سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

سفارشی ووصیتی دارم به جوانان که تا وقت دارند قدر ومنزلت پدر ومادر خود را بدانند ، پدرومادری که تمام وجودش را وقف شما کرده، نمی خواهم وقصد ندارم حرف تکرای بزنم تا حوصله شمارا سر ببرم ، عزیزان من سؤالی دارم ،

آیا حتی یک لحظه خلع وجود این گوهرهای گرانبها را در زندگی خود احساس کرده اید؟ 

فقط می خواهم شما را کمی از شرایط موجود دور کنم ، برای آنکه بتوانیم مشابه سازی کنیم احساس می کنم مطالبی هرچند خصوصی را را خدمتتان بیان نمایم ،نه از باب دلسوزی برای اینجانب بلکه تلنگری باشد برای جوانانی که شاید نسبت به این دونعمت الهی کم توجهی یا بی توجهی نشان می دهند.

عزیزان من بیاد دارم که در شهریور تابستان سال 1357 همانند هزاران خانواده شهرستان طبس ودر سن 16 سالگی اعضای خانواده خود را از دست دادم فقط در عرض 1 دقیقه وتنها یک خواهر 4 ساله ماند ویک برادر 7 ساله ودر شانزده سالگی هم نقش پدر را عهده دار شدم وهم نقش مادر .

سؤالی دیگر آیا حتی پیش بینی 1% احتمال این حادثه را برای خودتان نمی کنید ؟

  • دوستان خوبم ، باور بفرمائید شرایط زندگی خوب شما جاودانه نیست وآنقدر گذر عمر پدر ومادر برای شما طبیعی وعادی به نظر می رسد که با یک چشم به هم زدن متوجه خواهید شد که چقدر زود دیر می شود .
  • نمی خواهم سختی های یتیمی را برایتان بازگو کنم . به حول وقوه الهی والطاف بی پایان او در حال حاضر عزت وآبروی اگر هست ،از اوست که همیشه در کنار خودم احساسش کرده ام. 
  • باور بفرمائید دنیا خیلی نامهربانتر از آن است که شما فکر می کنید، مولایمان آقایمان امام علی (ع) در نهج البلاغه می فرماید دنیا دار حوادث است ، تیر های حوادث از هرجهت انسان را نشانه رفته اند وهر آن در معرض یک حادثه هستید که راه فراری نیست. مرد باید بود که حادثه دیده وبلا دیده شوید.
  • عزیزان من نمی خواهم قصد خود ستایی ندارم ولی بارها  قبل وبعد از هر خطایی نشانه هایی زیادی را از خدای مهربانم دیده ام، او بود که که راهنمای من شد ، او بود که پدر ومتدر من شد ، اوبود که دستم را گرفت نمی دانم چرا ، فقط باور دارم که او خیلی مهربانتر از آنی است که ما فکر می کنیم .
  • عزیزان من پدر ومادری که نام بردم من این خلع را با تمام وجودم حس کرده ام وچون منی فراوانند ، بیائید تا فرصت باقی است هر روز از زندگیمان را ساعتی را وقف محبت به این گوهر های گرانبهای الهی نمائید.
  • وبدانید که دیر یازود شما یا پدر خواهید شد یا مادر. وآنوقت است که در این شرایط دیگر دیر خواهد بود. 
  • سؤالی دیگر در روز چند بار با پدر یا مادرتان خالصانه ومخلصانه دیدار دارید؟؟
  • واقعا چه ضمانتی است شما که امروز از خانه خارج می شوید مجدد سعادت دیدار این عزیزان را داشته باشید ؟
  • مهربانان وفزندان خوب این مرز بوم در هر ماه یا سال حد اقل یک بار به سرای سالمندان سری بزنید .
  • آیا فردا روز جای شما نیز نمی تواند آنجا ویا حتی بد تر از از آنجا باشد؟؟؟
  • خوبان بیائید یکبار دیگر با عینکی دیگر وچشمی دیگر به این دو نعمت الهی نگاه کنیم.از طرف دردمندی درد آشنا.
  • دوستتان دارم.

[ پنج شنبه 89/8/20 ] [ 8:43 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 122
کل بازدیدها: 1466548
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد