آیا راضی شدی؟

قرآن گوید:پروردگارا به پاداشی برتر از این امید داشتم پس خداوند امان نامه ای را بر دست راستش و جاودانگی در بهشت را بر دست چپش دهد پس آنگاه آن جوان به بهشت درآید. و او را گفته آید که آیه ای را تلاوت کن و درجه ای بالا رو.سپس به قرآن خطاب شود آیا آنچه را آرزو داشتی به او دادیم و تو را خرسند ساختیم. قرآن گوید: آری پروردگارا.»

 

منبع: ثواب الاعمال و عِقابُها


[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 8:53 صبح ] [ مهدی احمدی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 96
کل بازدیدها: 1466041
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد