سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

امام رضا(ع) در مورد خواص خوراکیها می فرمایند؛

خاصیت انجیر : بوی دهان را بر طرف، استخوان ها را محکم، رویش مو را زیاد، بیماری را بر طرف می کند و با وجود آن احتیاجی به دارو نیست.

خاصیت نخود: نخود برای درد پشت خوب است و باید با غذا و بعد از غذا میل شود .

خاصیت هندوانه در حالت ناشتا: در حال ناشتا هندوانه خوردن ایجاد بیماری فلج سستی اندام می کند.

خواص به: حضور رسول خدا(ص) به هدیه دادند، آن را با دستشان نصف فرمودند. آن حضرت به را خیلی دوست می داشتند و آن را میل فرموده و به یارانشان که در محضرشان بودند نیز دادند و فرمودند: به بخورید که آن قلب را جلی داده و برای سینه خوب بوده و آن را تمیز می کند.

درباره تخم خربزه: خربزه را در حال ناشتا خوردن باعث فلج می گردد و باعث قولنج شدن می گردد.

خواص سرکه: سرکه ذهن را محکم کرده و عقل را زیاد و قوی می کند. دوائی برای یرقان: حماد بن مهران بلخی می گوید: در خراسان روزی جوانی از شیعیان از زردی، خدمت آن حضرت شکایت کرد. حضرت فرمودند: خیار را پوست بکن و بعد پوستش را با آب بپز و بعد از پختن به مدت سه روز مقداری از آن را در حال ناشتا بخور.

گوشت خام: امام رضا(ع) می فرمایند که حضرت علی (ع) فرمودند: روز شنبه، روز مکر و حیله است خوردن گوشت خام در شکم کرم ایجاد میکند.

خاصیت مویز: امام رضا(ع) می فرمایند که حضرت علی (ع) فرمودند: روز یکشنبه، روز ساختن و کاشتن است.هر کس میخواهد به حافظه اش افزوده شود صبح گاهان در حالت ناشتا هفت مثقال مویز بخورد.       منبع :http://www.imamrezatv.ir/sn/pages/id/186


[ یکشنبه 89/7/18 ] [ 9:56 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1467664
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد