سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی؛ 
دانشنامه امام هادی با 202 مطلب بر روی اینترنت قرار گرفت 

خبرگزاری رسا ـ به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در آستانه سالروز شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی‌النقی علیه‌السلام دانشنامه این امام همام با 202 مطلب بر روی پایگاه اینترنتی حوزه قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، در آستانه شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی‌النقی علیه‌السلام دانشنامه این امام همام با 202 مطلب شامل مجموعه مقالات، گزیده کتاب، پرسش و پاسخ و چکیده پایان‌نامه در پایگاه اینترنتی حوزه قرار گرفت. 
بر اساس این گزارش، دانشنامه امام هادی علیه‌السلام در قالب 13 نمایه اصلی و یک نمایه فرعی با هدف آشنایی بیشتر محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه با ویژگی‌های شخصیتی و اجتماعی دهمین پیشوای شیعیان جهان به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی راه‌اندازی شده است. 
معرفی امام علیه‌السلام، دوران امامت، ولادت، اخلاق و فضائل، سیره علمی و عملی، اصحاب و شاگردان، کرامات و معجزات و پرسش و پاسخ، از جمله نمایه‌های اصلی این دانشنامه است. 
زیارتگاه امام علیه‌السلام، ستارگان حرم، کتاب و کتاب‌شناسی، امام هادی علیه‌السلام در رسانه و اینترنت و امام علیه‌السلام در آیینه شعر و ادب از دیگر نمایه‌های اصلی این دانشنامه و «زنان، فرزندان و نوادگان امام علیه‌السلام» تنها نمایه فرعی این دانشنامه مناسبتی است. 
علاقه‌مندان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام می‌توانند برای استفاده از این دانشنامه با مراجعه به بخش دانشنامه‌های پایگاه حوزه و انتخاب زیرشاخه «پیامبر صلی‌الله علیه‌وآله و اهل بیت علیهم‌السلام» از مطالب دانشنامه امام هادی علیه‌السلام بهره‌مند شوند./907/د102/ق 

منبع: http://www.rasanews.ir


[ پنج شنبه 91/3/4 ] [ 1:28 صبح ] [ محمد مهدی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 1467772
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد