سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed
  • خدایا دراین ماه عزیز یاریم ده که بجای گریه به حال و روز ودغدغه های زندگی  شخصی ،خاضعانه وخاشعانه برای حسین ویارانش واهل بیتش بابصیرت در مجالس حسینی شرکت کنم واگر اشکی می ریزم رنگ وبوی احساسی نداشته باشد ،از روی دلسوزی نباشد ،بلکه گریه شوق وصال یک عاشق به معشوق باشد .
  • خدایا کمکم کن وتوانی به من عطا کن که به برکت حضور در این ماه عزیز وتاسوعا وعاشورای حسینی اثرات ریشه ای وعمقی در وجودم پدید آید نه سطحی ، لحظه ای وزود گذر، که هنوز از مجلس حسینی بیرون نیامده چشمانم به گناه آلوده می شود.
  • بارالها به بزرگی وعظمت خودت  قسمت می دهم توان درک وفهم حقانیت امام حسین (ع) واسیری اهل بیتش وشهادت یارانش را در این ماه محرم با چشم دل به من عطا فرما.
  • خداوندا، مهربانا ،نگذار که وجودم در این ماه به گناه آلوده شود .
  • خدای مهربانم می دانم صدای مرا می شنوی کمکم کن که حضور در مجلس عزاداری حسینت خدای ناکرده از روی کج فهمی من به سرگرمی ولهو لعب نگذرد.
  • خدایا به بزرگی خودت آنانی که دانسته یا ندانسته با ظاهری ناشایست که درخور ودر شأن عزاداران حسینت نیست شرکت می کنند ونمی دانند که ایشان برای آن قیام کرد که امر به معروف کند ونهی از منکر ببخش وبه راه راست هدایت کن.
  • حسین جان به آبروی که در نزد پروردگارت داری قسمت می دهم حب حسین (ع)که حب خدایی است در دل جوانان وهمه عاشقانت قرار ده .
  • خدایا آنانی که از روی نادانی وجهل خودرا سگ زنجیری امام حسین (ع) و...... وهیئت هایی نیز به همین نام بنا نهاده اند ونمی دانند که امام حسین یاران با بصیرت وبا قدرت تفکر ایده آل می خواهد نه..... به بزرگی خودت ببخش وبه احترم خون امام حسین هدایتشان کن.

[ شنبه 89/9/13 ] [ 10:35 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 50
بازدید دیروز: 134
کل بازدیدها: 1467386
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد