سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

 

بسیاری از روزنامه‌های امروز، سخنان و اعتراضات نمایندگان مجلس به ناآگاهی خود از محتوای جلسات دولت و بخشی از مجلس را مورد اشاره قرار داده‌اند. این در حالی است که خبرهای درز کرده از این جلسات ادعا دارد که دو طرف به دنبال مدیریت بهتر اقتصاد کشور در سایه تعامل طرفین هستند.

احمدی‌نژادی جدید در راه است

در میان اخبار انتخاباتی امروز، مطلب روزنامه قانون نزدیک به مصطفی پورمحمدی، جلب توجه می‌کند که در مطلبی با نام «احمدی‌نژادی جدید در راه است»، از نسخه‌ ارائه شده توسط اصولگرایان حامی دولت خبر داده که بنا بر آن، حسینیان از نمایندگان این طیف گفته است: «باید به گفتمان 84 بازگشت، چرا که چاره‌ای جز بازگشت به این گفتمان وجود ندارد اما باید این گفتمان را به تکامل رساند و آن را با نیروهای اصیل‌تر، اصیل کرد».

جدای از این اعلام مواضع کلی، برداشت مصداقی آقاتهرانی قابل تأمل است که گفته: «اگر دولت واقعاً کسی را معرفی کند که اصلح و از همه بهتر باشد، دلیل ندارد که مخالفت کنیم. دولت و غیر دولت ندارد، ولی یک نفر هم هست که هیچ کسی او را نمی‌شناسد، ولی بیننا و بین ا... از همه بهتر است. حالا چون دولت نگفته است او را کنار بگذاریم؟ چون در ائتلاف نیست بگوییم نه؟ می‌توانیم؟ این‌ها بازی نیست؟ پس دلیلی ندارد که ما با کسی یا چیزی ببندیم. تا حالا هم نبسته‌ایم و در آینده هم نمی‌بندیم».

جدای از اعلام موضع فوق، روزنامه‌ها سخنان حسن روحانی را نقل کرده‌اند که انتخابات آتی ریاست‌جمهوری را چند قطبی و مهم‌ترین مسائل کشور را اقتصاد و سیاست خارجی دانسته است.

روزنامه رسالت نیز ضمن نقل سخن محسن رضایی که «تحریم‏‌ها همه‏ دلایل گرانی نیست سوء‏مدیریت نیز مؤثر است» به سخنان طلایی نیک اشاره کرده است که «ائتلاف سه گانه باید سه رویکرد اصلی را برای موفقیت خود درایجاد وحدت و پیروزی در انتخابات سال آینده پیش رو قرار دهد، افزود: حداکثر سازی ائتلاف، ظرفیت سازی مدیریتی و ارائه برنامه کارآمد سه عامل اساسی در موفقیت ائتلاف سه گانه اصولگرایان خواهد بود.» خبر تکذیب پیوستن لاریجانی به 2+1 نیز از سودان به ایران رسیده است.

مواضع انتخاباتی عارف نیز مورد اشاره بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است. معاون اول دولت هشتم گفته که هنوز تصمیم قطعی برای شرکت در انتخابات نگرفته است و خود را امیرکبیر ندانسته است. وی از سرخوردگی نخبگان از وضعیت کشور گفته و این که مشکل اصلاح‌طلبان را دیر تصمیم گرفتن و مشکل فعلی کشور را اقتصاد و مدیریت بیمار دانسته است.

از سعید رفت و برگشت تا سه صفر به نفع کارگران!

روزنامه‌ها با تیتر‌ها و عناوین گوناگون به موضوع باقی ماندن مرتضوی در رأس تأمین اجتماعی پرداخته‌اند.

وطن امروز به وی لقب «سعید رفت و برگشت داده» و روزنامه نیز در تیتری ورزشی سیاسی! ابقای وی را پیروزی سه بر صفر کارگران دانسته است.

جوان رفتار دولت را «قانون‌شکنی قانون‌دانان برای ابقای مرتضوی» دانسته و کیهان از جمله روزنامه‌هایی است که از تیتر «مرتضوی جانشین مرتضوی شد» استفاده کرده است. تهران امروز نیز با یادداشتی با نام «این چه بوالعجبی است» به مسأله پرداخته و جدول زیر را در شرح همه ماجرا تاکنون ارائه کرده است.

 


[ جمعه 91/11/6 ] [ 1:14 صبح ] [ محمد مهدی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 134
کل بازدیدها: 1467407
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد