سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

با سلام وعرض ادب واحترام خیلی سعی نمودم تا مطلب را به گونه ای  بیان کنم که به عزیزی بر نخورد ولی گمان نکنم بی نصیب از این برکات باشم در هر صورت خواندن این مطلب خالی از لطف نیست.

دو سه روزی بود که تلویزیون اعلام کرده بود که ریاست محترم جمهوری مطالب مهمی را می خواهند به ملت شریف ایران برسانند. ساعت شماری کردیم تا لحظه موعود فرارسید . از ابتدا تا انتها سخنان ریاست محترم جمهوری را با وسواس گوش دادم  در پایان از یک طرف خوشحال از اجرای این تحول بزرگ اقتصادی که امید وارم به لطف الهی ختم به خیر شود . واز طرف دیگر رنجیده خاطر از بعضی جملات به کار برده شده توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در محضر ملت شریف ایران.

عینا مطلب را بیان می کنم ( این پولی را که به عنوان یارانه به حساب شما ریخته شده پول امام زمان است خدای ناکرده با پول دیگری قاطی نکنید واگر وضعتان خراب شد به حساب هدفمندی یارانه ها نگذارید .....)

قصد قضاوت ونتیجه گیری ندارم به عنوان یک ایرانی این مطلب را توهین به خود می دانم مگر پول ما چه اشکالی دارد؟ ، از کجا آمده ؟، عزیز بزرگوار ، رئیس محترم جمهوری افتخار ما ضمن ارادت لازم دانستم به عنوان یک ایرانی مسلمان انتقادی را به  فرمایشات شماوارد نمایم ، چون دوستتان دارم. چرا این شبهه باید ایجاد شود که پول مردم اشکال دارد ؟ چرا این ولی نعمتان را اینگونه مورد خطاب قرار می دهید ؟ درست ما پا برهنه هستیم ولی آبروی نظام هستیم . بزرگوار چرا باید اگر مشکلی در اجرای برنامه ای که هنوز تجربه آنرا نداریم ایجاد شود از همین حالا بر کوس مشکل دار بودن پول مردم ایران بکوبیم واگر در بعضی موارد اشکالی ایجاد شد بپای مردم شریف ایران بنویسیم.

عزیز مهربان به برکت خون آقا امام حسین (ع) وآبروی آقا امام زمان(ع) امید واریم این طرح به خوبی وخوشی به سر منزل مقصود برسد. تورا به خدا قسم ، پول مارا با امام زمان گره نزن که در آینده شرمنده دنیا وآخرت شویم. این پولی هم که حضرت عالی فرمودید ،مال مردم و  این پابرهنه هاست . وصاحب ما وکشور ما وملت ما همه همه آقا امام زمان (ع) است .

بلیت آقا را در جایی باید خرج کرد که گره به مادیات ودنیا داری نخورد ومردم را از این دیدگاه باید دور نگه داشت . برنامه  توسط ما انسانهای ممکن الخطا نوشته واجرا می شود ولی در نتیجه آن توپ در زمین معصوم می اندازیم . نباید اینگونه برداشت شود که کار ما ، عمل ما ، قلم ما خدای ناکرده عمل وقلم وکار معصوم است . که این گناه نابخشودنی است.

باور بفرمائید این ملت همان ملت شریفی است که انقلاب کرد ، همان ملت شریفی است که 8 سال دفاع مقدس کرد ، همان ملت شریفی است که باشعور وقابلیت وفهم کامل تحریمها را ودر بعضی موارد بی تدبیری هار ا به بزرگی خودش بخشید وتحمل کرد ، همان ملت شریفی است که افتخار شما به فرزندان آن بارها برزبان آوردهاید. حال چرا باید پولشان اشکال داشته باشد ؟؟؟؟

قضاوت با شما خوبان مهربان


[ دوشنبه 89/9/29 ] [ 2:8 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 72
بازدید دیروز: 134
کل بازدیدها: 1467408
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد