سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

ببینید و افتخار کنید...

 

 

ایران چگونه هواپیمای جاسوسی آمریکا را سرنگون کرد؟

نظامی - تابناک نوشت:

«کریستین ساینس مونیتور» در گفت?وگو با یک مهندس ایرانی به تشریح جزئیات فنی و چگونگی شکار هواپیمای آمریکایی پرداخت و گفت: فرایند اصلی این فریب بزرگ از دو قسمت تشکیل شده است. قطع ارتباط هواپیمای بدون سرنشین با مرکز کنترل آمریکایی آن که باعث می‌شود کنترل پهپاد آمریکایی به حالت خلبان خودکار بود اما مشکل آمریکایی?ها این بود که به علت دستکاری سیستم جی پی اس (GPS) پهپاد از سوی متخصصان ایرانی، گنج بزرگ آمریکایی?ها به جای نشستن در پایگاه اصلی خود در خاک افغانستان در ایران فرود آمده است. ما توانستیم با استفاده از جمینگ(ارسال سیگنال تداخل کننده)، ارتباط پهپاد آمریکایی با متصدی کنترل آن را قطع کنیم و سپس با تغییر در GPS آن، پهپاد را در خاک خودمان به زمین نشاندیم.
هر چند این خبر به روشن شدن زوایایی از این کار بزرگ نیروهای مسلح ایران کمک می‌کند. اما هنوز دو بخش از این ماجرا در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد. اول این که GPS پهپاد آمریکایی چگونه دستکاری شده است و ثانیا این که طرف ایرانی چگونه موفق به کشف این هواپیمای رادارگریز به محض ورود به خاک ایران شده است و برای آن دام پهن کرده است.
نفوذ در سیستم GPS چالشی بزرگ برای ارتش آمریکا خواهد بود که تا حد بسیار زیادی در هدایت موشکها، بمبها، هواپیماها و سایر تجهیزات نظامی خود به آن وابسته است. ضمن این که کشف هواپیمای بدون سرنشین رادارگریز آمریکایی نیز نشان‌دهنده تهدیدات بزرگی علیه پرنده‌های رادارگریز آمریکایی از جمله بمب افکن B-2 و هواپیمای جدید F-35 خواهد بود


دانلود فیلم با لینک مستقیم(حجم: 11.93 مگابایت فرمت: FLV)

منبع: 
http://tarannomenoor.blogfa.com/post-352.aspx

 


[ جمعه 90/10/16 ] [ 6:27 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 82
کل بازدیدها: 1466521
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد