سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی؛ یاد و خاطره جناب سرهنگ علی فغانی و تلاش های ارزنده ایشان و تمام دلیرمردان نیروی انتظامی کشور عزیزمان ایران اسلامی در برقراری امنیت و آرامش پایدار را گرامی می داریم و از خداوند متعال علو درجات را برای روح پاک ان مرحوم و شهدای 8 سال دفاع مقدس مسئلت داشته و سر افرازی روز افزون ایران اسلامی را خواستاریم 

گرامی می داریم یاد و خاطره جناب سرهنگ علی فغانی  را در هفته نیروی انتظامی

مطلبی به همین مناسبت از سایت دانا نیوز با احترام برای شما  تقدیم می کنیم

از 15 مهرماه به مدت یک هفته برگزار می شود :

هفته ناجا؛ هدف من، امنیت و آرامش توست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هفته ناجا در سال نوآوری و شکوفایی هدف های جدیدی را برای عرضه در دست اقدام دارد گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار هدف من، امنیت و آرامش توست برگزار می شود.
 سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس پلیس نیروی انتظامی صبح امروز در یک نشست خبری با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از 15 مهرماه به مدت یک هفته آغاز به کار خواهد کرد، افزود: هفته نیروی انتظامی در سال نوآوری و شکوفایی با هدف ارتقاء سطح آموزش و بهبود سطح فرهنگی مردم و همچنین تعامل هر چه بیشتر پلیس با افکار عمومی برگزار می شود. 
وی خاطرنشان کرد: شعارهای هفته نیروی انتظامی عبارتند از: روز اول با شعار پلیس: اقتدار و امنیت اخلاقی، روز دوم: پلیس، پیشگیری و محله محوری، روز سوم: پلیس و مردم و مشارکت اجتماعی، روز چهارم: پلیس، معنویت و ارزش ها، روز پنجم: پلیس و خدمتگزاری، روز ششم: پلیس و جامعه قانونمند و روز هفتم: پلیس، دانش و فن آوری است.
سردار احمدی مقدم تصریح کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی 200 نمایشگاه عمومی و تخصصی در تهران و سایر مراکز استان ها بر پا خواهد شد. 

فرمانده ناجا با اعلام اینکه ده ها برنامه فرهنگی، هنری و برگزاری 30 همایش با مشارکت سایر نهادها و سازمان ها از دیگر برنامه های هفته ناجا است افزود: 120 برنامه رادیویی و تلویزیونی درخصوص هفته پلیس در رسانه ملی پخش می شود. 
رییس پلیس پایتخت همچنین از اجرای طرح های ویژه انتظامی و عملیاتی در میدان ها خبرداد و خاطرنشان کرد: این طرح ها با هدف به نمایش گذاشتن کار و فعالیت های نیروی انتظامی است. 
وی با اشاره اجرای طرح ترافیک در هفته نیروی انتظامی گفت: این طرح در راستای بهینه سازی رفتار ترافیکی و انضباط ترافیکی اجرا می شود. 
سردار احمدی مقدم از افتتاح 50 طرح مهندسی از سوی نیروی انتظامی در رده های مختلف انتظامی و پلیسی خبرداد و خاطرنشان کرد: یک هزار و 743 شعبه پلیس راهور در شهرها و روستاهای کشور همزمان با هفته نیروی انتظامی افتتاح می شود./

منبع: http://www.dananews.net


[ دوشنبه 90/7/18 ] [ 11:1 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 133
بازدید دیروز: 121
کل بازدیدها: 1467054
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد