سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

بسم الله الرّحن الرّحیم

روزی جوانی از فرزندان خوب ایران اسلامی از من سؤال کرد که : چرا در ایران آزادی نیست ؟ چرا ما نباید با جنس مخالف خودمان آزاد باشیم ؟ و... در پاسخ اینجانب از ایشان سؤال کردم منظور شما از آزادی چیست ؟

آیا رابطه با جنس مخالف یعنی آزادی و... واقعا اگر ما این حق را برای تمامی جوانان چه دختر وچه پسر قائل شویم چه اتفاقی را پیش بینی می کنید؟ جز این که با پا گذاشتن روی ارزشهای والای انسانی وبرداشتن حریمهایی که می تواند باعث بالندگی وسلامت یک جامعه ارزشی باشد ونهایتا موجب فساد وتباهی ونابودی این ارزشها وجامعه خواهد شد ، چه سودی برای ما خواهد داشت؟ ازایشان سؤال کردم که آیا شما خواهر داری ؟ پاسخ داد بله ، گفتم آیا برای شما فرقی ندارد که خواهرت از این به اصطلاح آزادی بهره مند گردد؟ و... که ایشان در پاسخ فرمودند به این موضوع فکر نکردم . پرسیدم آیا شما ، خواهرتان یا تمامی جوانان قصد ازداوج دارید یا خیر ؟ در پاسخ گفتند :نهایتا بله، پرسیدم ملاک ومعیار شما در انتخاب همسر چیست ؟ گفتند نجابت ، پاکی : و.... در پاسخ گفتم عزیز من شما چگونه دنبال ارزشهایی هستید که این ارزشها در ارتباطات غیر مشروع وبه قول شما آزادی به بازی گرفته شده ، آیا خواهر شما که ازاین آزادی استفاده کرده است می تواند گوهر گرانبهایی به نام پاکی ونجابت  را با خود به همراه داشته باشد؟ مگر انسان از چوب یا آهن خلق شده است ، فرزندان خوب ایران اسلامی باور بفرمائید آنچه که به عنوان آزادی برای بعضی از دوستان جوان ما مطرح است جز اندیشیدن  وپاسخ به غریزه واحساس خودبه دنبال چیز دیگری نیستند .  سوابق موجود وپروندهای متعدد در این خصوص گویای این مهم است .قضاوت وهرگونه برداشت از این مطلب با شما خوبان مهربان باایمان است .


[ جمعه 89/7/9 ] [ 9:11 عصر ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1467660
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد