سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

ورزش > والیبال  - همشهری‌آنلاین:

تیم ملی والیبال ایران در فینال رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا عصر روز هفتم مهر 90 در برابر تیم چین به میدان رفت.

Asian volleyball 2011

به گزارش همشهری‌آنلاین دیدار پایانی شانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن 12 هزار نفری مجموعه آزادی آغاز شد و نتایج زیر به دست آمد:

ست اول: ایران 22- چین 25

ست دوم: ایران 25 - چین 18

ست سوم: ایران 25 - چین 19

ست چهارم: ایران 25 - چین 15

این برای نخستین بار است که تیم ملی والیبال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان نخست و مدال طلا دست پیدا می‌کند.

ملی پوشان ایران با شایستگی تمام به این عنوان دست پیدا کردند و در طول رقابت‌ها تنها دو ست را مقابل کره جنوبی و چین واگذار کردند و سایر حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم فوتبال ایران به همراه دستیارانش در VIP حضور داشتند. کی‌روش، گاسپار، سیموئز و نمازی به محض ورود به سالن با تعجب به 20 هزار هوادار ایرانی نگاه کردند. آنها به قدری شگفت‌زده شده بودند که با تلفن همراه‌ خود از حضور این تعداد تماشاگر برای یک بازی والیبال تصویربرداری کردند.

تیم ملی والیبال کره جنوبی هم با شکست استرالیا در دیدار رده بندی شانزهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت


[ پنج شنبه 90/7/7 ] [ 11:23 عصر ] [ علی فغانی ]

گفتم که چرا رفتی تدبیر نه این بود     گفتی چه توان کرد که تقدیر چنین بود
گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود   گفتی که نگو، مصلحت حق چنین بود

تصویری از استاد علی فغانی حدود 18 سال پیش

گرامی می داریم یاد و خاطره استاد فقید و فرزانه، معلم فرهیخته و نمونه دنیای ورزش های رزمی  شی هان علی فغانی را... 


[ شنبه 90/7/2 ] [ 10:26 عصر ] [ علی فغانی ]

 

جام جم آنلاین: خانم زهرا طاهرزاده فرد (سنا) شاعره کاشانی است که درباره هفته دفاع مقدس شعری با نام منظومه عشق» سروده است.

به گزارش جام جم آنلاین، این شعر تقدیم به شهیدانی که با نثار خونشان سربلندی و عزت آفریدند.

بشنـو حدیثــی از دیـارِ آشنــایی 

از عرصـه پـروازِ مرغـانِ هوایـی

این عرصه دارد وسعتی تا مرزِایثار

جای عروجِ  پاکِ مردانِ  خدایی

آنجا که رسمِ عاشقی آغـاز کردنـد

تا نیمه شبها با خداشان راز کردند

وقتـی که مُهرِ دعوتِ حق باز کردند

خـواندند با دنیائیان فصـلِ جدایی

آنجا که (کُلُّ ‌یَوم ، عاشورا) به پا بود

هر جا حریمِ(کُلُّ ارضٍ کَربلا) بود

پروانگانِ عشـق را رســمِ وفـا بود

پروازشـان چون عاشقان کربـلایی

رمزِ بزرگِ فتحِ شان (حُبِ اِلیَ الله)

رزم و حماسه سازی و(قربِ اِلی‌الله)

از دامِ شومِ ظلمتِ دیــوانِ گمراه

ما را رهانیدند و خود سوی رهــایی

با عشقِ حق تا برترین درگاه رفتنـد

لبیـک گویـان تـا (لقاء الله) رفتنــد

با ساکنـانِ آسمان همـراه رفتنــد

خواندنـد با آنهـا سـرود همنـوایـی

آنان که بر شمعِ وفـا پروانه بودنـد

جـان را فدای راه مولاشان نمودند

جاری ترین گل واژه های این سرودند

منظومه عشـق است و یـاران ولایی

زهرا طاهرزاده فرد «سنا»-کاشان

منبع: جام جم آنلاین 

 


[ شنبه 90/7/2 ] [ 10:20 عصر ] [ علی فغانی ]

تشدید برخورد با جرائم خشن با قید دو فوریت در دستور کار مجلس قرار گرفت
جام جم آنلاین: عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشدید برخورد با جرائم خشن که به صورت دو فوریتی تدوین شده بود، در دستور کار هیات رئیسه مجلس قرار دارد. 

موسی قربانی در گفت‌وگو با فارس، عنوان کرد: برخورد با جرائم خشن در دستور کار هیات رئیسه مجلس قرار دارد.
وی افزود: این طرح دو  فوریتی بود و روز  8 مرداد به تایید کمیسیون قضایی رسید و تصویب شد. به این ترتیب به هیات رئیسه مجلس ارجاع داده شد.
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه چند طرح دو فوریتی دیگر نیز در دستور کار مجلس قرار دارد که امیدواریم بسرعت نوبت به رسیدگی طرح برخورد با جرائم خشن برسد.
پیش از این در روز 8 مرداد موسی قربانی خبر از تدوین طرحی 2 فوریتی داده بود که برخی از مسوولان ناجا و همچنین دادستانی کل کشور در تدوین آن نقش داشتند.
یکی از این موضوعات بحث کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قتل، تجاوز و سرقت‌های مسلحانه است، به‌گونه‌ای که برای مثال مدت زمان تجدید نظر از 20 روز به 7 روز کاهش یابد.
در کنار این موضوع، مقرر شد تا انتشار مذاکرات دادگاه‌های رسیدگی به این جرائم تا آنجا که به بازدارندگی از وقوع جرم منجر می‌شود، قانونی قلمداد شود و دیگر نیازی به صبر تا قطعی شدن حکم برای انتشار نباشد.

منبع:  http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854996787


[ شنبه 90/7/2 ] [ 10:15 عصر ] [ علی فغانی ]

    امروز محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران اسلامی یکی از سخنرانان اجلاس عمومی در سازمان ملل است. وی هر ساله در این نشست جهانی شرکت کرده است و هر بار نیز سخنانش مورد توجه دولت ها و افکار عمومی جهانی قرار گرفته است. سخنرانی امروز رئیس جمهور ایران با توجه به تحولاتی که در کشورهای عربی منطقه صورت گرفته و موج بیداری ملت های مسلمان از اهمیت مضاعفی برخوردار است؛ چرا که موضع ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای خاورمیانه می تواند بر معادلات منطقه تاثیرگذار باشد.
    نگرانی غربی ها بخصوص رژیم صهیونیستی از سخنرانی عالی ترین مقام اجرایی ایران از عالی ترین تریبون جهانی آنقدر زیاد است که از مدت ها قبل از سفر احمدی نژاد به نیویورک برنامه هایی را برای اخلال در این سفر تدارک دیده بودند. این اعمال فشارها از تلاش و فضاسازی برای عدم پذیرش هیات ایرانی توسط هتل های نیویورک گرفته تا لغو برنامه های سخنرانی های رئیس جمهور ایران در محافل دانشگاهی را شامل می شد.
    کمیته آمریکایی مبارزه با برنامه هسته ای ایران در اقدامی خصمانه از هتل های شهر نیویورک خواسته بود تا از میزبانی محمود احمدی نژاد و هیات همراهش خودداری کنند.این کمیته در نامه ای خطاب به این هتل ها، با تکرار ادعاهای واهی دولت آمریکا مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته ای کشورمان، تلاش داشت به نوعی سفر احتمالی احمدی نژاد به نیویورک برای شرکت در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهریورماه سال جاری را با اخلال مواجه کند.
    فاکس نیوز شبکه آمریکایی ضدایرانی در زیرنویسی به همراه تصویر رئیس جمهور کشورمان جمله «حدس بزنید چه کسی به شهر ما می آید را» به طور مداوم پخش و علیه ایران گزارش های متعددی پخش می کند.
    از دیگر سو، گروه های راست وابسته به صهیونیسم بین الملل نسبت به انتشار برخی اخبار درباره احتمال شام خوردن برخی دانشجویان دانشگاه کلمبیا با محمود احمدی نژاد در سفر رئیس جمهوری به نیویورک واکنش نشان دادند؛ هرچند که نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد چنین برنامه ای برای رئیس جمهور ایران تدارک دیده نشده است.
    همه این تلاش ها به آن خاطر است که لابی صهیونیستی از توجه افکار عمومی آمریکا و جهان به سخنان رئیس جمهور ایران واهمه دارد.این در حالی است که احمدی نژاد بلافاصله پس از ورود به نیویورک اولین انتقادات صریح خود را متوجه زمان ملل کرد و گفت: این سازمان در سیطره چند کشور است.احمدی نژاد در سخنرانی سال گذشته اش در مجمع عمومی سازمان ملل پیشنهاد کرد سازمان ملل درباره حادثه 11سپتامبر یک گروه حقیقت یاب مستقل تعیین کند تا بعدها عده ای اظهارنظر درباره آن را ممنوع نکنند.وی همچنین با تاکید بر ناکارآمدی سازمان ملل و شورای امنیت پیشنهاد داد مجمع عمومی نسبت به اصلاح ساختار سازمان ملل اقدام کند.
    وی با اشاره به دعوت از مسوولان آمریکایی برای مناظره ای صریح و جدی در سازمان ملل گفت: پیشنهاد می کنم که کرسی مناظرات آزاد در صحن مجمع برپا شود.
    به نظر می رسد که سفر احمدی نژاد به نیویورک و سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل و نیز گفت وگوی مستقیم او با رسانه ها و محافل دانشگاهی در سال های گذشته دردسر زیادی برای محافل تندرو و لابی های رژیم صهیونیستی در آمریکا ایجاد کرده چرا که با بیان شفاف مسائل از سوی رئیس جمهوری ایران بسیاری از نقشه های تبلیغاتی این محافل و رسانه های وابسته به آنها نزد وجدان های بیدار جهانی نقش بر آب می شود.در چنین شرایطی، محافل و رسانه های وابسته به لابی رژیم صهیونیستی ترس از سخنرانی احمدی نژاد در سازمان ملل و گفت وگوی مستقیم او با رسانه ها و افکار عمومی آمریکا به نمایش گذاشته اند و این در حالی است که امروز به هر ترتیب فرستاده ارشد ایران به مجمع عمومی سازمان ملل سخن و پیام ملت بزرگ ایران را به اطلاع جهانیان خواهد رساند.
    
    احمدی نژاد: ایران تلاش می کند دیدگاه ها را در سوریه نزدیک کند
    رئیس جمهور در گفت وگو با شبکه آمریکایی ای.بی.سی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند دیدگاه های برخی معترضان و دولت سوریه را به هم نزدیک کند تا اصلاحات مورد تفاهم طرفین ایجاد شود، گفت: ما با هر نوع دخالت خارجی نیروهای ناتو و برخی به اصطلاح قدرت طلبان در امور کشورها مخالفیم.
    به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد که به نیویورک سفر کرده است در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی ایران از وضعیت سوریه خاطرنشان کرد: دیدگاه ایران درخصوص همه ملت ها یکسان است و عدالت و انتخاب آزاد را حق همه ملت ها می داند. ملت ها و دولت ها باید با همکاری یکدیگر، اصلاحات مورد نیاز را در کشورهای خود انجام دهند، اما نباید دیگران در این امور دخالتی داشته باشند.
    احمدی نژاد رفتار دولت آمریکا در یمن و بحرین را با رفتاری که دولتمردان این کشور در قبال سوریه از خود نشان می دهند کاملامتفاوت و متناقض دانست و با اشاره به ارسال اسلحه به سوریه و تهدید منافع این کشور، اظهار تاسف کرد که بعضی کشورها و گروه های نزدیک به دولت آمریکا، به سوریه اسلحه می فرستند. وی افزود: بی تردید این روند نه تنها کمکی به حل و فصل شرایط نخواهد کرد بلکه اوضاع را در این کشور پیچیده تر می کند. احمدی نژاد تاکید کرد: تحولاتی که در منطقه شروع شده است به طور حتم سلطه آمریکا را نمی پسندد. وی گفت: مشکل امروز جهان روحیه استکباری سردمداران و سیاستگذاران آمریکایی است و تحولات منطقه، سلطه آمریکا را نمی پسندد.
    
    تشکیل کشوری فلسطینی
    احمدی نژاد در پاسخ به این ادعا مبنی بر این که پیش شرط تشکیل دولت فلسطین به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی از سوی این دولت است، تصریح کرد: چرا باید چنین شرطی گذاشته شود که یک ملت برای استقلال و عزت خود باید یک رژیم جعلی را به رسمیت بشناسد؟ این عادلانه نیست؛ اگر دولت آمریکا در ادعای خود مبنی بر به رسمیت شناختن حق ملت فلسطین صداقت دارد باید اجازه دهد دولت فلسطین بدون هیچ گونه پیش شرطی تشکیل شود و البته دولت فلسطین پس از آن اجازه دارد درخصوص موضوعات مختلف تصمیم گیری کند؛ بی تردید قرار گذاشتن پیش شرط های ظالمانه مشکلی را حل نخواهد کرد. 
    رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره روابط ایران و آمریکا اظهار کرد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر پایه رابطه دوستانه و برادرانه با سایر کشورها استوار است و ما همیشه از برقراری رابطه بین ملت ها استقبال کرده ایم و البته باید توجه داشت که دولت آمریکا رابطه خود را به طور یکجانبه با ایران قطع کرد؛ ما معتقدیم هیچگونه دلیلی برای تنش وجود ندارد و در شرایط عادلانه و احترام آمیز آماده تعامل و گفت وگو هستیم.
    رئیس جمهور در دیدار فعالان و رهبران گروه های ضدجنگ آمریکا نیز گفت: امروز سلطه گران از هدیه دادن آزادی و دموکراسی به ملت ها سخن می گویند، اما این ارزش ها را در قالب بمب و اسلحه و در راستای تامین منافع سرمایه داران بی فرهنگ دنبال می کنند.
    احمدی نژاد قرار است امروز حدود ساعت 13 به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند. این نشست دیروز و با سخنرانی بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد آغاز شد.

 روزنامه جام جم، شماره 3233 به تاریخ 31/6/90، صفحه 1


[ شنبه 90/7/2 ] [ 10:1 عصر ] [ علی فغانی ]

 

توسعه توانایی دانشمندان در خواندن فکر انسان

اگر خاطرتان باشد چند وقت پیش دانشمندان کانادایی اعلام کردند که قادر به خواندن فکر افراد هستند، البته در آن زمان نگرانی چندانی از عوارض جانبی این توانایی وجود نداشت، چرا که قدرت دانشمندان کانادایی منحصر به پیش بینی حرکات دست بر اساس ام آر آی بود؛ اما به نظر می رسد توانایی ذهن خوانی دانشمندان به سرعت در حال افزایش است و اکنون گروهی از منتخبین علوم اعصاب دانشگاههای آمریکا ادعا کرده اند که قادرند افکار انسان را بدون نیاز به بیان آنها، بخوانند. 
آنها با بررسی فعالیت مناطق مختلف مغز و انطباق آنها با افکار و کلمات و احساسات افراد مورد آزمایش، توانسته اند "مسیرهای مفهومی" برای تفکرات مختلف مغز ترسیم کنند و بر اساس آن می توانند با رصد فعالیتهای مغزی به مفهوم تفکرات انسان پی ببرند. 
البته هنوز هم قدرت این ذهن خوانی آنقدر قوی نیست که نگران کننده باشد و دانشمندان برای چنین کارهایی نیاز به دستگاه های عریض و طویل MRI عملکردی دارند. اما بعید نیست که این تکنولوژی روزی چنان توسعه پیدا کند که بتواند به راحتی افکار یک فرد را اسکن کند. 
خطرات احتمالی چنین قدرتی را می توان حدس زد اما آیا این کار می تواند فایده ای هم داشته باشد؟ بله، توانایی انتقال مفهوم در افرادی که قادر به تکلم نیستند و یا حتی ساخت گجتهای مترجمی که از انتقال مفاهیم (و بدون واسطه زبانی) برای ترجمه استفاده می کنند می تواند از فواید این فن آوری باشد(چیزی شبیه به ماهی بابِل در داستان های علمی تخیلی). شما چه کاربردهای دیگری برای این تکنولوژی می توانید تصور کنید؟

منبع:  http://download.ir/url/show/id/1143

 


[ شنبه 90/7/2 ] [ 8:11 عصر ] [ علی فغانی ]

دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00

گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین را که اکثریت آنها را تولیدات شرکت نوکیا تشکیل می دهند را همه ما به خوبی میشناسیم. نرم افزارها و بازی هایی که برای سیستم عامل سیمبین طراحی می شوند در صورتی که رایگان نباشند و برای استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه باشیم ، بر روی تلفن همراه ما نصب نخواهند شد مگر اینکه از آنها بصورت ساین شده استفاده کنیم. اما ساین کردن یک فایل بازی و یا نرم افزار با وجود Pot Sign Tools دیگر کار چندان دشواری نیست. با استفاده از این نرم افزار با طی کردن چند مرحله ساده به راحتی می توانید از نرم افزارها و بازی های مختلف بصورت رایگان و ساین شده بر روی گوشی خود استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید... ?

 

قابل توجه کاربران میهن دانلود در روزهای اینده لینک های مطالب فقط برای کاربران سایت که  اکانت VIP سایت را خریداری کنند نمایش داده میشود,اما از ان جا که ما به کاربران قدیمی خود ارادت ویژه ای داریم از شما کاربران درخواست داریم در گروه یاهو میهن دانلود عضو  شوید ضمن این که مطالب سایت برای شما در ایمیلتان ارسال میشود شناسه کاربری VIP  شما برای ورود به سایت به شکل مجانی برای شما ایمیل خواهد شد در این حالت شما هیچ هزینه ای نخواهید پرداخت.همچنین جوایز ویژه ای برای اعضای گروه در هفته به قید قرعه شامل اکانت وب سایت های Hotfile ,Rapidshare توسط نماینده این سایت ها در ایران توسط سایت Rapidha.com  به ایمل کاربران برنده شده ارسال خواهد شد.

مزایا عضویت :
دانلود نرم افزار های روز دنیا به همراه کرک
بی نیاز بودن از اکانت VIP در اینده برای دانلود از سایت
دانلود فیلم های مستند کیفیت بالا HD و غیره..
فال,اس ام اس,جوک,طالع بینی,داستان
اخبار روز دنیا به همراه اخبار ورزشی
عکس های بازیگران و فیلم های جدید
قرعه کشی محصولات فروشگاه + اکانت های مجانی
دانلود عکس های کیفیت بالا جدید با موضوعات مختلف

برای عضویت رایگان در گروه اینجا کلیک کنید


برخی ویژگی های نرم افزار:- ساین آسان فایلهای SIS و SISX با فایل CER و KEY.-  ابزار ساین عمومی فایلها و روت ساین با Opda , leftup , BiNPDA.- استخراج imei از فایلهای سرتیفیکیت.- ذخیره مسیر فایل CER و KEY برای دفعات بعدی ساین کردن.- نمایش سریع imei گوشی , در فایل سرتیفیکیت خود.- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.- کاربرد آسان.- و...


[ شنبه 90/7/2 ] [ 7:58 عصر ] [ علی فغانی ]
<      1   2      
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 147
کل بازدیدها: 1467094
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد