سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان همراه ، اتفاقی به مطالب دوستان سری زدم مطالب زیادی وجود داشت سیاه وسفید خوب وبد زشت وزیبا خلاصه همه مطلبی را می توانستی در این بقالی پیدا کنی ، یکی از همراهان سؤالی را مطرح کرده بود که جالب وبجا بود که عینا س<ال این خانم ذیلا اشاره می شود.

یه سوال: آدمایی که اینجا با جنس مخالفشون شوخی میکنن یا کل کل یا رفتارایی از این قبیل....توی دنیای واقعی هم همین رفتارو انجام میدن؟ لطفا به کسی برنخوره. من کلی عرض کردم

فکر کردم چه نظری بدهم تا بار اخلاقی بیشتری داشته باشد به همین منظور این مطلب را بیان نمودم (تفاوتی بین فضای مجازی ووعینی نیست ارزشها هرکجا که باشند ارزش هستند وضد ارزشها نیز هرکجا که باشند ضد ارزش قصد اساعه ادب به دوستان همراه ندارم ولی باور بفرمائید خیلی راحت می توان درک کرد که بدون مراقبت از خود نمی توان مدعی شرافت وانسانیت بود.

سؤال من از همه دوستانی که بی مهابا وبدون رعایت حریم بیان مطلب می کنند این است :آیا اگر کسی با خواهر ، یا همسر و... خودشان اینگونه مطالبی را بیان کند چه عکس العملی  خواهند داشت ؟

پس به راحتی نمی توان این قصه را تمام کرد . شایسته است وجود ما  به عنوان یک شیعه منتظر در هر فضایی آنگونه باشد که خدای مهربان ما دوست دارد . آنگونه باشد که امام زمان ما دوست دارد . نمی خواهم روضه بخوانم ولی بیان مطلب نمودم تا نظر شما دوستان خوب را بدانم. ممنون از همراهی گرمتان.


[ دوشنبه 89/10/27 ] [ 10:41 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 1466140
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد