سفارش تبلیغ
صبا ویژن
Live Traffic Feed

انا لله و انا الیه راجعون در این مصیبت جانگداز ، باید چشم ها ، خون بگرید ، چرا که منشور جاوید انسانیت و لوح ماندگار شرافت، و قاموس کرامت ، بدست انسان نماهای پیرو ابلیس ، زبانه می کشد ، پس تا روز از پی شب می آید، باید در این مصیبت جانکاه ، گریبان چاک داد و سر بر محمل به لطم نیلی ساخت و اشک ماتم ریخت و با اندوه هم خانه شد .هم زمان با مراسم نهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر، صدها تن از موافقان و مخالفان بنای مرکز اسلامی، در نیویورک تظاهرات جداگانه ای برگزار کردند. گروهی با تفکرات ضد اسلامی در مقابل کاخ سفید تجمع کردند و رئیس این گروه یک نسخه از قرآن کریم را آتش زد.یک گروه تندروی آمریکایی دیگر نیز با هتاکی به کتاب آسمانی قرآن، آیات ترجمه شده به انگلیسی را پاره کرد.

در سالگرد 11 سپتامبر یک نسخه از قرآن کریم در منطقه "گراند سیرو" نیز آتش زده شد. در ایالت کانزاس هم یک کشیش اعلام کرد که روز جدیدی را برای به آتش کشیدن قرآن کریم مشخص خواهد کرد.

از سوی دیگر پایگاه خبری الجزیره اعلام کرد که یک گروه کوچک مسیحی در مقابل کاخ سفید در اقدامی اسفناک، صفحاتی از قرآن کریم را پاره کردند. این گروه با این ادعا که به اعتقاد آنها، قرآن، دروغی، اسلامی است، در مقابل کاخ سفید اقدام به پاره کردن کتاب مقدس مسلمانان نمودند. این جماعت گمراه، اعلام کردند که این اقدام را با هدف گرامیداشت سالگرد حادثه 11 سپتامبر انجام داده اند. یکی از اعضای این گروه مسیحی در سخنانی گستاخانه در توجیه عملکرد خود مدعی شد که یکی از دلایل ما در انجام این عمل، متوقف کردن دروغ های اسلام است!! اما آنان باید بدانند که"یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ " مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه "خدا" گرچه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید .

با صدای رسا اعلام می کنیم که منطق قرآن آتش زدنی نیست و آنچه که آتش می‌گیرد هویت آتش زنندگان است.

در این مراسم یکی از کفار مسیحی، آیه هایی از قرآن را تلاوت کرد و سپس این کتاب مقدس که به زبان انگلیسی ترجمه شده بود را پاره کرد. این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در دقایق اولیه وقوع این جنایت، هیچ مداخله ای نکرد و اجازه داد تصویربرداران با آسودگی، از این اقدام توهین آمیز فیلم بگیرند و آنگاه چند مامور، پس از دقایقی از تماشای این عمل شنیع، وارد عمل شده و عامل هتاک این اقدام را با احترام و به آرامی از صحنه دور کردند.

مسیحیت و اعتقادات مسیحیان، امروز به ابزاری برای سرمداران کاخ سفید جهت رسیدن به مقاصد شوم و سیاست های استکباریشان تبدیل شده است. امروز "آمریکا" به اسم مسیحیت، حضرت عیسی را زیر سؤال می‌برد و بدین وسیله؛ آمریکایی ها، از دین مسیح، دینی هتاک ساخته اند. چرا که یقیناً مسیحیت نیز چنین جنایتی را محکوم می کند.

اهانت به قرآن بر خلاف ارزش‌های مسیحیان است. همه کسانی که صاحب دین و کتاب آسمانی هستند باید به ادیان دیگر، احترام بگذارند، همانگونه که قرآن نیز چنین منطقی را بیان می فرماید و در حقیقت؛ اهانت به یکی از ادیان الهی یعنی اهانت به دیگر ادیان الهی. آتش زدن قرآن، آتش زدن تمام ادیان الهی است .

با صدای رسا اعلام می کنیم که منطق قرآن آتش زدنی نیست و آنچه که آتش می‌گیرد هویت آتش زنندگان است.

شگفتا؛ که گمراهان این جنایت می گویند :  ما به خاطر سالگرد حادثه 11 سپتامبر دست به چنین فاجعه ددمنشانه ای می زنیم. باید به آنان گفت : سخت در اشتباهید ! "قَالُوا طَائِرُکُمْ مَعَکُمْ أَئِن ذُکِّرْتُم بَلْ أَنتُمْ قَوْمٌ مُّسْرِفُونَ" شومىِ شما با خود شماست.  اگر یادتان آورند، بلکه شما جماعتی تجاوزگر هستید و باید بدانید آن جنایت نیز جنایتی بود که خود بر خویشتن روا داشتید و سران مشرک شما چنین رخدادی را بر شما رقم زدند؛ چرا سراغش را از قرآن می گیرید؟ مضافاً اگر قرار بود که به خاطر ستم به گروهی که هر کدامشان صاحب شریعتی هستند، به دینی اهانت شود؛ پس این همه سکوت در مقابل صهیونیسم گردنکش و یهودیان جنایت پیشه، برای چیست؟

ما پیرو آیینی هستیم که پیشوایش امیرالمومنین علی علیه‌السلام، بی حرمتی به زن یهودی در قلمرو حکومتش را بر نمی تابد و به خاطر آن رخداد، طلب مرگ می نماید ،بیش از  60 سال است که سرزمین مقدس مسلمانان در فلسطین اشغالی را  به زور غصب نموده اند و فلسطینیان بی پناه را از خانه و کاشانه رانده اند. و ماجرا به اینجا ختم نمی شود چرا که هر روز شاهد جنایات وحشیانه آنان در این اقلیم مقدس هستیم و هر روز کودکان و زنان بی دفاع، مورد حملات صهیونیسم قرار می گیرند و به خاک و خون کشیده می شوند.

آنان را چه می شود که به خاطر، رخداد  11سپتامبر ، به کاخ سفید شیطنت می آیند و گناهکار این حادثه را مسلمانان می‌دانند. حال آن که مسلمانان آزاده و پیروان دین محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) از حوادث 11 سپتامبر ، ابوغریب ،  تاسوکی و گوانتانامو ، بیزاری می جویند و سر نخ تمام این جنایت ها را در اطاق های همان کاخ شوم شیطنت، می جویند .

ما پیرو آیینی هستیم که پیشوایش امیرالمومنین علی علیه‌السلام، بی حرمتی به زن یهودی در قلمرو حکومتش را بر نمی تابد و به خاطر آن رخداد، طلب مرگ می نماید .

کجایند کسانی که حوادث جنایتکارانه جهان را نمی بینند و ستمهای همواره و هر روزه در جهان را هیچ می پندارند و سکوت مرگبار، دهانشان را ممهور کرده است و اینک میداندار فتنه ای دیگر در جهان شده اند ؟

آیا آنان  انسانیت مظلوم در الخلیل و باریکه غزه را حس نکرده اند؟ آیا آنان شرافت پایمال شده در زیر چکمه های فرزندان یهودا در وادی عفرون را ندیده اند ؟ چه شد که  اینک در سالروز جنایت صهیونیستی دیگر ، پیراهن موشدایان را به نیزه کرده اند ؟ و اشک تمساح را با نیش خندهای ابلیس آمیخته و به پیکره انسانیت، می تازند ؟ اما بلندی های جولان را فتح بزرگ می نامند؟

آیا وقت آن نشده که سردمداران بلاد اسلامی ، رقیمه ای و صدایی بلند سازند و بر لوح جهان بیاویزند ؟

آیا مسلمانان نمی توانند در مقابل این همه ستم ، به صاحبان ادیان یهودی و مسیحی بتازند ؟ و جنگ های صلیبی، دوباره احیاء گردد؟ در پاسخ باید گفت که دین مقدس اسلام، چون بر مبنای منطق و عقلانیت استوار گردیده، پاسخ تمام این جنایت ها  را با همان سنت سنیه خویش ، به سوی آنان گسیل می دارد ، باشد تا آنان به خود آیند !!

مسلمانان را اندیشه بر آن است که باید به همه پیامبران و ادیان الهی احترام گذاشت، همانگونه که قرآن می فرماید: "وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ  فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ" و آنهایى را که جز خدا مى‏خوانند دشنام مدهید که آنان از روى دشمنى [و] به نادانى، خدا را دشنام خواهند داد

مسلمانان را اندیشه بر آن است که باید به همه پیامبران و ادیان الهی احترام گذاشت، همانگونه که قرآن می فرماید: "وَلاَ تَسُبُّواْ الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللّهِ  فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ" و آنهایى را که جز خدا مى‏خوانند دشنام مدهید که آنان از روى دشمنى [و] به نادانى، خدا را دشنام خواهند داد .

و اما اینک و در این مصیبت جانگداز ، باید چشم ها ، خون بگرید ، چرا که منشور جاوید انسانیت و لوح ماندگار شرافت، و قاموس کرامت ، بدست انسان نماهای پیرو ابلیس ، در آتش نمرودیان ، زبانه می کشد ، پس تا روز از پی شب می آید، باید در این مصیبت جانکاه ، گریبان چاک داد و سر بر محمل به لطم نیلی ساخت و اشک ماتم ریخت و با اندوه هم خانه شد.

و به یقین خون غیرت مسلمانان به جوش آمده و در مقابل این جنایت سخت و  اسفبار ، مُهر زبان بر گشوده و بر عاملان آن گستاخی و عداوت بر علیه خدای قاهر متعال، می تازد.

تبیانیان نیز در اندوه این غم بزرگ به سوگ می نشینند و این ضایعه مولمه را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه مسلمانان و قرآن دوستان عالم تسلیت گفته و از خدای بزرگ شتاب در امر ظهور آن قرآن ناطق را خواستار است . منبع : سایت تبیان ( دین واندیشه)


[ سه شنبه 89/6/23 ] [ 9:41 صبح ] [ علی فغانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره استاد فغانی

مدیر وبلاگ : علی فغانی[467]
نویسندگان وبلاگ :
محمد مهدی فغانی[208]
محمدرضا محمدی[167]
رضا اشرفی[66]
مهدی احمدی[71]

علی فغانی هستم بچه خاک پاک ایران اسلامی عشق آباد طبس از توابع استان یزد . به ورزشهای رزمی علاقه دارم مربی ممتاز ملی ( کیو کوشین وآشی هارا کاراته) ودان 6 آشی هارا ، دان 5 کیوکو شین کاراته هستم. دنیا را دار مبارزه می دانم مبارزه با .... به عرض زندگی فکر می کنم نه به طول آن. عشق به همسر وفرزندانم دارم دین قرآن کریم ،ولایت ووطنم را با تمام وجودم دوست دارم .
آمار بازدید

 

بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 1464577
ابزار جستجو



در این وبلاگ
در کل اینترنت
تقدیم به روح پاک استاد