سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

2 تصویر متفاوت از استاد علی فغانی و فرزندش محمد مهدی

 با سلام خدمت دوستان خوب و پاکم امیدوارم در این ماه عزیز نهایت استفاده را از توفیقاتی که خدای متعال قرارداده برده باشید. مطلبی بود که می خواستم بدانید البته قبل از آن یادی از پدرم می کنم:
   پدر بزرگوار و مهربانم که در این ماه عزیز جایش بین خانواده بسیار خالیست همیشه در ماه رمضان مخصوصا رمضان سال قبل ، قبل از افطار زمانی که ربنا خوانده می شد سجاده اش را پهن می کرد و قرآن می خواند به محض اینکه طنین اذان در خانه ما به گوش می رسید پدرم را در حال نماز می دیدم و بعد از نماز روزه اش را باز می کرد، درسی بود که از پدرم گرفتم 
 یاد خدارا یک دم از یاد نباید برد هرچند گاهی اوقات غفلت مارا فرا می گیرد نصیحت پدرم به من به یاد خدا بودن بود و نماز...نماز....نماز که واقعا ضامن امن انسان است و تاثیر فوق العاده ای دارد.
اما مطلب مورد نظرم که می خواستم برای دوستانم بیان کنم:
   دوستان ، عزیزان و بزرگواران پدرم علاقه بسیار زیادی به شهر عشق آباد داشت و همانطورکه می بینید وبلاگ شخصی ایشان نیز به نام شهر عشق آباد است بارها شاهد بودم که نگرانی بسیار زیادی بابت عشق آباد داشت از زمانی که شهر شد تابه حال سعی می کرد تجربیاتی که در گذر زمان و با سختی به دست آورده بود به گونه ای منتقل کند، اگر یادتان باشد در سفری که به عشق آباد داشتیم پدرم برنامه ای را با موضوع هجوم خاموش که  به بیان دیدگاه شیطان پرستی و اوضاع و تشریح آن پرداخت و واقعا نگران بود که مبادا تاثیرات منفی غرب جوانان مارا بگیرد این از بحث فرهنگی اما یک بحث هم هست و آن بحث شهر است الانم که من جویای احوال شهر هستم و حتی برای مراسم هفتم پدر بزرگوار و مهربانم به عشق آباد آمده بودم یاد دغدغه پدرم افتادم در حالی که اوضاع روحی مناسبی نداشتم. من نیز سعی می کنم تا برخی از سخنان پدرم که برای شهر عشق آباد بود همیشه بیان کنم باشد که راهگشا باشد.
اجرکم عندالله - محمد مهدی فغانی 


[ سه شنبه 90/6/1 ] [ 2:9 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 1467784
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد