سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

با سلام محضر همه دوستان  خوبم ومسؤلینی که شاید نیم نگاهی به فضای مجازی داشته باشند مطلبی را از سایت ( هودر ) عینا برای شما همراهان ارائه می نمایم امید است  آنهایی که که به نوعی دلشان برای مردم شهید پرور دیار کویر می سوزد تلاشی بکنند تا این معضل برطرف گردد.

با سلام به اطلاع خوانندگان عزیز می رساند از آنجا که تعداد زیادی از هودریهای عزیز توسط قطار رفت وآمد میکنند به همین خاطر وب سایت هودربه بررسی اجمالی به منافع و مشکلات ایستگاه عشق آباد می پردازد.

ایستگاه راه آهن عشق آباد جزو اداره کل راه آهن شرق (طبس) میباشد و سومین ایستگاه از طبس به سمت تربت میباشد که از سه سال پیش با پیگیریهای زیاد دستور توقف کلیه قطارهای مسافری توسط معاونت فنی ناحیه جناب آقای مهندس پورفخری صادر گردید لازم به یادوری است که آقای مهنس پورفخری هم اکنون مدیر کل راه آهن شرق میباشند ومدیدیت سایت هودر کمال تشکر را  از زحمات ایشان دارد.بعد از مدتی که شهروندان عزیز رفت وآمد خود را از ایستگاه شروع کردنند مدت 2دقیقه توقف برای کلیه قطارهای که از ایستگاه عشق آباد رفت وآمد مینمایند در برنامه کنترل مرکزی تهران منظور گردید قطارهایی که از این مسیر رفت وآمد مینمایند 1:قطار کرمان مشهد وبالعکس یک روز در میان 2:بندرعباس مشهد وبالعکس یک روز درمیان 3:یزد مشهد و بالعکس یک روز در میان 4:اصفهان مشهد وبالعکس هرروزه 5:شیراز مشهد وبالعکس هردو هفته یکبار 6:طبس تهران و بالعکس یک روز درمیان 7:محلی اتوبوسی طبس مشهد وبالعکس یک روز در میان ...کلیه قطارهای فوق در ایستگاه عشق آباد جهت سوار وپیاده شدن مسافر توقف دارند .بیشترین مسافرانی که از ایستگاه جابجا میشوند مربوط به قطار طبس تهران و بالعکس و قطار اتوبوسی طبس مشهد میباشند .امکانات ایستگاه عشق آباد 1:سرویس بهداشتی خواهران وبرادران 2:نمازخانه برادران و خواهران 3:آبسرد کن 4:تلفن کارتی که مدت زیادی است خراب میباشد که مخابرات عشق آباد باید پیگیر باشدتاکنون هنوز این مشکل بر طرف نشده است 5:سیستم گرمایشی وسرمایشی جهت رفاه حال مسافرین عزیز..... مشکلات ایستگاه عشق آباد 1:یکی از مشکلات اصلی نبود دفتر تهیه بلیط در عشق آباد میباشد که مسافرین عزیز باید از طبس بلیط تهیه نمایند 2:جمع شدن سرویس ایاب وذهاب مسافرین که چند ماهی است جمع آوری شده است 3:کوتاه بودن طول سکوی مسافری که از طول قطارها کوتاهتر بوده ومسافرین عزیز برای پیاده شدن بامشکل روبرو میشوند 4:خاکی بودن جاده ایستگاه تا جاده ده محمد عشق آباد ...امید به اینکه مسولین نسبت به ایستگاه توجه بیشتری داشته باشند تا هرچه سریعتر مشکلات آن مرتفع گردد.http://www.hoodar.ir/

 


[ پنج شنبه 89/10/16 ] [ 5:39 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 1466134
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد