سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

...

 

 

به گزارش وبگردی به نقل از باشگاه خبرنگاران:  پس از قرار گرفتن عکسی منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با ملک عبدالله و مفتی اعظم وهابیون در صفحه فیس بوک پایگاه خبری رجانیوز بحث های فیس بوکی جالبی درباره آن بین اعضا در گرفت.


در توضیح متنی این عکس آمده: «آقای رفسنجانی در کنار مفتی اعظم وهابی ها، عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ (فتوی دهنده قتل عام شیعیان مظلوم و حتی اهل تسنن در تمام کشورهای مسلمان) این هم مدل آقای هاشمی و اهل بیت و طرفدارانشون هست در برائت از ظالمین و متجاوزین به حق اهل بیت(ع) که به عنوان فروع دین اسلام در تشیع مطرح شده و این همه در زیارات و مخصوصا در زیارت عاشورا که شناسنامه شیعه است تاکید شده!!»

اولین کاربری که در این باره نظر داده آن را یک عکس عادی در روابط دیپلماتیک کشورها دانسته و گفته :«این روابط دیپلماتیک مثبت ایشان را می رساند. روابط متقابل در اسلام نهی نشده.»

اما کاربر دوم با لحن تندی به انتقاد از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرداخته و نوشته: «بگو رفسنجانی کنار رابط آمریکاییش که نامه هاش رو به آمریکا می داد و دستور می گرفت ...»
اما شخص دیگری به نام سبحان با این موضع انتقادی از آیت الله هاشمی مخالفت کرده و آن را نادرست می داند. وی در نظر خود نوشته سرتون به کجا رسیده که این روحانی را اینطور مذمت می کنید. خود رهبر ایشان را دوست دارند و ایشان خیلی خدمت کردند، البته نقاط ضعفی شاید داشته باشند اما نباید سابقه ایشان را زیر پا گذاشت.»
خانومی هم با نام فاطمه سوال متفاوتی را در میان مطرح کرده و نوشته: «کدوم از اینا پولدارترند؟»

کاربر دیگری با نام سام این عکس را جعلی دانسته و به نوعی به این نکته اشاره کرده که اگر فتوای وهابیون کشتن شیعیانه چطور مفتی اعظم وهابی کنار یک روحانی شیعه ایستاد و عکس گرفته است؟ سام نوشته «مطمئن باشید فوتوشاپه ... یکم فک کن این مفتی ... هرچقدر هم که ... باشه که هست. نمیاد با یه روحانی شیعه اون لبخند رضایتو رو لب چون کفتارش بیافرینه»
مهدی هم دیگر کاربری است که با بحث های درگرفته حول این عکس محالف است و آن را سند معتبری نمی داند: «اصلا بحث این حرفها نیست !! صحبت سر اینه که بنا به یک عکس نباید قضاوت کرد!»
اما عکس العمل یکی از کاربران دیگر نیز جالب توجه است او با اشاره به اینکه از این دست عکس ها در مورد کسان دیگری هم می توان پیدا کرد نوشته: «خوب که چی؟ آقای احمدی نژاد هم ده ها عکس با چاوز منحرف داره ...»
کاربر دیگری هم که به بحث های درگرفته منتقد است می نویسد: «من که خداییش به آمریکا حق می دم دنیا رو استعمار کنه...شماها حتی بین خودتون هم توافق ندارید...چه برسه در سطح بین الملل... باید به حال خودمون گریه کنیم...»
کاربری با نام غلامرضا نجفی هم درباره این عکس توضیحی داده و فضاوت های مطرح شده انتقاد کرده است:« این عکس مربوط به بازدید رسمی آیت الله هاشمی است که شخصا با ملک عبدالله برای زیارت زوار ایرانی از بقیع صورت گرفت ... لطفا مغلطه نکن دوست عزیز. ضمنا مجوزش رو هم با نفوذ بالایی که دارند گرفتند ... او چون بهشتی مظلوم خار چشم دشمنان اسلام است ...»
بحث های مخالفین و موافقین در ذیل این عکس ادامه دارد و طرفین سعی در اثبات حرف های خود دارند.


[ شنبه 91/10/16 ] [ 7:7 عصر ] [ محمد مهدی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 134
کل بازدیدها: 1467354
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد