سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرحمن الرحیم

فضای مجازی  فضایی است که با نقابهای گوناگون ورنگارنگ می توان ظاهر شد و نظر وحرفی را بیان نمود ، سؤال این است چرا باید بانقاب حرف زد ؟ چرا باید با نامهای مستعار اظهار نظر نمود ، وچرا ...... متاسفانه اکثرا افرادی که شهامت وشجاعت لازم را ندارند ویا شخصیت حضور در این فضارا پیدا نکرده اند. اقدام به توهین ، افترا ، و... به شخصیتهای حقیقی می نمایند ، که شایسته دین ، مذهب وفرهنگ  وخانواده ما ایرانی مسلمان نیست .

جالب است ، کسی که جرائت بیان واقعیت را ندارد وشهامت بیان شخصت حقیقی خود را ندارد و خود را در لابلای نقاب نفاق پنهان می کند  راحت اظهار نظر می کند.  بیان نظر اینگونه افراد چه اعتباری خواهد داشت ؟؟؟ وآیا می توان به این فرد که با نقاب دورویی ودورنگی وارد این فضا شده اند اعتماد کرد؟؟؟؟

مدتی بود این موضوع مرا به فکر برده بود ،واین موضوع مرا آزار می داد چرا که ، اینجانب با صداقت به این فضا قدم گذاشتم وبدور از حاشیه های سیاسی و... همراهان گرامی  وارزشمندی را در این مسیر پیدا نمودم واینجانب نیز متقابلا از این همراهان بهره علمی در ابعاد دانشی وبینشی ارزشمندی کسب نمودم.

چقدر خوب بود که تمرین شهامت وشجاعت ومردانگی می کردیم ودر این فضا رد پایی زیبایی از خود بجا می گذاشتیم ، وبجای اتهامات واهی وافترا که شاید اگر در فضای واقعی می خواستید نظر بدهید جرأت آنرا نداشتیم ،خود را قاضی نمی دیدیم وحکم صادر نمی کردیم ، چقدر خوب بود که در چار چوب اخلاق وادب ونزاکت نسبت به تربیت یکدیگر تلاش می نمودیم واگر قدمی وقلمی در این راستا می زنیم ، صادقانه، مخلصانه ،برادرانه وبدور از حب وبغض و..... باشد.

بیائید دوستان خوب ومهربان وعزیزانی که به هر منظوری در این فضا حضور می یابیم . رضای خداوند تبارک وتعالی را در نظر داشته باشیم ، رضای آقا امام زمان را در بیان ومطالب ونگارش خود در نظر بگیریم و یاد بگیریم که به خلق خدا در هر جایگاه وسمتی که باشد احترام بگذاریم . این از نشانه های مؤمن است . واز نفاق ودورویی در هرمکانی چه واقعی وچه مجازی پرهیز کنیم. حرق از سر صدق ودرستی زدن نیازی به نقاب ونام مستعار ندارد.ارزش انسانی بالاتر ازین  حرفها است.

دوستتان دارم علی فغانی

 

 

 


[ پنج شنبه 89/11/7 ] [ 8:25 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 81
کل بازدیدها: 1467722
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد