سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

 محققان می گویند عصاره قره قاط در مقابله با این عفونتها بسیار موثر است.

به گزارش ایانا از ساینس دیلی (Science Daily)، دکتر تری کیم سانو (Terri camesano) در دویست و چهلمین نشست انجمن شیمی آمریکا در بوستون گفت: در تعدادی آزمایش بالینی که با دقت بسیار زیاد طراحی و انجام شد، معلوم شد عصاره قره ­قاط واقعا در پیشگیری از عفونتهای دستگاه ادراری موثر است.

طبق برآوردها، سالانه هشت میلیون نفر در آمریکا به دلیل عفونت دستگاه ادراری ویزیت می شوند که کل هزینه درمانی آنها بالغ بر 6/1 میلیارد دلار است.

عفونت دستگاه ادراری ممکن است در هر نقطه ای بین مجرای دفع ادرار و کلیه ها بروز کند. زنان، قربانیان اصلی این عفونتها هستند. از هر سه زن یکی در زندگی خود با این عفونت مواجه می شود که طبق بررسیها تنها نیمی از آنها در مواقع شدت بیماری به دنبال درمان می روند.

دکتر کیم سانو گفت: پژوهش ما مشخص کرد عصاره قره قاط با اشرشیا کولی (شایع ترین عامل این  عفونتها) مقابله می کند.

در این تحقیق، انواع اشرشیا کولی در ادرار افراد سالم (قبل و بعد از مصرف قره قاط) جمع آوری شد. مخلوط آب، قره قاط و شیرین کننده ها از متداولترین نوشیدنیهای قره قاط است.

دکتر کیم سانو تاکید کرد: نتایج این تحقیق نباید افراد را به خود درمانی سوق دهد. افراد مبتلا باید در هر حال به پزشک مراجعه کنند. عفونتهای ادراری به سرعت گسترش میابند و اگر با آنتی بیوتیک درمان نشوند، باعث شدت بیماری به ویژه در اطفال، افراد دچار ناراحتیهای مزمن و سالخوردگان می شوند./


[ سه شنبه 89/7/13 ] [ 7:33 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1467652
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد