ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مهيار 

با سلام

هميشه ياد دوران دبيرستان و گفتن از زماني که همه هم سن و سالها با همديگر و در کنار هم بودن را تجربه مي کنند باعث شادي خاطر مي شود يادش گرامي دوستاني بودند که هنوز يادشان به ما احساس غرور ميدهد

پاسخ

سلام وممنون از لطف شما بزرگوار
+ همشهري 


سلام

آخرش در باره عشق اباد و وطنتان مطلبي نوشتيد . واقعا خوشحال شدم و مرا به دوراني برديد که شايد جنابعالي و ديگر دوستان که اسمي از آنها برديد و آنهايي نيز که اسمشان را نياورديد الگويي براي ما کوچکترها بوديد . ولي اکنون پس از سي سال از آن دوران ، کمتر کسي مي بينم که هنوز صداقت گذشته را داشته باشد . يادش به خير . ياد تمام جوانان عزيزي که از تنها دبيرستان عشق آباد به جبهه ها رفتند و ديگر بازنگشتند به خير .

پاسخ

سلام بزرگوار ممنون از محبتتان بازم دريغ كردي اسم مباركتو بگي ولي عيبي نداره اين از علائم بزرگيه كه من ندارم . بذل لطف ونگاه گرم شما هميشه با من بوده وشما بوديد كه نقدي داشتيد به حقير مبني بر اينكه رويكرد شما عشق آبادي نيست وبه نگاه منطقي شما احترام گذاشتم واكنون شايد كمي اصلاح شده باشد مرا خواهي بخشيد اگر دير به دير به روز مي شوم .
+ غمخوار 

سلام آقاي فغاني درود بر معلمين عزيز بخش من نظرات شما رو هميشه تو سايت هاي بخش ميخونم و از عشقي که به منطقه دارين کمال تشکر را دارم من نميدونم با چي به منطقه سفر ميکنين ولي من چند باري با قطار اومدم سري آخر سرويس نداشت خيلي معطل شدم بهتره يه سري به سايت هودر بزنين از ايستگاه يه خبر گذاشته جالب بود منم نظرمو گذاشتم اگه تونستين خبرش رو هم بذارين تو وبتون که خوانندگانتون نظر بدن خيلي خوب ميشه.درود برشما
پاسخ

سلام وعرض ادب واحترام عزيز بزرگوار چشم
+ ahmad 

سلام جناب آقاي فغاني

خيلي کار خوب و پسنديده اي است .موفق و مويد باشيد.

پاسخ

احمد آقا ممنون وسژاس از بذل لطف ونگاه گرمتان


شايد من و شما در يک دبيرستان در منطقه محروم تحصيل کرديم اما صفا و صميميت خاصي ببين دانش آموزان و بين دبيران با دانش آموزان حاکم بود. همينکه شما بعد از اين همه سال به ياد آن دوران هستيد و اسامي را کامل در ذهن داريد گواه بر اين مدعاست.

ياد همه آن دبيران بخير

موفق و سربلند باشيد

ارادتمنديم

پاسخ

سلام وعرض ادب واحترام ممنون سيد جان محبت فرموديد سري زديد.
+ مجتبي برهاني 
سلام جناب فغاني.خيلي جالب بود استفاده کرديم.بيش از پيش منتظرتان هستيم.شاد وسالم باشيد.
پاسخ

سلام برادر بزرگوار ممنون از محبت شما دوست خوبم .