سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

با سلام خدمت دوستان عزیز بعضی مطالب را باید گفت من از وبلاگ پدرم هیچ گاه برای اهداف دیگری استفاده نمی کنم و سعی داشتم تا با کمک دوستان عزیز راه ایشان را ادامه بدهم.

ب

سید حسین دهدشتی نماینده آبادان در مجلس در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز با تایید این خبر گفت: جلسه هیئت دولت در استان بعد از ظهر امروز به ریاست محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد که ایشان در این جلسه به مصوبات اجرا نشده استان اشاره می کرد و از وزرای مربوطه در خصوص دلایل عدم اجرای مصوبات توضیح می خواست.
وی افزود: در همین راستا رحیمی از وزیر کشور در خصوص عدم اجرای چند مصوبه سوال کرد که وزیر هم در پاسخ، نداشتن اعتبار را دلیل اجرا نشدن مصوبه ذکر کرد.
نماینده آبادان در مجلس با بیان اینکه بعد از توضیحات وزیر، رحیمی از حاضرین خواست تا صلواتی بفرستند، گفت: رحیمی اعلام کرد که این مصوبه به تصویب رسید و سراغ موضوع بعدی رفت.
دهدشتی تصریح کرد: اینجانب در این لحظه خطاب به رحیمی گفتم که اینگونه نمی شود مشکلات استان را حل کرد. مگر در جلسه هیئت دولت با فرستادن یک صلوات مصوبات اجرا نشده اجرایی می شود؛ بلکه باید فکر اساسی کرد و اعتبارات لازم را تخصیص داد.
وی افزود: رحیمی در پاسخ اینجانب اعلام داشت که محتویات جلسه به شما ربطی ندارد و من باید جلسه را اداره کنم.
نماینده آبادان گفت: پس از این اظهارات رحیمی، عبدالله تمیمی نماینده شادگان نیز به اظهارات رحیمی اعتراض کرد و خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت که اگر جلسه به ما ربطی ندارد برای چه ما را به این جلسه دعوت کردید، که رحیمی عنوان داشت ما به خاطر احترام، شما نمایندگان را دعوت کردیم.
نماینده آبادان با بیان اینکه در این جلسه 14 نماینده استان حضور داشتند، گفت: پس از این اظهارات رحیمی همه 14 نماینده جلسه را ترک کرده چرا که این اظهارات توهین به استان تلقی کردند.

منبع boyernews.


[ دوشنبه 92/2/2 ] [ 8:13 عصر ] [ محمد مهدی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 1466316
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد