سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

  قبل از ورود به بحث لازم میدانم مواردی را مورد تاکید قرار دهم .قصد اغراق ،غلو وبزرگنمایی نداشته ونداریم .با توکل به خداوند منان و به لطف نظام    مقدس جمهوری اسلامی ایران واثرات پر برکت خون شهیدانمان فضای حاکم جایی برای پروبال گرفتن این فرقه ضاله نخواهد بود.ولی بی تفاوتی به این هجوم خاموش خود نیزگناه نابخشودنی است.  

اسلام و شیطان پرستی(satanism) در فرهنگ اسلام دنیا به منزله پلی برای آخرت قرار داده شده است یعنی سعادت انسان در آخرت بستگی به نوع زندگی انسان در دنیا واهدافی است که در آن دنبال می کند.در قرآن کریم وا‍‍‍ژه های «آخرت»و«دنیا»به طور یکسان به کار رفته اند واین نشانگر اهمیت این دو در کنار یکدیگر می باشد ومکمل هم هستند به طوریکه آخرت با دنیا بدست می آید. دنیا بسته به نوع نگرش واستفاده انسان از آن دارد اگر دنیا را بدون آخرت ملاحظه نماییم فقط لهو ولعب وبازیست منتها در این بازی هم برد وباخت وجود دارد، اگر کسی بخواهد در بازی دنیا پیروز شود باید آخرت را نیز در نظر داشته.

به تعبیر قرآن(آیه 23 جاثیه)برخی معتقدند: زندگی فقط در این دنیاست وبس.خداوند در (آیه 20 شوری) می فرماید هر کس فقط طالب دنیا باشد به او می دهیم ولی در آخرت دیگر بهره ونصیبی ندارد.

صرف نظر ازدلیل شرعی وقرآنی با عقل نیز می توان این موضوع را ثابت کرد. شیطان همان موجودی است که وقتی بر آدم سجده نکرد واز درگاه خداوند متعال رانده شد چنین قسم یاد کرد: ای پروردگار من چون مرا گمراه کردی من نیز در زمین(نعمت های مادی را)در نظر آنها جلوه می دهم وهمه را گمراه خواهم کرد به جز بندگان پاک ومخلص تو را.(حجرآیه38) جالب توجه اینجاست که شیطان تقریبا با 7(هفت)بار تاکید این حرف را زده است.پس این شیطان از اول دشمن قسم خورده ما وهمه بشربوده و هست آیا با دشمنی که قسم خورده در همه حال در فکر گمراه کردن ما باشد ودست از ما برندارد تا به راه خودش بکشاند آیا باید از در صلح وارد شد؟؟ آیین شیطان پرستی دنیایی را ترسیم می کند که هیچ روزنه امیدی برای آن متصور نیست . به همین جهت شیطان پرستی را جهان تاریک میگویند.

  • شیطان پرستی جدید آیینی است دارای شباهت هایی به اومانیسم که انسان را برترین موجود می داند و او را تنها در برابر خود مسئول می داند.آنتون لاوی می گوید: " خدای باعظمت و با شکوهی وجود ندارد، و جهنمی که در آن گناهکاران کباب میشوند هم نیست . اینجا و حالا روز شکنجه و سختی ماست ! حالا و اینجا روز خوشی ماست ! اینجا و حالا فرصت ماست ! این روز، این ساعت را انتخاب کن که زندگی رهایی بخشی نیست !" بنیانگزار فرقه شیطان پرستی یک یهودی از خاندان لوی به نام آنتوان لوی است و در کلیسای شیطان آنتوان لوی ، مناسک جنسی جایگاه خاصی دارد.همان رقص ها و کار های جنسی که به وسیله فرانکسیست ها ، به طور مخفی انجام می شد ، امروز از طریق گروه های شیطان پرست مثل متالیکا در سطح عموم رواج داده می شود. صنعت سکس و بازرگانی تن که در ردیف سود آورترین تجارت های جهان است به همراه صنایع مشروب سازی ، قاچاق مواد مخدر ، قمار و صنعت سینما در انحصار یهود است.شبکه وسیعی ازکلوبهای شبانه و فاحشه خانه ها توسط ویلیام ساموئل رزنبرگ ، مشهور به بیلی رز ، که از یهودیان مهاجر به آمریکا است ، تاسیس شد .
  • سران صهیونیسم جهانی عزم جدی بر نابودی هر عقیده ای دارند ، آنان تمامی اصول و تئوریها را بهم می ریزند ، نظامها و حاکمیت ها را لرزان می سازند ، خانواده ها را ویران و نقش مدیریتی پدرها و مادرها را لگدمال می کنند .
  • یهود با صرف مبالغ هنگفت و با به خدمت گرفتن هنرپیشگان ، خوانندگان ، نوازندگان ، انتشار سی دی های آموزشی ، مجلات ، روزنامه ها و کاباره ها ...در صدد پر کردن خلاء روحی و معنوی جوانان غرب و به تبع جوانان شرق برآمده است .
  • شیطان پرستی آنگونه که خود می گوید حقیقتی را جستجو می کند که در این جهان یافت نمی شود .خود کشی که از موارد رایج این آیین است ، توجیهی اینگونه دارد :اگر بپرسی چرا خودت را می کشی ؟ می گوید می خواهم به حقیقت برسم و حقیقت در این دنیا به دست نمی آید.
  • به شیطان پرست تفهیم می کنند که دنیای شیطان پرستی زندگی در میان لجن است و هیچ وقت نمی شود در لجن زندگی کرد و به لجن آلوده نشد و هیچ چاره ای برای پاک شدن نیست جز مردن و رهایی از این دنیا .
  • شیطان پرستی آیینی است که همه چیز را منفی ارائه می دهد . آدم شیطان پرست عمر شب را بلند می داند . او حتی خورشید را مانع از تابش نور می پندارد، آنان همه چیز را منفی می خواهند ، اگر به باغ سیب بروند همه سیب ها را کال می بینند و اگر به تئاتر بروند همه بازیگر ها را لال می پندارند .
  • امروز دیگر صلیب های وارونه ، ستاره پنج پر ، خفاش ، صورتهای نقاشی شده ، ماسک های حیوانات درنده ی شاخ دار ، برهنه پوشی ...تنها نشانه ها و سمبل های شیطان پرستی نیست. عمده ترین نشانه شیطان پرستی را در تجاوز و قتل به ویژه در تجاوز به کودکان و نوجوانان به همراه قتل آنان باید دید.  
  • در جمع شیطان‌پرستان اصولا تجاوز جنسی یک ارزش و شرط برای ورود و استمرار حضور در گروه به حساب می‌آید. این تجاوز که عمدتا با قتل ،تجاوز به همجنسان و کودکان نیز همراه است عنصر اصلی ایراد خسارت و انتقام‌گیری از فرد متجاوز جنسی است . تصور شیوع یافتن این ضد فرهنگ مخرب نیز می‌تواند مرزهای امنیت اخلاقی را در جامعه در‌نوردد . تجاوز جنسی از ضدارزش‌های تبلیغی این دست گروه‌هاست که دائماً با ساخت نماهنگ ، تنظیم آلبوم‌های موسیقی ، ترویج فکری و از طریق فیلم‌های مبتذل دنبال می‌شود .در حقیقت شیطان‌گرایان مدعی‌اند " تجاوز " تنوع در کسب لذت جنسی است .
  • قتل یک عمل شیطانی بزرگ به حساب آمده و شیطان‌پرستی که تعداد و کیفیت قتل‌هایش بیشتر باشد به درگاه شیطان نزدیک‌تر خواهد شد . ناگفته پیداست که این مولفه نیز تاثیرات سوء امنیتی را به همراه خواهد داشت .
    افزایش تعداد قتل در جوامع مختلف یکی از معیارهای بین‌المللی و تعیین‌کننده درخصوص وضعیت امنیتی هر کشور به شمار می‌آید ، حال اگر این جرم کلان با یک اندیشه سازماندهی شده و تقدس‌زا همراه شود و حاشیه‌هایی چون تجاوز جنسی را نیز با خود همراه سازد ، ناگفته پیداست که می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای را در خدشه‌دار نمودن مقوله مهم امنیت به همراه
    داشته‌باشد.

[ جمعه 89/7/23 ] [ 8:32 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1467647
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد